オーストラリアのハーブ/伝統製品Herbal/Traditional Products in Australia ハーブ/伝統的製品の需要は、健康とウェルネスのトレンドに牽引され、2023年も引き続き増加するとみられる。消費者が人工的な成分や化学物質への曝露を減らそうとするにつれ、オーストラリア人はより自然だと思... もっと見る
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サマリーハーブ/伝統的製品の需要は、健康とウェルネスのトレンドに牽引され、2023年も引き続き増加するとみられる。消費者が人工的な成分や化学物質への曝露を減らそうとするにつれ、オーストラリア人はより自然だと思われる製品を購入することにますます関心を持つようになっている。ハーブや伝統的な製品は、特に一般的な市販(OTC)製品と比較した場合、健康やウェルビーイングに対する危険性が低いと見なされる。Euromonitor Internationalの調査レポート「オーストラリアのハーブ/伝統的製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ハーブ/伝統的な咳、風邪、アレルギー(花粉症)治療薬、ハーブ/伝統的な皮膚科薬、ハーブ/伝統的な栄養補助食品、ハーブ/伝統的な消化薬、ハーブ/伝統的な小児用栄養補助食品、ハーブ/伝統的な睡眠補助薬、ハーブ/伝統的なトニック、ハーブ/伝統的な局所鎮痛薬 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ハーブ/伝統的製品市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Herbal/Traditional Products in AustraliaEuromonitor International September 2023 List Of Contents And Tables HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Herbal/traditional products sees continued growth due to health and wellness trend Extended cold and flu season and low vaccination drive demand for herbal/traditional cough and cold remedies Herbal/traditional products target sustainability claims for growth PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Opportunity for natural cough remedies arising from changes in regulation of OTC cough medicines Herbal/traditional sleep aids expected to continue to grow strongly Growing demand for herbal/traditional products addressing women’s health, ranging from analgesics to dietary supplements CATEGORY DATA Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 8 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDemand for herbal/traditional products is set to continue to rise in 2023, driven by the health and wellness trend. As consumers seek to reduce their exposure to artificial ingredients and chemicals, Australians are becoming more and more interested in buying products they perceive as being more natural. Herbal/traditional products are typically viewed as less hazardous to health and wellbeing, particularly when compared with standard over the counter (OTC) products, which typically contain synt... Table of ContentsHerbal/Traditional Products in AustraliaEuromonitor International September 2023 List Of Contents And Tables HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Herbal/traditional products sees continued growth due to health and wellness trend Extended cold and flu season and low vaccination drive demand for herbal/traditional cough and cold remedies Herbal/traditional products target sustainability claims for growth PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Opportunity for natural cough remedies arising from changes in regulation of OTC cough medicines Herbal/traditional sleep aids expected to continue to grow strongly Growing demand for herbal/traditional products addressing women’s health, ranging from analgesics to dietary supplements CATEGORY DATA Table 1 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Herbal/Traditional Products: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products by Category: % Value Growth 2023-2028 CONSUMER HEALTH IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2018-2023 Table 8 Life Expectancy at Birth 2018-2023 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |