コンシューマーフーズサービス 台湾の地域別Consumer Foodservice By Location in Taiwan ビューティ&パーソナルケアでは、2020年にパンデミックの影響を最も受けたカテゴリーはカラーコスメでした。2021年は、パンデミックに関連した規制が続いているものの、全体的にメイクアップを使用するシーンが... もっと見る
サマリービューティ&パーソナルケアでは、2020年にパンデミックの影響を最も受けたカテゴリーはカラーコスメでした。2021年は、パンデミックに関連した規制が続いているものの、全体的にメイクアップを使用するシーンが増えたことにより、カラーコスメの需要が再び増加に転じました。特に、イギリスでは、年末にギフトやクリスマスパーティーの雰囲気を楽しむ消費者が増え、カラーコスメの成長に強く貢献しました。また、ネイル製品は唯一、クリスマスシーズンに向けて発売されました。Euromonitor Internationalの調査レポート「イギリスのカラーコスメティック」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲カラーコスメティックセット/キット、アイメイクアップ、フェイシャルメイクアップ、リップ製品、ネイル製品。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * カラーコスメティック市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Colour Cosmetics in the United KingdomEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables COLOUR COSMETICS IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Colour cosmetics returns to growth Consumers demand products with multifunctionality and added benefits Omnichannel and digital strategy essential for make-up brands to maintain sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Value growth set to continue to 2026 Move towards reduced make-up routines and a natural look The future of colour cosmetics will be connected CATEGORY DATA Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE UNITED KINGDOM EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWithin beauty and personal care, colour cosmetics was the category most negatively impacted by the pandemic in 2020. In 2021, despite the ongoing restrictions linked to the pandemic, demand for colour cosmetics returned to growth thanks to more occasions to use make-up overall. In particular, the end of the year strongly contributed to growth in colour cosmetics in the UK, through gifting, as well as consumers buying into the Christmas party spirit and look. While nail products was the only cate... Table of ContentsColour Cosmetics in the United KingdomEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables COLOUR COSMETICS IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Colour cosmetics returns to growth Consumers demand products with multifunctionality and added benefits Omnichannel and digital strategy essential for make-up brands to maintain sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Value growth set to continue to 2026 Move towards reduced make-up routines and a natural look The future of colour cosmetics will be connected CATEGORY DATA Table 1 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2018-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE UNITED KINGDOM EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポートEuromonitor International 社の最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(consumer)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/10/31 10:26 154.64 円 168.23 円 203.01 円 |