南アフリカの創傷治療Wound Care in South Africa 2021年の創傷ケアは現在価値ベースでは成長を続けているが、前年と比較すると成長は若干鈍化した。創傷ケアカテゴリーでは有機的な成長が続いているが、消費者は食料品や他の医療ケア製品、特にCOVID-19の症状を... もっと見る
サマリー2021年の創傷ケアは現在価値ベースでは成長を続けているが、前年と比較すると成長は若干鈍化した。創傷ケアカテゴリーでは有機的な成長が続いているが、消費者は食料品や他の医療ケア製品、特にCOVID-19の症状を治療できる製品など、より必要なアイテムに資源を振り向けている。通常であれば、家庭は使用済みまたは期限切れになった創傷治療薬の在庫を補充しますが、創傷治療薬をめぐる問題は...。Euromonitor Internationalの南アフリカの創傷ケアレポートは国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲救急箱、ガーゼ、テープなどの傷口ケア、貼付絆創膏/粘着包帯。 データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * 創傷治療市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Wound Care in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WOUND CARE IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Slightly slower growth for wound care in 2021 as consumers prioritise spending on essentials Private label performing well thanks to its value positioning Multinational players continue to dominate wound care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Focus on fit and healthy lifestyles should benefit sales of wound care over the forecast period 3M expected to continue innovating in the coming years Economic pressures could be a barrier to growth for branded players CATEGORY DATA Table 1 Sales of Wound Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches Summary 1 OTC: Switches 2020-2021 DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryWhile wound care continued to grow in current value terms in 2021, growth slowed slightly compared to the previous year. While there has been continued organic growth in the wound care category, consumers have been diverting resources to more essential items like food and other medical care products, particularly those that can treat COVID-19 symptoms. While, under normal circumstances, households would replenish stocks of wound care when they are used or when they expire, the issues surrounding... Table of ContentsWound Care in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables WOUND CARE IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Slightly slower growth for wound care in 2021 as consumers prioritise spending on essentials Private label performing well thanks to its value positioning Multinational players continue to dominate wound care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Focus on fit and healthy lifestyles should benefit sales of wound care over the forecast period 3M expected to continue innovating in the coming years Economic pressures could be a barrier to growth for branded players CATEGORY DATA Table 1 Sales of Wound Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches Summary 1 OTC: Switches 2020-2021 DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 2 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(プライマリケア)の最新刊レポート
Euromonitor International社のプライマリケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(wound care)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |