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米国のパーソナル・ラグジュアリー


Personal Luxury in the US

米国のデザイナーズ・アパレルとフットウェア(既製服)は、2024年には、引き続き最も高い売上を占めるにもかかわらず、より広範なパーソナル・ラグジュアリー・カテゴリーの小売現在価値成長率に遅れをとり続け... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年11月7日 US$1,075
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サマリー

米国のデザイナーズ・アパレルとフットウェア(既製服)は、2024年には、引き続き最も高い売上を占めるにもかかわらず、より広範なパーソナル・ラグジュアリー・カテゴリーの小売現在価値成長率に遅れをとり続けると予想される。2024年には、小売現在価値ベースで2%の緩やかな増加が見込まれるが、これは主に男性用デザイナーズアパレルが牽引しており、同カテゴリーは4%の増加が見込まれている。EuromonitorのVoice of the Consumerによると、2024年の消費者動向は以下の通りである:2024年1月から2月にかけて実施されたEuromonitor's Voice of Consumer: Lifestyles Surveyによると、2024年における消費者の衣料品購入意向率は30%である。

この調査レポートは米国のパーソナルラグジュアリー市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者のショッピングパターンの発展とともにパーソナルラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品デザイナーアパレルとフットウェア(既製服)、ラグジュアリーアイウェア、ラグジュアリージュエリー、ラグジュアリーレザーグッズ、ラグジュアリータイムピース、ラグジュアリーウェアラブルエレクトロニクス、ラグジュアリー筆記具とステーショナリー、スーパープレミアムビューティーとパーソナルケア。

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* パーソナルラグジュアリー市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Personal Luxury in the US
Euromonitor International
November 2024

List Of Contents And Tables

PERSONAL LUXURY IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Designer apparel and footwear (ready-to-wear) lags behind overall personal luxury
Luxury eyewear faces a slowdown in growth amidst economic challenges
Growth in luxury jewellery outpaces that in wider personal luxury, despite looming disruption from lab-grown diamonds
Luxury leather goods faces a slowdown amidst a pullback by aspirational shoppers
Luxury wearables benefits from continued consumer investment in health and wellness
Players explore opportunities in women’s luxury timepieces amidst an overall slowdown
Luxury writing instruments and stationery challenged by more cautious consumer spending habits
Super premium beauty and personal care remains resilient despite rise of value-oriented beauty consumers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Personal luxury is poised for slow and stable growth, with various challenges ahead
Importance of responding to consumers’ sustainability demands will only grow over the forecast period
Personal luxury brands will have to provide a seamless and authentic experience both in-store and online
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024
Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023
Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024
Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029
Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029
LUXURY GOODS IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Designer apparel and footwear (ready-to-wear) in the US is expected to continue to lag behind the retail current value growth in the broader personal luxury category in 2024, despite continuing to account for the highest sales. In 2024, it is expected to see a modest 2% increase in retail current value terms, primarily driven by men's designer apparel, which is set to experience a 4% rise. According to Euromonitor’s Voice of the Consumer: Lifestyles Survey, fielded January to February 2024, 30%...

Euromonitor International's Personal Luxury in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Personal Luxury market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Personal Luxury retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2028 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear), Luxury Eyewear, Luxury Jewellery, Luxury Leather Goods, Luxury Timepieces, Luxury Wearables Electronics, Luxury Writing Instruments and Stationery, Super Premium Beauty and Personal Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Personal Luxury market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Personal Luxury in the US
Euromonitor International
November 2024

List Of Contents And Tables

PERSONAL LUXURY IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Designer apparel and footwear (ready-to-wear) lags behind overall personal luxury
Luxury eyewear faces a slowdown in growth amidst economic challenges
Growth in luxury jewellery outpaces that in wider personal luxury, despite looming disruption from lab-grown diamonds
Luxury leather goods faces a slowdown amidst a pullback by aspirational shoppers
Luxury wearables benefits from continued consumer investment in health and wellness
Players explore opportunities in women’s luxury timepieces amidst an overall slowdown
Luxury writing instruments and stationery challenged by more cautious consumer spending habits
Super premium beauty and personal care remains resilient despite rise of value-oriented beauty consumers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Personal luxury is poised for slow and stable growth, with various challenges ahead
Importance of responding to consumers’ sustainability demands will only grow over the forecast period
Personal luxury brands will have to provide a seamless and authentic experience both in-store and online
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024
Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023
Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024
Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029
Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029
LUXURY GOODS IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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