世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

トルコの航空会社


Airlines in Turkey

2024年、トルコの航空業界は、高水準のインフレとインバウンド観光の回復に牽引され、現在価値の急上昇を経験している。航空券価格の顕著な上昇は、航空会社の運営コストの高騰によってもたらされている。国内線... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年9月17日 US$1,075
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
12 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

2024年、トルコの航空業界は、高水準のインフレとインバウンド観光の回復に牽引され、現在価値の急上昇を経験している。航空券価格の顕著な上昇は、航空会社の運営コストの高騰によってもたらされている。国内線、国際線ともに好調に推移しているが、トルコでは国際線が売上の最大シェアを占め、最もダイナミックな成長を示している。これは、国際線への需要の高まりを反映している。

この調査レポートはトルコの航空会社を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2019-2023年の最新市場規模データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品オフライン航空会社, オンライン航空会社, アンシラリー収入, 国内航空会社, 国際航空会社, 非定期航空会社, 旅客収入, 定時航空会社.

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 航空市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Airlines in Turkey
Euromonitor International
September 2024

List Of Contents And Tables

AIRLINES IN TURKEY
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Airlines witness dynamic value growth fuelled by hyperinflation
Low cost carrier Anadolu Jet rebrands as AJet
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Airlines are projected to expand their international routes
Competition among low-cost carriers is expected to intensify
CATEGORY DATA
Table 1 Airlines Sales: Value 2019-2024
Table 2 Airlines Online Sales: Value 2019-2024
Table 3 Airlines: Passengers Carried 2019-2024
Table 4 Airlines NBO Company Shares: % Value 2019-2023
Table 5 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024
Table 6 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024
Table 7 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024
Table 8 Forecast Airlines Sales: Value 2024-2029
Table 9 Forecast Airlines Online Sales: Value 2024-2029
TRAVEL IN TURKEY
EXECUTIVE SUMMARY
Travel in 2024
Airlines: Key trends
Hotels: Key trends
Booking: Key trends
What next for travel?
MARKET DATA
Table 10 Surface Travel Modes Sales: Value 2019-2024
Table 11 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2019-2024
Table 12 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2024-2029
Table 13 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2024-2029
Table 14 In-Destination Spending: Value 2019-2024
Table 15 Forecast In-Destination Spending: Value 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

In 2024, the airline industry in Turkey is experiencing a surge in current value growth driven by high levels of inflation and the rebound of inbound tourism. The notable increase in ticket prices has been driven by escalating operational costs for airlines. While both domestic and international flights are performing well, international flights are expected to dominate in Turkey capturing the largest share of sales and exhibiting the most dynamic growth. This reflects the rising demand for inte...

Euromonitor International's Airlines in Turkey report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest market size data 2019-2023, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new legislative, technology or pricing issues. Background information on disposable income, annual leave and holiday taking habits is also included. Forecasts to 2028 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Airlines Offline, Airlines Online, Ancillary Revenue, Domestic Airlines, International Airlines, Non-Scheduled Carriers, Passenger Revenue, Scheduled Airlines.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Airlines market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Airlines in Turkey
Euromonitor International
September 2024

List Of Contents And Tables

AIRLINES IN TURKEY
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Airlines witness dynamic value growth fuelled by hyperinflation
Low cost carrier Anadolu Jet rebrands as AJet
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Airlines are projected to expand their international routes
Competition among low-cost carriers is expected to intensify
CATEGORY DATA
Table 1 Airlines Sales: Value 2019-2024
Table 2 Airlines Online Sales: Value 2019-2024
Table 3 Airlines: Passengers Carried 2019-2024
Table 4 Airlines NBO Company Shares: % Value 2019-2023
Table 5 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024
Table 6 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024
Table 7 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024
Table 8 Forecast Airlines Sales: Value 2024-2029
Table 9 Forecast Airlines Online Sales: Value 2024-2029
TRAVEL IN TURKEY
EXECUTIVE SUMMARY
Travel in 2024
Airlines: Key trends
Hotels: Key trends
Booking: Key trends
What next for travel?
MARKET DATA
Table 10 Surface Travel Modes Sales: Value 2019-2024
Table 11 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2019-2024
Table 12 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2024-2029
Table 13 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2024-2029
Table 14 In-Destination Spending: Value 2019-2024
Table 15 Forecast In-Destination Spending: Value 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る