世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フランスでのランドリーケア


Laundry Care in France

数年間プラス成長を続けてきたランドリーケアは、2020年にフランスで数量・金額ともに減少を記録しました。フランス政府が導入した戸締まりや在宅勤務などのCOVID-19の制限により、2020年には人々が自宅で過ごす... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月4日 US$650
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
27 英語

 

サマリー

数年間プラス成長を続けてきたランドリーケアは、2020年にフランスで数量・金額ともに減少を記録しました。フランス政府が導入した戸締まりや在宅勤務などのCOVID-19の制限により、2020年には人々が自宅で過ごす時間が増え、移動手段や余暇活動が大幅に減少したためです。そのため、普段のように頻繁に衣替えや洗濯をする必要性が低くなっていました。また、消費者は製品の使用を制限し、購入も少なくなった...

この調査レポートはフランスのランドリーケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品カーペットクリーナー、柔軟仕上げ剤、洗濯補助剤、洗濯洗剤。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ランドリーケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Laundry Care in France
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

LAUNDRY CARE IN FRANCE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Improved performance in 2021 as vaccination programme rolls out across France
Bar detergents sees strong growth during the pandemic
Ariel’s Every Degree Counts campaign highlights the green side of its cold-washing pods
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Positive growth expected in laundry care over the forecast period
Bar detergents will return to declining sales after the mini-boom seen during the pandemic
Green brands will increase competition in laundry care
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021
Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021
Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 8 Sales of In-wash Spot and Stain Removers by Type: % Value Breakdown 2016-2021
Table 9 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021
Table 10 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021
Table 11 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021
Table 13 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021
Table 14 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021
Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN FRANCE
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 17 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 18 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 19 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 20 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 21 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 22 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 23 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 24 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 26 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

After a couple of years of positive growth, laundry care recorded declining volume and value sales in France in 2020. Due to the COVID-19 restrictions introduced by the French government, including lockdowns and working from home, people were spending a lot more time at home in 2020, with significantly reduced mobility and leisure activities. This therefore lessened the need to change or wash clothes as frequently as usual. Consumers also limited their use of and made fewer purchases of products...

Euromonitor International's Laundry Care in France market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Carpet Cleaners, Fabric Softeners, Laundry Aids, Laundry Detergents.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Laundry Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Laundry Care in France
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

LAUNDRY CARE IN FRANCE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Improved performance in 2021 as vaccination programme rolls out across France
Bar detergents sees strong growth during the pandemic
Ariel’s Every Degree Counts campaign highlights the green side of its cold-washing pods
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Positive growth expected in laundry care over the forecast period
Bar detergents will return to declining sales after the mini-boom seen during the pandemic
Green brands will increase competition in laundry care
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021
Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021
Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 8 Sales of In-wash Spot and Stain Removers by Type: % Value Breakdown 2016-2021
Table 9 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021
Table 10 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021
Table 11 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021
Table 13 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021
Table 14 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021
Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN FRANCE
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 17 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 18 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 19 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 20 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 21 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 22 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 23 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 24 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 26 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る