インドネシアのメガトレンドMegatrends in Indonesia 本レポートでは、消費者の価値観や行動の変化から生じる長期的なトレンドに焦点を当てています。ユーロモニターインターナショナルが注目する8つのメガトレンドの各要約と、各トレンドがインドネシアでどのように... もっと見る
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サマリー本レポートでは、消費者の価値観や行動の変化から生じる長期的なトレンドに焦点を当てています。ユーロモニターインターナショナルが注目する8つのメガトレンドの各要約と、各トレンドがインドネシアでどのように顕在化しているかについての洞察を提供している。EuromonitorのMegatrends in Indonesiaレポートは、インドネシアの消費者支出に影響を与える要因を分析しています。消費者のライフスタイルに関するレポートには、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費支出と家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣服、レジャー習慣、貯蓄と投資、メディア、コミュニケーション、交通、旅行と観光が含まれています。このレポートを利用して、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解してください。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * メガトレンド市場を詳細に把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次ScopeThe drivers shaping consumer behaviour Megatrends framework Businesses harness megatrends to renovate, innovate and disrupt Convenience Legit Group set to scale up its cloud kitchen business Tech is being used to simplify everyday tasks Consumers seek more flexibility in all areas of life Indonesians want to see things before buying Lack of time to cook is driving the food delivery category Digital living Tokopedia enhances e-commerce offering with subscription plan Millennials make the greatest use of tech Most consumers are protective of their personal data Gen Z prefer to stay anonymous online Consumer reviews are the most trusted information source Consumers expect more face-to-face activity post-pandemic Diversity and inclusion Starbucks Indonesia opens its first signing store staffed by the deaf and hard of hearing Indonesians show strong support for charitable causes Most people feel comfortable expressing their identity Brand trust is important to shoppers Experience more Realme opens new experience store as part of its omnichannel strategy Indonesians enjoy socialising both online and offline Safety and nature are the key priorities when travelling Consumers are still more likely to enjoy real world than online experiences Personalisation TikTok launches personalised subscription-only music streaming service Younger generations are the most enthusiastic about virtual activities Most Indonesians enjoy tailored experiences Premiumisation Bakery-cafés flourish on the back of expanding urban middle class consumer base Most Indonesians desire a simpler lifestyle Millennials are the most confident in their long-term investments Health, quality and comfort are prized attributes Pursuit of value GoTo promotes financial inclusion by making GoPay app accessible to unbanked consumers Most Indonesians lead a minimalist lifestyle Shoppers are worried about the rising cost of living Indonesians are embracing the circular economy Consumers seek ways to make their money go further Shopper reinvented Quick-commerce platform Astro scales up and increases private label range Indonesians enjoy the shopping experience S-commerce gains traction as part of the omnichannel experience Young people interact most with brands online Sustainable living The World Bank supports efforts to improve urban mobility in Indonesia Indonesians want to make positive differences Mindful consumption is on the rise Reducing plastics use is top of mind for eco-conscious consumers Wellness Halodoc enhances healthcare accessibility for millions of Indonesians Massage remains the principal antidote to stress Indonesians take a keen interest in healthy eating Consumers remain wary of health and safety in post-pandemic era Leverage the power of megatrends to shape your strategy today
SummaryThis Megatrends report highlights long-term trends resulting from shifts in consumer values and behaviour. It provides a summary of each of Euromonitor International’s eight focus megatrends, and insights as to how each trend has manifested in Indonesia. Table of ContentsScopeThe drivers shaping consumer behaviour Megatrends framework Businesses harness megatrends to renovate, innovate and disrupt Convenience Legit Group set to scale up its cloud kitchen business Tech is being used to simplify everyday tasks Consumers seek more flexibility in all areas of life Indonesians want to see things before buying Lack of time to cook is driving the food delivery category Digital living Tokopedia enhances e-commerce offering with subscription plan Millennials make the greatest use of tech Most consumers are protective of their personal data Gen Z prefer to stay anonymous online Consumer reviews are the most trusted information source Consumers expect more face-to-face activity post-pandemic Diversity and inclusion Starbucks Indonesia opens its first signing store staffed by the deaf and hard of hearing Indonesians show strong support for charitable causes Most people feel comfortable expressing their identity Brand trust is important to shoppers Experience more Realme opens new experience store as part of its omnichannel strategy Indonesians enjoy socialising both online and offline Safety and nature are the key priorities when travelling Consumers are still more likely to enjoy real world than online experiences Personalisation TikTok launches personalised subscription-only music streaming service Younger generations are the most enthusiastic about virtual activities Most Indonesians enjoy tailored experiences Premiumisation Bakery-cafés flourish on the back of expanding urban middle class consumer base Most Indonesians desire a simpler lifestyle Millennials are the most confident in their long-term investments Health, quality and comfort are prized attributes Pursuit of value GoTo promotes financial inclusion by making GoPay app accessible to unbanked consumers Most Indonesians lead a minimalist lifestyle Shoppers are worried about the rising cost of living Indonesians are embracing the circular economy Consumers seek ways to make their money go further Shopper reinvented Quick-commerce platform Astro scales up and increases private label range Indonesians enjoy the shopping experience S-commerce gains traction as part of the omnichannel experience Young people interact most with brands online Sustainable living The World Bank supports efforts to improve urban mobility in Indonesia Indonesians want to make positive differences Mindful consumption is on the rise Reducing plastics use is top of mind for eco-conscious consumers Wellness Halodoc enhances healthcare accessibility for millions of Indonesians Massage remains the principal antidote to stress Indonesians take a keen interest in healthy eating Consumers remain wary of health and safety in post-pandemic era Leverage the power of megatrends to shape your strategy today
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |