オーストラリアのパーソナル・ラグジュアリーPersonal Luxury in Australia オーストラリアにおけるデザイナーズ・アパレル(既製服)の小売売上高は2024年も増加を続けるが(27億豪ドルに達する)、小売数量はほぼ横ばいである。メンズ・デザイナー・アパレルの小売売上高成長率(7%)は... もっと見る
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サマリーオーストラリアにおけるデザイナーズ・アパレル(既製服)の小売売上高は2024年も増加を続けるが(27億豪ドルに達する)、小売数量はほぼ横ばいである。メンズ・デザイナー・アパレルの小売売上高成長率(7%)は、ベースが小さいとはいえ、レディス・セグメント(3%)を上回っている。デザイナーフットウェアの需要は回復を続けており、小売販売額の伸び(7%)は、メンズとレディースの両セグメントの好調に支えられている。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「オーストラリアのパーソナルラグジュアリー」は、国レベルでのパーソナルラグジュアリー市場の規模や形態に関する包括的なガイドを提供している。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者のショッピングパターンの発展とともにパーソナルラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デザイナーアパレルとフットウェア(既製服)、ラグジュアリーアイウェア、ラグジュアリージュエリー、ラグジュアリーレザーグッズ、ラグジュアリータイムピース、ラグジュアリーウェアラブルエレクトロニクス、ラグジュアリー筆記具とステーショナリー、スーパープレミアムビューティーとパーソナルケア。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * パーソナルラグジュアリー市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Personal Luxury in AustraliaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Designer apparel and footwear (ready-to-wear) focuses on digital transformation to enhance sizing, manufacturing and accessibility No longer just functional and fashionable, luxury eyewear is set to leverage AI innovation Lab-grown diamonds capture inspired storytelling angle to uniquely make their mark on luxury jewellery in Australia Contemporary “quiet luxury” offers understated alternative to rising prices of luxury leather goods from established brands Tech advances within luxury wearables aligned with biohacking and wellness trends Global economic headwinds lead to slowdown in luxury timepieces, with decline in export volumes of Swiss luxury watches Sophisticated gifting remains a key driver of luxury writing instruments Australian luxury shoppers feel under increasing financial pressure in their beauty and personal care purchases PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Post-pandemic performance hampered by global slowdown, but optimism offered by domestic spend and return of international tourists Second-hand market viewed as more sustainable, both for the environment and household budgets The role of e-commerce within personal luxury is constantly evolving CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Luxury shoppers become increasingly discerning as economic pressures impact demand Surging inflation, high interest rates and increased living expenses are among the economic headwinds impacting luxury goods Multinational automotive groups and French luxury conglomerates dominate competitive landscape of luxury goods in Australia Successful omnichannel approach to luxury facilitates consumer dialogue in the digital realm, while simultaneously rejuvenating city streets and retail precincts Improved outlook for premium and luxury cars, experiential luxury and fine wines/champagne and spirits MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWhile retail value sales of designer apparel (ready-to-wear) in Australia continue to rise in 2024 (to reach AUD2.7 billion), retail volumes are fairly flat. Men’s designer apparel retail value sales growth (7%) is outpacing that of the women’s segment (3%), albeit from a smaller base. Demand for designer footwear continues to recover, while retail sales value growth (7%) is being supported by a strong performance in both the men’s and women’s segments. Table of ContentsPersonal Luxury in AustraliaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Designer apparel and footwear (ready-to-wear) focuses on digital transformation to enhance sizing, manufacturing and accessibility No longer just functional and fashionable, luxury eyewear is set to leverage AI innovation Lab-grown diamonds capture inspired storytelling angle to uniquely make their mark on luxury jewellery in Australia Contemporary “quiet luxury” offers understated alternative to rising prices of luxury leather goods from established brands Tech advances within luxury wearables aligned with biohacking and wellness trends Global economic headwinds lead to slowdown in luxury timepieces, with decline in export volumes of Swiss luxury watches Sophisticated gifting remains a key driver of luxury writing instruments Australian luxury shoppers feel under increasing financial pressure in their beauty and personal care purchases PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Post-pandemic performance hampered by global slowdown, but optimism offered by domestic spend and return of international tourists Second-hand market viewed as more sustainable, both for the environment and household budgets The role of e-commerce within personal luxury is constantly evolving CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Luxury shoppers become increasingly discerning as economic pressures impact demand Surging inflation, high interest rates and increased living expenses are among the economic headwinds impacting luxury goods Multinational automotive groups and French luxury conglomerates dominate competitive landscape of luxury goods in Australia Successful omnichannel approach to luxury facilitates consumer dialogue in the digital realm, while simultaneously rejuvenating city streets and retail precincts Improved outlook for premium and luxury cars, experiential luxury and fine wines/champagne and spirits MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/12/18 10:27 154.74 円 162.88 円 199.42 円 |