中国での個人的な贅沢Personal Luxury in China 中国におけるデザイナーズ・アパレルとフットウェア(既製服)の小売売上高は5%増加し、2024年には937億8,000万人民元となる。この成長は、インフレと、人気高級ブランドへの富裕層消費者の関心に訴えかけるマー... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー中国におけるデザイナーズ・アパレルとフットウェア(既製服)の小売売上高は5%増加し、2024年には937億8,000万人民元となる。この成長は、インフレと、人気高級ブランドへの富裕層消費者の関心に訴えかけるマーケティングの成功のおかげである。さらに、数は少ないが質の良い商品を購入する傾向が加速している。デザイナーズブランドは中国市場で人気があり、ICICLE、Lemaire、...この調査レポートは中国のパーソナルラグジュアリー市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者のショッピングパターンの発展とともにパーソナルラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デザイナーアパレルとフットウェア(既製服)、ラグジュアリーアイウェア、ラグジュアリージュエリー、ラグジュアリーレザーグッズ、ラグジュアリータイムピース、ラグジュアリーウェアラブルエレクトロニクス、ラグジュアリー筆記具とステーショナリー、スーパープレミアムビューティーとパーソナルケア。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * パーソナルラグジュアリー市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Personal Luxury in ChinaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN CHINA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Designer apparel and footwear (ready-to-wear) is home to minimalist clothing but decorative jeans, while digital trends continue Luxottica continues to lead luxury eyewear in 2023 Sales rise for luxury jewellery despite relatively conservative consumer attitudes Luxury leather goods benefits from trend towards investment purchases Innovation and advanced tech drive growth in luxury wearables Luxury timepieces sees rise of smart and connected options Luxury writing instruments and stationery sees growth curbed by ongoing digitalisation trends High-end brands supported by demand for efficacy in super premium beauty and personal care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive growth forecast for luxury wearables E-commerce platforms to see greater investment, while more players will expand into China Luxury jewellery likely to lead value growth, and sustainability concerns will slowly gather pace CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN CHINA EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail current value sales of designer apparel and footwear (ready-to-wear) in China are rising by 5% to stand at CNY93.78 billion in 2024 primarily boosted by sales of designer apparel. Growth is thanks to inflation and successful marketing that appeals to wealthy consumers’ interest in popular luxury brands. Moreover, there is an accelerating trend towards purchasing fewer but better-quality products. Designer brands are favourites in the Chinese market, with the likes of ICICLE, Lemaire, and... Table of ContentsPersonal Luxury in ChinaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN CHINA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Designer apparel and footwear (ready-to-wear) is home to minimalist clothing but decorative jeans, while digital trends continue Luxottica continues to lead luxury eyewear in 2023 Sales rise for luxury jewellery despite relatively conservative consumer attitudes Luxury leather goods benefits from trend towards investment purchases Innovation and advanced tech drive growth in luxury wearables Luxury timepieces sees rise of smart and connected options Luxury writing instruments and stationery sees growth curbed by ongoing digitalisation trends High-end brands supported by demand for efficacy in super premium beauty and personal care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive growth forecast for luxury wearables E-commerce platforms to see greater investment, while more players will expand into China Luxury jewellery likely to lead value growth, and sustainability concerns will slowly gather pace CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN CHINA EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社の高級品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |