ベトナムの家庭用ティッシュと衛生用品Away-From-Home Tissue and Hygiene in Vietnam 2021年はCOVID-19の危機が続いているため、外出時のティッシュや衛生状態が低下し続けました。2021年5月から10月にかけて、ベトナム南部でパンデミックがピークに達し、ほぼすべての省で厳しい封鎖が行われたため... もっと見る
サマリー2021年はCOVID-19の危機が続いているため、外出時のティッシュや衛生状態が低下し続けました。2021年5月から10月にかけて、ベトナム南部でパンデミックがピークに達し、ほぼすべての省で厳しい封鎖が行われたため、屋外での移動に影響が出た。消費者が自宅での調理、食事、作業を余儀なくされたため、ホレカチャンネルでは需要が大幅に減少し、また同チャンネルも深刻な観光不足に悩まされ続けました。AFHナプキンや箱入りフェイシャルティシューなどの製品も、...Euromonitor InternationalのAway-from-Home Tissue and Hygiene in Vietnamレポートでは、国レベルでの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品家庭用衛生用品、家庭用ティシュー データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 家庭外用ティッシュおよび衛生製品市場の詳細な情報を得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの把握 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Away-From-Home Tissue and Hygiene in VietnamEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN VIETNAM KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Pandemic impacts demand for away-from-home tissue and hygiene Product quality remains important in away-from-home tissue and hygiene Decline in tourism has marked effect PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Revival of tourism to drive recovery Ageing population to support demand for AFH hygiene products Rural customers focus on local companies and low-priced products, while demand in urban areas is for well-known brands of higher quality CATEGORY DATA Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 5 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN VIETNAM EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAway-from-home tissue and hygiene continued to experience decline in 2021 due to the ongoing COVID-19 crisis. From May to October 2021, the pandemic peaked in the south of Vietnam, leading to strict lockdowns across almost all provinces, which impacted outdoor mobility. Demand significantly dropped in the horeca channel as consumers were forced to cook, eat and work at home, while the channel also continued to suffer from a severe lack of tourism. Products such as AFH napkins, boxed facial tissu... Table of ContentsAway-From-Home Tissue and Hygiene in VietnamEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN VIETNAM KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Pandemic impacts demand for away-from-home tissue and hygiene Product quality remains important in away-from-home tissue and hygiene Decline in tourism has marked effect PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Revival of tourism to drive recovery Ageing population to support demand for AFH hygiene products Rural customers focus on local companies and low-priced products, while demand in urban areas is for well-known brands of higher quality CATEGORY DATA Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 5 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN VIETNAM EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポートEuromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(tissue)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/18 10:26 155.35 円 164.28 円 199.02 円 |