ブルガリアのランドリーケアLaundry Care in Bulgaria ランドリーケアは、2021年にレビュー期間の前の年より強い成長率になりました。実際、レビュー期間中、成長率は徐々に強くなっている。2021年には、パンデミックが消費者のライフスタイルや行動に影響を与えたこ... もっと見る
サマリーランドリーケアは、2021年にレビュー期間の前の年より強い成長率になりました。実際、レビュー期間中、成長率は徐々に強くなっている。2021年には、パンデミックが消費者のライフスタイルや行動に影響を与えたことを受けて、利便性、家庭でのより良い快適さの実現、衛生面にさらに焦点が当てられるようになった。消費者は、時間、エネルギー、水資源を節約し、より良い衛生状態を実現する家電製品に投資しています。パンデミックにより、ブルガリアでは...この調査レポートはブルガリアのランドリーケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品カーペットクリーナー、柔軟仕上げ剤、洗濯補助剤、洗濯洗剤。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ランドリーケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Laundry Care in BulgariaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN BULGARIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sustainable growth in laundry care driven by consumers’ increased preoccupation with hygiene Liquid formulas continue to drive growth in laundry care for reasons of convenience and storage All-in-one products in laundry care growing in popularity mainly out of economic concerns PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Eco green products will continue to expand and drive value growth in laundry care Marketing and promotion will increase even more to attract consumers seeking better value for money E-commerce is expected to see strong development as consumers value the convenience, deals and time saving of shopping online CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN BULGARIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryLaundry care witnessed stronger growth rates in 2021 than in previous years of the review period. Growth rates became progressively stronger, in fact, over the course of the review period. In 2021, following the pandemic’s impact on consumer lifestyle and behaviour, there was even sharper focus on convenience, delivering better comfort at home, and hygiene. Consumers are investing in appliances that save time, energy and water resources and deliver better hygiene. Because of the pandemic, Bulgar... Table of ContentsLaundry Care in BulgariaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN BULGARIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sustainable growth in laundry care driven by consumers’ increased preoccupation with hygiene Liquid formulas continue to drive growth in laundry care for reasons of convenience and storage All-in-one products in laundry care growing in popularity mainly out of economic concerns PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Eco green products will continue to expand and drive value growth in laundry care Marketing and promotion will increase even more to attract consumers seeking better value for money E-commerce is expected to see strong development as consumers value the convenience, deals and time saving of shopping online CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN BULGARIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポートEuromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(laundry)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |