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ナイジェリアでの創傷治療


Wound Care in Nigeria

ナイジェリアは人口が増加しているにもかかわらず、2021年の創傷ケアの小売数量(および定価)は減少し、同カテゴリは市場において非常に小さいままである。これは、創傷ケアカテゴリーがより裕福な消費者への販... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
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21 英語

 

サマリー

ナイジェリアは人口が増加しているにもかかわらず、2021年の創傷ケアの小売数量(および定価)は減少し、同カテゴリは市場において非常に小さいままである。これは、創傷ケアカテゴリーがより裕福な消費者への販売に大きく依存しており、傷や怪我に対処する伝統的な方法の人気が続いていることに大きく支えられているという事実を反映しています。

ユーロモニター インターナショナルの本レポートは、ナイジェリアの創傷治療に関する国レベルの市場規模と形態に関する包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品のカバー範囲救急箱、ガーゼ・テープなどの傷口ケア、貼付絆創膏・粘着包帯。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 創傷治療市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Wound Care in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

WOUND CARE IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Wound care registers retail volume decline in 2021
Chemists and drugstores lead channel distribution sales
Beiersdorf AG leads sales
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Competition expected to intensify as new entrants emerge
Demand for traditional herbal remedies expected to affect wound care sales
Rising prevalence of chronic diseases expected to increase demand for wound care
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Wound Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Despite Nigeria's expanding population, wound care experienced a fall in retail volume (and constant value) sales in 2021 and the category remains very small in the market. This reflects the fact that the wound care category exhibits a significant reliance on sales to more affluent consumers, supported in large part by the continued popularity of traditional methods of dealing with wounds and injuries.

Euromonitor International's Wound Care in Nigeria report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: First Aid Kits, Gauze, Tape and Other Wound Care, Sticking Plasters/Adhesive Bandages.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Wound Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Wound Care in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

WOUND CARE IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Wound care registers retail volume decline in 2021
Chemists and drugstores lead channel distribution sales
Beiersdorf AG leads sales
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Competition expected to intensify as new entrants emerge
Demand for traditional herbal remedies expected to affect wound care sales
Rising prevalence of chronic diseases expected to increase demand for wound care
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Wound Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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