米国のパーソナル・ラグジュアリーPersonal Luxury in the US 米国のデザイナーズ・アパレルとフットウェア(既製服)は、2024年には、引き続き最も高い売上を占めるにもかかわらず、より広範なパーソナル・ラグジュアリー・カテゴリーの小売現在価値成長率に遅れをとり続け... もっと見る
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サマリー米国のデザイナーズ・アパレルとフットウェア(既製服)は、2024年には、引き続き最も高い売上を占めるにもかかわらず、より広範なパーソナル・ラグジュアリー・カテゴリーの小売現在価値成長率に遅れをとり続けると予想される。2024年には、小売現在価値ベースで2%の緩やかな増加が見込まれるが、これは主に男性用デザイナーズアパレルが牽引しており、同カテゴリーは4%の増加が見込まれている。EuromonitorのVoice of the Consumerによると、2024年の消費者動向は以下の通りである:2024年1月から2月にかけて実施されたEuromonitor's Voice of Consumer: Lifestyles Surveyによると、2024年における消費者の衣料品購入意向率は30%である。この調査レポートは米国のパーソナルラグジュアリー市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者のショッピングパターンの発展とともにパーソナルラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デザイナーアパレルとフットウェア(既製服)、ラグジュアリーアイウェア、ラグジュアリージュエリー、ラグジュアリーレザーグッズ、ラグジュアリータイムピース、ラグジュアリーウェアラブルエレクトロニクス、ラグジュアリー筆記具とステーショナリー、スーパープレミアムビューティーとパーソナルケア。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * パーソナルラグジュアリー市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Personal Luxury in the USEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN THE US KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Designer apparel and footwear (ready-to-wear) lags behind overall personal luxury Luxury eyewear faces a slowdown in growth amidst economic challenges Growth in luxury jewellery outpaces that in wider personal luxury, despite looming disruption from lab-grown diamonds Luxury leather goods faces a slowdown amidst a pullback by aspirational shoppers Luxury wearables benefits from continued consumer investment in health and wellness Players explore opportunities in women’s luxury timepieces amidst an overall slowdown Luxury writing instruments and stationery challenged by more cautious consumer spending habits Super premium beauty and personal care remains resilient despite rise of value-oriented beauty consumers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Personal luxury is poised for slow and stable growth, with various challenges ahead Importance of responding to consumers’ sustainability demands will only grow over the forecast period Personal luxury brands will have to provide a seamless and authentic experience both in-store and online CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDesigner apparel and footwear (ready-to-wear) in the US is expected to continue to lag behind the retail current value growth in the broader personal luxury category in 2024, despite continuing to account for the highest sales. In 2024, it is expected to see a modest 2% increase in retail current value terms, primarily driven by men's designer apparel, which is set to experience a 4% rise. According to Euromonitor’s Voice of the Consumer: Lifestyles Survey, fielded January to February 2024, 30%... Table of ContentsPersonal Luxury in the USEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN THE US KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Designer apparel and footwear (ready-to-wear) lags behind overall personal luxury Luxury eyewear faces a slowdown in growth amidst economic challenges Growth in luxury jewellery outpaces that in wider personal luxury, despite looming disruption from lab-grown diamonds Luxury leather goods faces a slowdown amidst a pullback by aspirational shoppers Luxury wearables benefits from continued consumer investment in health and wellness Players explore opportunities in women’s luxury timepieces amidst an overall slowdown Luxury writing instruments and stationery challenged by more cautious consumer spending habits Super premium beauty and personal care remains resilient despite rise of value-oriented beauty consumers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Personal luxury is poised for slow and stable growth, with various challenges ahead Importance of responding to consumers’ sustainability demands will only grow over the forecast period Personal luxury brands will have to provide a seamless and authentic experience both in-store and online CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/12/18 10:27 154.74 円 162.88 円 199.42 円 |