チリのランドリーケアLaundry Care in Chile 2021年を通して断続的にロックダウンが発生し、ホームケア製品の消費の重要な原動力である消費者の屋外活動が制限され続けたものの、チリのランドリーケアはプラス成長軌道に乗り、売上金額を回復することができ... もっと見る
サマリー2021年を通して断続的にロックダウンが発生し、ホームケア製品の消費の重要な原動力である消費者の屋外活動が制限され続けたものの、チリのランドリーケアはプラス成長軌道に乗り、売上金額を回復することができた。スポーツ会場の再開、イベントの復活、ナイトクラブ、授業、ハイブリッドモデルでのオフィスワークなど、モビリティが時差的に増加したため、洗濯の回数も増加し、ドラ...この調査レポートはチリのランドリーケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージの革新、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品カーペットクリーナー、柔軟仕上げ剤、洗濯補助剤、洗濯洗剤。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ランドリーケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Laundry Care in ChileEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN CHILE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Increase in mobility drives growth in laundry care Direct financial help fosters the consumption of higher-end brands Lack of consumer education limits value proposition awareness for concentrated liquid detergents PROSPECTS AND OPPORTUNITIES “New normal” is likely to see fewer occasions for going out Premiumisation does not cover all categories New claims expected to increase in importance CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN CHILE EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDespite still experiencing intermittent lockdowns throughout 2021, which continued to limit consumers’ outdoor activities, which are an important driver of the consumption of home care products, laundry care in Chile was able to return to a positive growth track and recover its value sales. The staggered increase in mobility, with the reopening of sports venues, return of events, nightclubs, classes and office work in a hybrid model, meant that the number of laundry cycles increased as well, dra... Table of ContentsLaundry Care in ChileEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN CHILE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Increase in mobility drives growth in laundry care Direct financial help fosters the consumption of higher-end brands Lack of consumer education limits value proposition awareness for concentrated liquid detergents PROSPECTS AND OPPORTUNITIES “New normal” is likely to see fewer occasions for going out Premiumisation does not cover all categories New claims expected to increase in importance CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN CHILE EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |