ウズベキスタンにおける家庭用ティッシュと衛生用品Away-From-Home Tissue and Hygiene in Uzbekistan 家庭用ティシュは、パンデミックの直接的な結果として2020年に見られた大幅な数量および現在価値の減少を経て、2021年に2桁の数量増加を示した。この回復は、従来このカテゴリーの売上を支配していたチャネルであ... もっと見る
サマリー家庭用ティシュは、パンデミックの直接的な結果として2020年に見られた大幅な数量および現在価値の減少を経て、2021年に2桁の数量増加を示した。この回復は、従来このカテゴリーの売上を支配していたチャネルであるhorecaの店舗が再開されたことと、消費者がオフィスや学校に戻ってきたことが大きな要因である。外出先用ワイパー(ホレカ)」と「外出先用ワイパー(業務用)」は、清掃の徹底により、売上を大きく伸ばした。Euromonitor Internationalのトルコの家庭外用ティッシュと衛生製品レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品家庭用衛生用品、家庭用ティシュー データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 家庭外用ティッシュおよび衛生製品市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Away-From-Home Tissue and Hygiene in TurkeyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN TURKEY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Reopening of horeca outlets and businesses boosts demand for away-from-home tissue in 2021 As the pandemic lingers, demand for away-from-home adult incontinence from hospitals/healthcare remains high Ontex and Eczacibasi Tuketim remain notable players in away-from-home competitive landscape PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Muted growth as the Turkish economy reopens Away-from-home toilet paper and away-from-home paper towels set to see stronger growth early on Away-from-home adult incontinence likely to return to greater levels of normalisation with weaker demand towards 2025/2026 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Away-From-Home Paper Towels by Type: % Value 2016-2021 Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 5 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 6 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN TURKEY EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 8 Birth Rates 2016-2021 Table 9 Infant Population 2016-2021 Table 10 Female Population by Age 2016-2021 Table 11 Total Population by Age 2016-2021 Table 12 Households 2016-2021 Table 13 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 14 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 16 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 18 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAway-from-home tissue demonstrated double-digit volume growth in 2021, after the significant volume and current value declines seen in 2020 as a direct result of the pandemic. This recovery is largely due to the reopening of horeca outlets, the channel traditionally dominating the category’s sales, and consumers returning to the office and school. Away-from-home wipers through horeca and away-from-home wipers through businesses registered significant growth in sales, as stringent cleaning routin... Table of ContentsAway-From-Home Tissue and Hygiene in TurkeyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN TURKEY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Reopening of horeca outlets and businesses boosts demand for away-from-home tissue in 2021 As the pandemic lingers, demand for away-from-home adult incontinence from hospitals/healthcare remains high Ontex and Eczacibasi Tuketim remain notable players in away-from-home competitive landscape PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Muted growth as the Turkish economy reopens Away-from-home toilet paper and away-from-home paper towels set to see stronger growth early on Away-from-home adult incontinence likely to return to greater levels of normalisation with weaker demand towards 2025/2026 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Away-From-Home Paper Towels by Type: % Value 2016-2021 Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 5 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 6 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN TURKEY EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 8 Birth Rates 2016-2021 Table 9 Infant Population 2016-2021 Table 10 Female Population by Age 2016-2021 Table 11 Total Population by Age 2016-2021 Table 12 Households 2016-2021 Table 13 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 14 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 16 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 18 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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