ブラジルの宿泊施設(デスティネーションLodging (Destination) in Brazil パンデミックと、COVID-19の新型の出現に伴う2022年初頭の業界における不確実性により2年間は厳しい状況が続いたが、ブラジルのホテルセクターは、特に2022年後半から明るい見通しとなっている。2023年は、国内観... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーパンデミックと、COVID-19の新型の出現に伴う2022年初頭の業界における不確実性により2年間は厳しい状況が続いたが、ブラジルのホテルセクターは、特に2022年後半から明るい見通しとなっている。2023年は、国内観光とビジネス旅行の復活に牽引され、稼働率がパンデミック前の水準に達するなど、ホテルにとって回復の定着が見られる。とはいえ、稼働率指標は良好であるものの、ホテル業界はまだ...ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ブラジルの宿泊(デスティネーション)」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新市場規模データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ホテル、宿泊施設(目的地)オフライン、宿泊施設(目的地)オンライン、その他の宿泊施設、短期レンタル。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 宿泊(デスティネーション)市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Lodging (Destination) in BrazilEuromonitor International September 2023 List Of Contents And Tables LODGING (DESTINATION) IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Hotels show recovery in terms of occupancy, but face challenges in terms of value recovery Long-term rentals gaining space, facilitated by short-term rental platforms, but still face setbacks PROSPECTS AND OPPORTUNITIES As travellers become more connected, the trend in lodging is towards greater investment in media presence and technological tools Investment in workforce qualification is crucial to keep up with sector's recovery CATEGORY DATA Table 1 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023 Table 2 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023 Table 3 Hotels Sales: Value 2018-2023 Table 4 Hotels Online Sales: Value 2018-2023 Table 5 Other Lodging Sales: Value 2018-2023 Table 6 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023 Table 7 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023 Table 8 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023 Table 9 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023 Table 10 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 11 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 12 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028 Table 13 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028 Table 14 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028 Table 15 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028 TRAVEL IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 Federal programme targeting low-income travellers catches the attention of airlines Lack of investment and workforce training remains, impairing the performance of hotels Record number of passenger boardings for both domestic and international trips mark the year for intermediaries What next for travel? MARKET DATA Table 19 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 20 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 21 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 22 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 23 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 24 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAfter two challenging years due to the pandemic and uncertainties in the industry in early 2022 following the emergence of a new variant of COVID-19, the hotel sector in Brazil is experiencing a positive outlook, especially from the second half of 2022. 2023 is witnessing the consolidation of recovery for hotels, reaching pre-pandemic levels of occupancy, driven by the revival of domestic tourism and business travel. Nevertheless, although the occupancy indicators are positive, players are still... Table of ContentsLodging (Destination) in BrazilEuromonitor International September 2023 List Of Contents And Tables LODGING (DESTINATION) IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Hotels show recovery in terms of occupancy, but face challenges in terms of value recovery Long-term rentals gaining space, facilitated by short-term rental platforms, but still face setbacks PROSPECTS AND OPPORTUNITIES As travellers become more connected, the trend in lodging is towards greater investment in media presence and technological tools Investment in workforce qualification is crucial to keep up with sector's recovery CATEGORY DATA Table 1 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023 Table 2 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023 Table 3 Hotels Sales: Value 2018-2023 Table 4 Hotels Online Sales: Value 2018-2023 Table 5 Other Lodging Sales: Value 2018-2023 Table 6 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023 Table 7 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023 Table 8 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023 Table 9 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023 Table 10 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 11 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 12 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028 Table 13 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028 Table 14 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028 Table 15 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028 TRAVEL IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 Federal programme targeting low-income travellers catches the attention of airlines Lack of investment and workforce training remains, impairing the performance of hotels Record number of passenger boardings for both domestic and international trips mark the year for intermediaries What next for travel? MARKET DATA Table 19 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 20 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 21 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 22 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 23 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 24 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Euromonitor International社の旅行分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |