インドネシアにおける口腔ケアOral Care in Indonesia インドネシアのオーラルケアは、2023年の現在価値ベースでは、前年比で比較的緩やかな成長となった。これは、消費者が節約のために買い替えを控えたため、手動歯ブラシの需要が減少したためである。一方、歯磨き... もっと見る
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サマリーインドネシアのオーラルケアは、2023年の現在価値ベースでは、前年比で比較的緩やかな成長となった。これは、消費者が節約のために買い替えを控えたため、手動歯ブラシの需要が減少したためである。一方、歯磨き粉は、毎日の口腔衛生に欠かせない製品としての地位と、手頃な価格に支えられ、好調を維持した。各社はまた、ホワイトニング歯磨き粉など、より専門性の高い製品の発売にも注力した。Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアのオーラルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デンタルフロス、入れ歯ケア、マウスフレッシュナー、マウスウォッシュ/デンタルリンス、歯のホワイトニング剤、歯ブラシ、歯磨き粉 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * オーラルケア市場を詳細に把握する; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Oral Care in IndonesiaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Modest growth in 2023, as consumers cut back on non-essential expenditure The younger generations are fuelling the growth of the category Israel-Hamas war begins to impact competitive landscape PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy outlook for oral care as consumers move towards health prevention to maintain wellbeing and save money Environmentally-friendly products will be highly sought after by consumers Bricks-and-mortar retail channels will continue to dominate distribution of oral care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2018-2023 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2019-2023 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2020-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2020-2023 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2020-2023 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryOral care in Indonesia saw relatively modest growth in current value terms in 2023, when compared to the previous year. This was due to a declining demand for manual toothbrushes, as consumers held off replacing them in order to save money. Toothpaste, on the other hand, saw a continued strong performance, supported by its status as an essential product in terms of daily oral hygiene, as well as its affordable price. Players also focused on launching more specialised variants, such as whitening... Table of ContentsOral Care in IndonesiaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Modest growth in 2023, as consumers cut back on non-essential expenditure The younger generations are fuelling the growth of the category Israel-Hamas war begins to impact competitive landscape PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy outlook for oral care as consumers move towards health prevention to maintain wellbeing and save money Environmentally-friendly products will be highly sought after by consumers Bricks-and-mortar retail channels will continue to dominate distribution of oral care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2018-2023 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2019-2023 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2020-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2020-2023 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2020-2023 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |