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ラグジュアリーとファッションにおけるチャネルの変化


Shifting Channels in Luxury and Fashion

パンデミック(世界的大流行)時に飛躍的に伸びたファッション分野のeコマース売上は、規制緩和により世界的な伸びが鈍化している。高インフレと気候変動という非常事態を背景に、消費者のファッション消費に対す... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年7月28日 US$1,325
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サマリー

パンデミック(世界的大流行)時に飛躍的に伸びたファッション分野のeコマース売上は、規制緩和により世界的な伸びが鈍化している。高インフレと気候変動という非常事態を背景に、消費者のファッション消費に対する目が肥えていく中、Eコマースの利便性と同時に、フィジカルな世界ならではの体験を提供するために、持続可能性を組み込んだオムニチャネルを構築することが、業界関係者の戦略の中心に据えられるべきである。

ユーロモニターインターナショナルの『Shifting Channels in Luxury and Fashion』グローバル・ブリーフィングは、高級品業界の規模と形状を洞察し、話題のトピック、新たなトレンド、業界の喫緊の課題、それらが世界市場の高級品小売業に及ぼす影響、消費者のショッピングパターンの発展に焦点を当てている。予測は、市場がどのように変化していくのか、また成功の基準を示している。つまり、高級品業界におけるチャンスゾーンを特定するものである。

製品のカバー範囲体験型ラグジュアリー、高級ワイン/シャンパンとスピリッツ、パーソナルラグジュアリー、プレミアムと高級車。

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 高級品市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Value and convenience
Bringing a human and personal touch
Investing in gaming and personalisation
Integrating sustainability in retail
Conclusion and recommendations
conclusion

 

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Summary

After a dramatic rise during the pandemic, global growth in e-commerce sales in fashion has slowed with the easing of restrictions. As consumers become more discerning in their fashion spending in the context of high inflation and the climate emergency, building an omnichannel presence incorporating sustainability should be at the heart of industry players’ strategies, to deliver the convenience of e-commerce, but also the distinctive experiences that only the physical world can offer.

Euromonitor International's Shifting Channels in Luxury and Fashion global briefing offers an insight into the size and shape of the luxury goods industry, highlights buzz topics, emerging trends as well as pressing industry issues, their effects on luxury goods retailing in markets around the world and on the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. In short, it identifies the opportunity zones within luxury goods industry

Product coverage: Experiential Luxury, Fine Wines/Champagne and Spirits, Personal Luxury, Premium and Luxury Cars.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Luxury Goods market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
Value and convenience
Bringing a human and personal touch
Investing in gaming and personalisation
Integrating sustainability in retail
Conclusion and recommendations
conclusion

 

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