世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

マレーシアのマスビューティ&パーソナルケア


Mass Beauty and Personal Care in Malaysia

一般に、マスビューティ・パーソナルケアはプレミアムビューティ・パーソナルケアと比較して2020年にはより回復力があり、金額ベースでわずか1桁の減少を記録した。これは、主にマスビューティ&パーソナルケアに... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月9日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
27 英語

 

サマリー

一般に、マスビューティ・パーソナルケアはプレミアムビューティ・パーソナルケアと比較して2020年にはより回復力があり、金額ベースでわずか1桁の減少を記録した。これは、主にマスビューティ&パーソナルケアに分類される衛生用品に対する強い需要のおかげでもある。このため、大衆浴場用品や大衆ヘアケア用品など、場合によっては成長を記録するカテゴリーもあり、危機を乗り切ることができた。これらの製品は、手指消毒剤の需要急増の恩恵を受けている...

Euromonitor Internationalのイタリアの大衆向け美容とパーソナルケアに関するレポートは、国レベルでの市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス 、マスヘアケア、マススキンケア。

データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Mass Beauty and Personal Care in Italy
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Mixed fortunes seen across mass beauty and personal care as the pandemic affects sales in different ways
Demand for mass make-up picks up supporting strong growth for L'Oréal Paris and Kiko Milano
Brands see healthy growth as stores reopen and restrictions ease
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Positive outlook for mass beauty and personal care
The end of the pandemic could spell bad news for some categories
Demographic and lifestyle trends could put pressure on sales in some categories
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

In general, mass beauty and personal care was more resilient in 2020 compared to premium beauty and personal care, recording just a single-digit decline in value terms. This was thanks in part to the strong demand for hygiene products, which mainly fall into mass beauty and personal care. This helped to weather the crisis with some categories even recording growth in some cases, such as mass bath and shower and mass hair care. These products benefited from the spike in demand for hand sanitisers...

Euromonitor International's Mass Beauty and Personal Care in Italy report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Mass Adult Sun Care, Mass Baby and Child-specific Products, Mass Bath and Shower, Mass Colour Cosmetics, Mass Deodorants, Mass Fragrances , Mass Hair Care, Mass Skin Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Mass Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Mass Beauty and Personal Care in Italy
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Mixed fortunes seen across mass beauty and personal care as the pandemic affects sales in different ways
Demand for mass make-up picks up supporting strong growth for L'Oréal Paris and Kiko Milano
Brands see healthy growth as stores reopen and restrictions ease
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Positive outlook for mass beauty and personal care
The end of the pandemic could spell bad news for some categories
Demographic and lifestyle trends could put pressure on sales in some categories
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(beauty)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る