トルコの航空会社Airlines in Turkey 2024年、トルコの航空業界は、高水準のインフレとインバウンド観光の回復に牽引され、現在価値の急上昇を経験している。航空券価格の顕著な上昇は、航空会社の運営コストの高騰によってもたらされている。国内線... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2024年、トルコの航空業界は、高水準のインフレとインバウンド観光の回復に牽引され、現在価値の急上昇を経験している。航空券価格の顕著な上昇は、航空会社の運営コストの高騰によってもたらされている。国内線、国際線ともに好調に推移しているが、トルコでは国際線が売上の最大シェアを占め、最もダイナミックな成長を示している。これは、国際線への需要の高まりを反映している。この調査レポートはトルコの航空会社を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2019-2023年の最新市場規模データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品オフライン航空会社, オンライン航空会社, アンシラリー収入, 国内航空会社, 国際航空会社, 非定期航空会社, 旅客収入, 定時航空会社. データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 航空市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Airlines in TurkeyEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables AIRLINES IN TURKEY KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Airlines witness dynamic value growth fuelled by hyperinflation Low cost carrier Anadolu Jet rebrands as AJet PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Airlines are projected to expand their international routes Competition among low-cost carriers is expected to intensify CATEGORY DATA Table 1 Airlines Sales: Value 2019-2024 Table 2 Airlines Online Sales: Value 2019-2024 Table 3 Airlines: Passengers Carried 2019-2024 Table 4 Airlines NBO Company Shares: % Value 2019-2023 Table 5 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 6 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 7 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 8 Forecast Airlines Sales: Value 2024-2029 Table 9 Forecast Airlines Online Sales: Value 2024-2029 TRAVEL IN TURKEY EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2024 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 10 Surface Travel Modes Sales: Value 2019-2024 Table 11 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2019-2024 Table 12 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2024-2029 Table 13 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2024-2029 Table 14 In-Destination Spending: Value 2019-2024 Table 15 Forecast In-Destination Spending: Value 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2024, the airline industry in Turkey is experiencing a surge in current value growth driven by high levels of inflation and the rebound of inbound tourism. The notable increase in ticket prices has been driven by escalating operational costs for airlines. While both domestic and international flights are performing well, international flights are expected to dominate in Turkey capturing the largest share of sales and exhibiting the most dynamic growth. This reflects the rising demand for inte... Table of ContentsAirlines in TurkeyEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables AIRLINES IN TURKEY KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Airlines witness dynamic value growth fuelled by hyperinflation Low cost carrier Anadolu Jet rebrands as AJet PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Airlines are projected to expand their international routes Competition among low-cost carriers is expected to intensify CATEGORY DATA Table 1 Airlines Sales: Value 2019-2024 Table 2 Airlines Online Sales: Value 2019-2024 Table 3 Airlines: Passengers Carried 2019-2024 Table 4 Airlines NBO Company Shares: % Value 2019-2023 Table 5 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 6 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 7 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 8 Forecast Airlines Sales: Value 2024-2029 Table 9 Forecast Airlines Online Sales: Value 2024-2029 TRAVEL IN TURKEY EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2024 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 10 Surface Travel Modes Sales: Value 2019-2024 Table 11 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2019-2024 Table 12 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2024-2029 Table 13 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2024-2029 Table 14 In-Destination Spending: Value 2019-2024 Table 15 Forecast In-Destination Spending: Value 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートEuromonitor International社の旅行分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|