韓国のバターとスプレッドButter and Spreads in South Korea 韓国におけるバターとスプレッドの全体的な小売販売量は、2024年には減少に転じるが、需要はパンデミック以前の水準を上回っている。これは主に消費者の食生活嗜好の変化によるもので、健康志向の高まりがマーガ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー韓国におけるバターとスプレッドの全体的な小売販売量は、2024年には減少に転じるが、需要はパンデミック以前の水準を上回っている。これは主に消費者の食生活嗜好の変化によるもので、健康志向の高まりがマーガリン需要の減少につながっている。水素の代わりに酵素を使用したり、すべての不飽和脂肪を飽和脂肪に変換するなど、マーガリンに含まれるトランス脂肪酸を大幅に削減する技術の進歩にもかかわらず、この製品は依然として高脂肪である。ユーロモニター・インターナショナルの『韓国のバターとスプレッド』レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供する。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品分類:バター、食用油脂、マーガリン、スプレッドデータ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* バターとスプレッド市場の詳細な情報を入手する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Butter and Spreads in South KoreaEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables BUTTER AND SPREADS IN SOUTH KOREA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Increasing health concerns diminish retail value and volume of margarine Growth for butter supported by continuous demand from foodservice in particular E-commerce remains key channel for butter, despite declining volumes of imported brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further foodservice demand for butter will be driven by baked goods and dessert diversification of cafés and specialist coffee and tea shops Focusing on healthy touchpoints is necessary CATEGORY DATA Table 1 Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Butter and Spreads: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Butter and Spreads: % Value 2021-2024 Table 7 Distribution of Butter and Spreads by Format: % Value 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2024-2029 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN SOUTH KOREA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryOverall retail volume sales of butter and spreads in South Korea are declining in 2024, although demand remains above pre-pandemic levels. This is primarily due to a shift in consumer dietary preferences, with a growing focus on health leading to decreasing demand for margarine. Despite technological advancements that have significantly reduced trans fats in margarine - such as using enzymes instead of hydrogen or converting all unsaturated fats to saturated fats - the product still carries an u... Euromonitor International's Butter and Spreads in South Korea report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Butter, Cooking Fats, Margarine and Spreads. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Butter and Spreads market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsButter and Spreads in South KoreaEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables BUTTER AND SPREADS IN SOUTH KOREA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Increasing health concerns diminish retail value and volume of margarine Growth for butter supported by continuous demand from foodservice in particular E-commerce remains key channel for butter, despite declining volumes of imported brands PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further foodservice demand for butter will be driven by baked goods and dessert diversification of cafés and specialist coffee and tea shops Focusing on healthy touchpoints is necessary CATEGORY DATA Table 1 Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Butter and Spreads: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Butter and Spreads: % Value 2021-2024 Table 7 Distribution of Butter and Spreads by Format: % Value 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2024-2029 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN SOUTH KOREA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の乳製品と代替品分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |