オーストラリアでのラグジュアリー体験Experiential Luxury in Australia 富裕層の消費者が、モノの獲得ではなく、より豊かで本物の体験を追求することをますます優先するようになる中、オーストラリアの体験型ラグジュアリーは、2024年も堅調な業績を記録し続けるだろう。消費のピーク... もっと見る
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サマリー富裕層の消費者が、モノの獲得ではなく、より豊かで本物の体験を追求することをますます優先するようになる中、オーストラリアの体験型ラグジュアリーは、2024年も堅調な業績を記録し続けるだろう。消費のピークへの対応という面もあるが、「インスタ映え」する瞬間のソーシャルメディアの魅力に煽られて、高級品メーカーはプレミアムなライフスタイルの要素を活用し、業界レベルで顧客体験の向上とブランド・エンゲージメントの深化を促進している。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「オーストラリアのエクスペリエンシャル・ラグジュアリー」は、国レベルでのエクスペリエンシャル・ラグジュアリー市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者の買い物パターンの発展とともにエクスペリエンシャル・ラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ラグジュアリーフードサービス、ラグジュアリーホテル データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * エクスペリエンシャルラグジュアリー市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Experiential Luxury in AustraliaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables EXPERIENTIAL LUXURY IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Innovation, creativity, authenticity and indulgent novelty ensure dynamism within experiential luxury International players dominate luxury hotels across 5-star stalwarts and unique lifestyle luxe boutique options Potential long-term industry disruptor: AI’s relevance for today’s luxury customer PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Travel recovery and demographic shift towards older, wealthier travellers likely to contribute to dynamic performance of experiential luxury A strong focus on sustainability means luxury hotels will look to differentiate their eco-credentials High occupancy rates anticipated for luxury hotels over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Luxury shoppers become increasingly discerning as economic pressures impact demand Surging inflation, high interest rates and increased living expenses are among the economic headwinds impacting luxury goods Multinational automotive groups and French luxury conglomerates dominate competitive landscape of luxury goods in Australia Successful omnichannel approach to luxury facilitates consumer dialogue in the digital realm, while simultaneously rejuvenating city streets and retail precincts Improved outlook for premium and luxury cars, experiential luxury and fine wines/champagne and spirits MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAs wealthier consumers increasingly prioritise the pursuit of richer and more authentic experiences, instead of the acquisition of material objects, experiential luxury in Australia continues to register a robust performance in 2024. In part a response to peak consumption, in part fuelled by the social media allure of “Instagrammable” moments, luxury players are able to leverage premium lifestyle elements to foster an enhanced customer experience and deeper brand engagement on an industry level. Table of ContentsExperiential Luxury in AustraliaEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables EXPERIENTIAL LUXURY IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Innovation, creativity, authenticity and indulgent novelty ensure dynamism within experiential luxury International players dominate luxury hotels across 5-star stalwarts and unique lifestyle luxe boutique options Potential long-term industry disruptor: AI’s relevance for today’s luxury customer PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Travel recovery and demographic shift towards older, wealthier travellers likely to contribute to dynamic performance of experiential luxury A strong focus on sustainability means luxury hotels will look to differentiate their eco-credentials High occupancy rates anticipated for luxury hotels over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Luxury shoppers become increasingly discerning as economic pressures impact demand Surging inflation, high interest rates and increased living expenses are among the economic headwinds impacting luxury goods Multinational automotive groups and French luxury conglomerates dominate competitive landscape of luxury goods in Australia Successful omnichannel approach to luxury facilitates consumer dialogue in the digital realm, while simultaneously rejuvenating city streets and retail precincts Improved outlook for premium and luxury cars, experiential luxury and fine wines/champagne and spirits MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/12/18 10:27 154.74 円 162.88 円 199.42 円 |