ナイジェリアの咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies in Nigeria 咳・風邪・アレルギー(花粉症)治療薬は、レビュー期間中、ナイジェリアで顕著な成長を記録しました。このカテゴリーの主な促進要因は、季節性アレルギーの増加、気候変動や公害による大気環境の悪化、消費者の... もっと見る
サマリー咳・風邪・アレルギー(花粉症)治療薬は、レビュー期間中、ナイジェリアで顕著な成長を記録しました。このカテゴリーの主な促進要因は、季節性アレルギーの増加、気候変動や公害による大気環境の悪化、消費者の健康への関心やセルフメディケーションへの意欲の高まりによる季節性疾患の一貫した高い有病率などです。また、現代生活の多忙化などライフスタイルの変化も、このカテゴリーの需要を押し上げています。Euromonitor Internationalの調査レポート「ナイジェリアの咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲抗ヒスタミン薬/アレルギー治療薬(全身)、配合剤 - 咳・風邪・アレルギー(花粉症)治療薬、咳止め薬、充血除去薬、薬用菓子、小児用咳・風邪・アレルギー治療薬、咽頭清涼剤。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables COUGH, COLD AND ALLERGY (HAY FEVER) REMEDIES IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Lifestyles changes and self-medication trend boosting demand Chemists/pharmacies remains the most popular channel for cough, cold and allergy (hay fever) remedies Industry players introduce new products to remain competitive PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Revival of socialising to lead to spread of colds and flu High birth rate set to support demand for paediatric cough/cold remedies Growing population and environmental factors to drive sales CATEGORY DATA Table 1 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryCough, cold and allergy (hay fever) remedies recorded notable growth in Nigeria over the review period. Major drivers of the category include increases in seasonal allergies, declining air quality from climate change and pollution, and the consistently high prevalence of seasonal illnesses as consumers are more concerned about their health and increasingly keen on self-medication. Lifestyle changes, including the increasingly hectic character of modern life, are driving up demand in categories s... Table of ContentsCough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables COUGH, COLD AND ALLERGY (HAY FEVER) REMEDIES IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Lifestyles changes and self-medication trend boosting demand Chemists/pharmacies remains the most popular channel for cough, cold and allergy (hay fever) remedies Industry players introduce new products to remain competitive PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Revival of socialising to lead to spread of colds and flu High birth rate set to support demand for paediatric cough/cold remedies Growing population and environmental factors to drive sales CATEGORY DATA Table 1 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(アレルギー用薬)の最新刊レポート
Euromonitor International社のアレルギー用薬分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(allergy)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|