アジアにおける日常的な食事と衝動的な食事Driving Routine and Impulse Eating Occasions in Asia アジア太平洋地域の消費支出は改善し、消費者の優先順位は、手頃な価格からチャネルを超えた長期的な価値追求へとシフトする。ブランドは時間や場所を問わず、優れた価値を提供しなければならない。スナックやミ... もっと見る
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サマリーアジア太平洋地域の消費支出は改善し、消費者の優先順位は、手頃な価格からチャネルを超えた長期的な価値追求へとシフトする。ブランドは時間や場所を問わず、優れた価値を提供しなければならない。スナックやミールソリューションは、日常的な機会を利用して、単調で慌ただしい時間帯を盛り上げる商品を提供することができる。ユーロモニター・インターナショナルの『アジアにおける日常食と衝動食の促進(Driving Routine and Impulse Eating Occasions in Asia)』グローバル・ブリーフィングは、調理用食材と食事市場の包括的な概要を提供し、売上高と市場の可能性、小売流通、企業とブランドのシェアに関する洞察を提供します。分析では、最も先進的で価値の高い国々における成長機会とともに、新興地域を特定します。また、健康とウェルネス、持続可能性、食事シーンの進化に加え、パンデミック後の世界における利便性とコストパフォーマンスへの継続的な配慮など、業界と消費者の需要を形成する主要トレンドの戦略的分析も提供しています。これらのトレンドがどのように需要を形成しているかを洞察する。<|Year|>2028年までの予測をお知らせし、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品範囲:食用油、食事とスープ、ソース、ディップ、調味料、スイートスプレッド。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 料理素材とミール市場の詳細な全体像を把握する;* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Executive summaryIntroduction Motivating value spend Creating impactful routines Expediting impulse occasions Conclusion
SummarySpending is set to improve in Asia Pacific, shifting consumer priorities from affordability to longer-term value seeking across channels. Brands must offer superior value regardless of time and place. Snack and meal solutions can tap into routine occasions to offer products that elevate monotonous and hectic times of day. At the same time, there are opportunities to tap into digital strategies to enhance impulse purchases and engage consumers. Euromonitor International’s Driving Routine and Impulse Eating Occasions in Asia global briefing provides a comprehensive overview of the Cooking Ingredients and Meals market, providing insight on sales and market potential, retail distribution and company and brand shares. Analysis identifies emerging geographies alongside growth opportunities in the most developed, highest value countries. It also offers strategic analysis of the key trends shaping the industry and consumer demand, such as health and wellness, sustainability, the evolution of eating occasions, in addition to ongoing considerations of convenience and value-for-money in the post-pandemic world. Insight into how these trends are shaping demand in <|Year|> informs forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Edible Oils, Meals and Soups, Sauces, Dips and Condiments, Sweet Spreads. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Cooking Ingredients and Meals market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsExecutive summaryIntroduction Motivating value spend Creating impactful routines Expediting impulse occasions Conclusion
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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