世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ナイジェリアにおける家庭用ティッシュと衛生管理について


Away-From-Home Tissue and Hygiene in Nigeria

2020年にパンデミックによる移動制限で留守宅用ティッシュの需要が減少した反面、2021年にはこのカテゴリーの売上が改善されたが、全体の数量は2019年の水準を下回ったままであった。2021年は、ホテルやレストラ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月29日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
21 英語

 

サマリー

2020年にパンデミックによる移動制限で留守宅用ティッシュの需要が減少した反面、2021年にはこのカテゴリーの売上が改善されたが、全体の数量は2019年の水準を下回ったままであった。2021年は、ホテルやレストランなどのAFH店舗の再開に伴い、ティシュ製品の需要が堅調に推移し、ホレカの売上が急回復した。一方では、ナイジェリア人が個人の衛生習慣をより厳格にするために、ト...

Euromonitor InternationalのAway-from-Home Tissue and Hygiene in Nigeriaレポートは国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品家庭用衛生用品、家庭用ティシュー

データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 家庭外用ティッシュおよび衛生製品市場の詳細な情報を得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの把握
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Away-From-Home Tissue and Hygiene in Nigeria
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
As economy slowly recovers and AFH establishments reopen, away-from-home tissue sees positive growth in 2021
Despite sluggish economic recovery, AFH adult incontinence maintains high growth rates
Wemy Industries Ltd and Bel Impex Ltd are leading brand owners
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Away-from-home tissue expected to grow in both volume and value terms over the forecast period
Urbanisation and growth in adult population will support rising demand
Heightened awareness and competition likely to spur growth
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 5 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2016-2021
Table 8 Infant Population 2016-2021
Table 9 Female Population by Age 2016-2021
Table 10 Total Population by Age 2016-2021
Table 11 Households 2016-2021
Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026
Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026
Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026
Table 15 Forecast Households 2021-2026
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Albeit coming from a decline in demand for away-from-home tissue in 2020 due to limited mobility as a result of the pandemic, 2021 saw an improvement in sales for this category, although overall volumes remained below 2019 levels. In 2021, horeca sales picked up rapidly with demand for tissue products growing, albeit at a steady pace, as hotels, restaurants and other AFH outlets reopened. On the one hand, Nigerians have taken more stringent steps in their personal hygiene habits as a result of t...

Euromonitor International's Away-from-Home Tissue and Hygiene in Nigeria report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Away-from-Home Hygiene, Away-from-Home Tissue.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Away-from-Home Tissue and Hygiene market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Away-From-Home Tissue and Hygiene in Nigeria
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
As economy slowly recovers and AFH establishments reopen, away-from-home tissue sees positive growth in 2021
Despite sluggish economic recovery, AFH adult incontinence maintains high growth rates
Wemy Industries Ltd and Bel Impex Ltd are leading brand owners
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Away-from-home tissue expected to grow in both volume and value terms over the forecast period
Urbanisation and growth in adult population will support rising demand
Heightened awareness and competition likely to spur growth
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 4 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 5 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
TISSUE AND HYGIENE IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Tissue and hygiene in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for tissue and hygiene?
MARKET INDICATORS
Table 7 Birth Rates 2016-2021
Table 8 Infant Population 2016-2021
Table 9 Female Population by Age 2016-2021
Table 10 Total Population by Age 2016-2021
Table 11 Households 2016-2021
Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026
Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026
Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026
Table 15 Forecast Households 2021-2026
MARKET DATA
Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021
Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021
Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021
Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021
Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021
Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026
Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/18 10:26

155.35 円

164.28 円

199.02 円

ページTOPに戻る