フランスでのランドリーケアLaundry Care in France 数年間プラス成長を続けてきたランドリーケアは、2020年にフランスで数量・金額ともに減少を記録しました。フランス政府が導入した戸締まりや在宅勤務などのCOVID-19の制限により、2020年には人々が自宅で過ごす... もっと見る
サマリー数年間プラス成長を続けてきたランドリーケアは、2020年にフランスで数量・金額ともに減少を記録しました。フランス政府が導入した戸締まりや在宅勤務などのCOVID-19の制限により、2020年には人々が自宅で過ごす時間が増え、移動手段や余暇活動が大幅に減少したためです。そのため、普段のように頻繁に衣替えや洗濯をする必要性が低くなっていました。また、消費者は製品の使用を制限し、購入も少なくなった...この調査レポートはフランスのランドリーケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品カーペットクリーナー、柔軟仕上げ剤、洗濯補助剤、洗濯洗剤。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ランドリーケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Laundry Care in FranceEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN FRANCE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Improved performance in 2021 as vaccination programme rolls out across France Bar detergents sees strong growth during the pandemic Ariel’s Every Degree Counts campaign highlights the green side of its cold-washing pods PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive growth expected in laundry care over the forecast period Bar detergents will return to declining sales after the mini-boom seen during the pandemic Green brands will increase competition in laundry care CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 Sales of In-wash Spot and Stain Removers by Type: % Value Breakdown 2016-2021 Table 9 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 11 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 13 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN FRANCE EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 17 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 18 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 19 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 20 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 21 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 22 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 24 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 26 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAfter a couple of years of positive growth, laundry care recorded declining volume and value sales in France in 2020. Due to the COVID-19 restrictions introduced by the French government, including lockdowns and working from home, people were spending a lot more time at home in 2020, with significantly reduced mobility and leisure activities. This therefore lessened the need to change or wash clothes as frequently as usual. Consumers also limited their use of and made fewer purchases of products... Table of ContentsLaundry Care in FranceEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN FRANCE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Improved performance in 2021 as vaccination programme rolls out across France Bar detergents sees strong growth during the pandemic Ariel’s Every Degree Counts campaign highlights the green side of its cold-washing pods PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive growth expected in laundry care over the forecast period Bar detergents will return to declining sales after the mini-boom seen during the pandemic Green brands will increase competition in laundry care CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 Sales of In-wash Spot and Stain Removers by Type: % Value Breakdown 2016-2021 Table 9 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 11 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 13 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 14 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN FRANCE EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 17 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 18 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 19 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 20 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 21 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 22 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 24 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 26 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |