タイのアイケアEye Care in Thailand タイのアイケア市場は、様々な要因によって2023年に現在の金額ベースで大きな成長を遂げた。主な要因の1つは、目の病気や症状に対する認識を高める上で重要な役割を果たしたソーシャルメディア・プラットフォーム... もっと見る
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サマリータイのアイケア市場は、様々な要因によって2023年に現在の金額ベースで大きな成長を遂げた。主な要因の1つは、目の病気や症状に対する認識を高める上で重要な役割を果たしたソーシャルメディア・プラットフォームの影響により、目の健康を維持することの重要性に対する消費者の意識が高まったことである。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「タイのアイケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品アレルギー用アイケア、標準的なアイケア データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * アイケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Eye Care in ThailandEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables EYE CARE IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Resumption of office routines and ageing population sustain growth momentum for eye care products Air pollution crisis in Thailand leads to growing incidence of eye-related health issues Local brands continue to dominate sales, although international players have a growing presence PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New product development and social media marketing will be key to players gaining a competitive edge Bricks-and-mortar stores will remain key channel for impulse purchases Eye health will remain a priority, but growing popularity of dietary supplements could impede sales CATEGORY DATA Table 1 Sales of Eye Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Eye Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Eye Care: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Eye Care: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Eye Care by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Eye Care by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 8 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe eye care market in Thailand experienced significant growth in current value terms in 2023, driven by various factors. One key contributor was a heightened awareness among consumers about the importance of maintaining good eye health, thanks to the influence of social media platforms, which played a crucial role in raising awareness of eye diseases and conditions. Table of ContentsEye Care in ThailandEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables EYE CARE IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Resumption of office routines and ageing population sustain growth momentum for eye care products Air pollution crisis in Thailand leads to growing incidence of eye-related health issues Local brands continue to dominate sales, although international players have a growing presence PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New product development and social media marketing will be key to players gaining a competitive edge Bricks-and-mortar stores will remain key channel for impulse purchases Eye health will remain a priority, but growing popularity of dietary supplements could impede sales CATEGORY DATA Table 1 Sales of Eye Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Eye Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Eye Care: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Eye Care: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Eye Care by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Eye Care by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 8 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |