アルジェリアでのランドリーケアLaundry Care in Algeria ランドリーケアはホームケアの中で最大の製品分野であり、2021年にプラスの現在価値成長を記録し、成長は2020年に記録した価値成長よりわずかに低いものであった。人口の増加により、都市化の進展と同様に、販売... もっと見る
サマリーランドリーケアはホームケアの中で最大の製品分野であり、2021年にプラスの現在価値成長を記録し、成長は2020年に記録した価値成長よりわずかに低いものであった。人口の増加により、都市化の進展と同様に、販売台数を維持し続けました。消費者はCOVID-19感染予防のための洗濯にそれほど執着していなかったが、2021年には再び人々の外出が増え、これにより金額売上が維持された。この調査レポートはアルジェリアのランドリーケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通や価格設定の問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品カーペットクリーナー、柔軟仕上げ剤、洗濯補助剤、洗濯洗剤。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ランドリーケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Laundry Care in AlgeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN ALGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Continued healthy performance in 2021 Local players gaining value share Liquid detergent continues gaining value share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Moderate value growth over forecast period Standard powder detergent will drive value growth Increasing price sensitivity over forecast period CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN ALGERIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 12 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 13 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 14 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryLaundry care is the largest product area within home care and registered positive current value growth in 2021 and growth was only slightly lower than the value growth registered in 2020. A growing population continued to maintain volume sales, as well as increasing urbanisation. While consumers were not as obsessive about washing clothes to prevent COVID-19 infection, with people out and about more again in 2021, this maintained value sales. Table of ContentsLaundry Care in AlgeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN ALGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Continued healthy performance in 2021 Local players gaining value share Liquid detergent continues gaining value share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Moderate value growth over forecast period Standard powder detergent will drive value growth Increasing price sensitivity over forecast period CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN ALGERIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 12 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 13 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 14 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポートEuromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(laundry)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |