世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国におけるエクスペリエンシャル・ラグジュアリー


Experiential Luxury in the US

世界旅行の力強い回復は2024年も続き、旅行フローがCOVID-19以前の水準を初めて上回るという重要な節目を迎える。米国は、世界経済フォーラムの旅行・観光開発指数2024で第1位にランクされ、体験型ラグジュアリー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年11月7日 US$1,075
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
19 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界旅行の力強い回復は2024年も続き、旅行フローがCOVID-19以前の水準を初めて上回るという重要な節目を迎える。米国は、世界経済フォーラムの旅行・観光開発指数2024で第1位にランクされ、体験型ラグジュアリーの小売現在価値売上高の顕著な増加にも拍車をかけることになる。2024年のエクスペリエンス・ラグジュアリーの売上成長率は以前と比べて鈍化すると予想されるが、それでも健全な成長を遂げるだろう。

この調査レポートは米国の体験型ラグジュアリー市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者のショッピングパターンの発展とともにエクスペリエンシャル・ラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品ラグジュアリーフードサービス、ラグジュアリーホテル

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* エクスペリエンシャルラグジュアリー市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Experiential Luxury in the US
Euromonitor International
November 2024

List Of Contents And Tables

EXPERIENTIAL LUXURY IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Holistic experiences drive growth in luxury hotels, while luxury foodservice thrives with new healthy and personalised menu options
A successful brand evolution at the right time and place: Marriott International maintains its lead in experiential luxury
Customers look to regenerative travel options to make an impact
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Experience is king: Customer preference for luxury, memorable experiences will boost the growth of experiential luxury over the forecast period
Wellbeing and sustainability expected to be the focus of new luxury hotel openings
New openings in strategic locations will bring an additional boost to experiential luxury through cultural heritage and unique adventure offerings
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2019-2024
Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2020-2023
Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2024-2029
Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029
LUXURY GOODS IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024
Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023
Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023
Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024
Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The robust bounce-back in global travel has continued in 2024, marking a significant milestone, as travel flows are set to surpass the pre-COVID-19 level for the first time. The US ranks first in the World Economic Forum Travel & Tourism Development Index 2024, which is also set to fuel a notable increase in retail current value sales in experiential luxury. Although sales growth in experiential luxury is expected to slow in 2024 compared with previous years, it is still set to experience health...

Euromonitor International's Experiential Luxury in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Experiential Luxury market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Experiential Luxury retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2028 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Luxury Foodservice, Luxury Hotels.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Experiential Luxury market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Experiential Luxury in the US
Euromonitor International
November 2024

List Of Contents And Tables

EXPERIENTIAL LUXURY IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Holistic experiences drive growth in luxury hotels, while luxury foodservice thrives with new healthy and personalised menu options
A successful brand evolution at the right time and place: Marriott International maintains its lead in experiential luxury
Customers look to regenerative travel options to make an impact
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Experience is king: Customer preference for luxury, memorable experiences will boost the growth of experiential luxury over the forecast period
Wellbeing and sustainability expected to be the focus of new luxury hotel openings
New openings in strategic locations will bring an additional boost to experiential luxury through cultural heritage and unique adventure offerings
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2019-2024
Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2020-2023
Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2024-2029
Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029
LUXURY GOODS IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024
Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023
Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023
Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024
Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る