マレーシアのマスビューティ&パーソナルケアMass Beauty and Personal Care in Malaysia 一般に、マスビューティ・パーソナルケアはプレミアムビューティ・パーソナルケアと比較して2020年にはより回復力があり、金額ベースでわずか1桁の減少を記録した。これは、主にマスビューティ&パーソナルケアに... もっと見る
サマリー一般に、マスビューティ・パーソナルケアはプレミアムビューティ・パーソナルケアと比較して2020年にはより回復力があり、金額ベースでわずか1桁の減少を記録した。これは、主にマスビューティ&パーソナルケアに分類される衛生用品に対する強い需要のおかげでもある。このため、大衆浴場用品や大衆ヘアケア用品など、場合によっては成長を記録するカテゴリーもあり、危機を乗り切ることができた。これらの製品は、手指消毒剤の需要急増の恩恵を受けている...Euromonitor Internationalのイタリアの大衆向け美容とパーソナルケアに関するレポートは、国レベルでの市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス 、マスヘアケア、マススキンケア。 データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Mass Beauty and Personal Care in ItalyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Mixed fortunes seen across mass beauty and personal care as the pandemic affects sales in different ways Demand for mass make-up picks up supporting strong growth for L'Oréal Paris and Kiko Milano Brands see healthy growth as stores reopen and restrictions ease PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive outlook for mass beauty and personal care The end of the pandemic could spell bad news for some categories Demographic and lifestyle trends could put pressure on sales in some categories CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn general, mass beauty and personal care was more resilient in 2020 compared to premium beauty and personal care, recording just a single-digit decline in value terms. This was thanks in part to the strong demand for hygiene products, which mainly fall into mass beauty and personal care. This helped to weather the crisis with some categories even recording growth in some cases, such as mass bath and shower and mass hair care. These products benefited from the spike in demand for hand sanitisers... Table of ContentsMass Beauty and Personal Care in ItalyEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Mixed fortunes seen across mass beauty and personal care as the pandemic affects sales in different ways Demand for mass make-up picks up supporting strong growth for L'Oréal Paris and Kiko Milano Brands see healthy growth as stores reopen and restrictions ease PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive outlook for mass beauty and personal care The end of the pandemic could spell bad news for some categories Demographic and lifestyle trends could put pressure on sales in some categories CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN ITALY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(beauty)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |