米国におけるエクスペリエンシャル・ラグジュアリーExperiential Luxury in the US 世界旅行の力強い回復は2024年も続き、旅行フローがCOVID-19以前の水準を初めて上回るという重要な節目を迎える。米国は、世界経済フォーラムの旅行・観光開発指数2024で第1位にランクされ、体験型ラグジュアリー... もっと見る
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サマリー世界旅行の力強い回復は2024年も続き、旅行フローがCOVID-19以前の水準を初めて上回るという重要な節目を迎える。米国は、世界経済フォーラムの旅行・観光開発指数2024で第1位にランクされ、体験型ラグジュアリーの小売現在価値売上高の顕著な増加にも拍車をかけることになる。2024年のエクスペリエンス・ラグジュアリーの売上成長率は以前と比べて鈍化すると予想されるが、それでも健全な成長を遂げるだろう。この調査レポートは米国の体験型ラグジュアリー市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者のショッピングパターンの発展とともにエクスペリエンシャル・ラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ラグジュアリーフードサービス、ラグジュアリーホテル データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * エクスペリエンシャルラグジュアリー市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Experiential Luxury in the USEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables EXPERIENTIAL LUXURY IN THE US KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Holistic experiences drive growth in luxury hotels, while luxury foodservice thrives with new healthy and personalised menu options A successful brand evolution at the right time and place: Marriott International maintains its lead in experiential luxury Customers look to regenerative travel options to make an impact PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Experience is king: Customer preference for luxury, memorable experiences will boost the growth of experiential luxury over the forecast period Wellbeing and sustainability expected to be the focus of new luxury hotel openings New openings in strategic locations will bring an additional boost to experiential luxury through cultural heritage and unique adventure offerings CATEGORY DATA Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe robust bounce-back in global travel has continued in 2024, marking a significant milestone, as travel flows are set to surpass the pre-COVID-19 level for the first time. The US ranks first in the World Economic Forum Travel & Tourism Development Index 2024, which is also set to fuel a notable increase in retail current value sales in experiential luxury. Although sales growth in experiential luxury is expected to slow in 2024 compared with previous years, it is still set to experience health... Table of ContentsExperiential Luxury in the USEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables EXPERIENTIAL LUXURY IN THE US KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Holistic experiences drive growth in luxury hotels, while luxury foodservice thrives with new healthy and personalised menu options A successful brand evolution at the right time and place: Marriott International maintains its lead in experiential luxury Customers look to regenerative travel options to make an impact PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Experience is king: Customer preference for luxury, memorable experiences will boost the growth of experiential luxury over the forecast period Wellbeing and sustainability expected to be the focus of new luxury hotel openings New openings in strategic locations will bring an additional boost to experiential luxury through cultural heritage and unique adventure offerings CATEGORY DATA Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/12/18 10:27 154.74 円 162.88 円 199.42 円 |