タイの創傷治療Wound Care in Thailand タイにおける創傷ケア用品の小売売上高は、消費者が家庭外でより活動的なライフスタイルを送るようになっ たことを受け、2023年には現在の金額ベースで加速度的な成長を遂げた。スポーツやその他のアウトドア活動... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリータイにおける創傷ケア用品の小売売上高は、消費者が家庭外でより活動的なライフスタイルを送るようになっ たことを受け、2023年には現在の金額ベースで加速度的な成長を遂げた。スポーツやその他のアウトドア活動の再開に伴い、小さな切り傷や擦り傷のリスクも高まった。観光業の復活も創傷ケア製品の需要に好影響を与え、消費者は万が一の場合に備えて包帯や絆創膏などの製品を購入する傾向が強まった。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「タイの創傷ケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品救急箱、ガーゼ、テープ、その他の創傷ケア、絆創膏/粘着包帯 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 創傷ケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Wound Care in ThailandEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables WOUND CARE IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Resumption of active lifestyles fuels demand for wound care Reduced need for stockpiling wound care products, following expansion of pharmacy network Launch of Tigerplast FLEXIE should help Tigerplast to challenge market leaders PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustained demand for wound care products, thanks to increase in physical activity levels, greater focus on health and hygiene and expansion of pharmacy network Growing middle class will drive demand for better quality products Offline sales will continue to dominate on-the-go purchasing behaviour persists CATEGORY DATA Table 1 Sales of Wound Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 8 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail sales of wound care products in Thailand experienced accelerated growth in current value terms in 2023, following the return of consumers to more active lifestyles outside the home. With the resumption of sports and other outdoor activities came a greater risk of experiencing small cuts and grazes. The revival of tourism also had a positive effect on demand for wound care products, as consumers increasing bought products such as bandages and sticking plasters to have on hand in case of in... Table of ContentsWound Care in ThailandEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables WOUND CARE IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Resumption of active lifestyles fuels demand for wound care Reduced need for stockpiling wound care products, following expansion of pharmacy network Launch of Tigerplast FLEXIE should help Tigerplast to challenge market leaders PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustained demand for wound care products, thanks to increase in physical activity levels, greater focus on health and hygiene and expansion of pharmacy network Growing middle class will drive demand for better quality products Offline sales will continue to dominate on-the-go purchasing behaviour persists CATEGORY DATA Table 1 Sales of Wound Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 8 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療/ヘルスケア)の最新刊レポート
Euromonitor International社の消費者向け医療分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |