南アフリカのメガネSpectacles in South Africa パンデミックの間、子供を含むほとんどの消費者は、家庭外での制限の結果、オンライン学習や遠隔学習対策が実施されたため、かなりの時間をデジタル機器の前で過ごした。さまざまなデジタル機器を使用する機会が... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーパンデミックの間、子供を含むほとんどの消費者は、家庭外での制限の結果、オンライン学習や遠隔学習対策が実施されたため、かなりの時間をデジタル機器の前で過ごした。さまざまなデジタル機器を使用する機会が増えたことで、大人も子供も近視と診断されることが増え、この症状に対応するメガネの需要が高まっている。そのため、2021年に南アフリカでの規制が緩和され始めると...Euromonitor Internationalの調査レポート「南アフリカのメガネ」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(2018-2022年)を提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品老眼鏡、メガネフレーム、メガネレンズ データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * メガネ市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します; * 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Spectacles in South AfricaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables SPECTACLES IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Increasing number of consumers require spectacles to address myopia, driven by greater exposure to digital screens South Africans remain price-sensitive, impacting expenditure on spectacles Increasing search for payment plans to support purchases of spectacles PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Many local consumers tend to purchase spectacles when on promotion Specsavers offers charitable programmes providing children of 6-12 years of age with free spectacles Low penetration of e-commerce as consumers prefer retail offline for purchasing spectacles CATEGORY DATA Table 1 Sales of Spectacles by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Spectacles by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Spectacles by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Spectacles by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Spectacle Lenses by Type: % Value 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Spectacles: % Value 2018-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Spectacles: % Value 2019-2022 Table 8 Distribution of Spectacles by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Spectacles by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Spectacles by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Spectacles by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Spectacles by Category: % Value Growth 2023-2028 EYEWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Eyewear in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for eyewear? MARKET DATA Table 13 Sales of Eyewear by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Eyewear by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Eyewear: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Eyewear: % Value 2019-2022 Table 19 Distribution of Eyewear by Format: % Value 2018-2023 Table 20 Forecast Sales of Eyewear by Category: Volume 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Eyewear by Category: Value 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDuring the pandemic, most consumers, including children, spent a significant amount of time in front of digital devices due to online studying and remote studying measures in place, as a result of restrictions outside of the home. Increased activity on various digital devices has led to the increasing incidence of myopia being diagnosed among both adults and children, driving up demand for spectacles which address this condition. Hence, once restrictions in South Africa started to ease in 2021,... Table of ContentsSpectacles in South AfricaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables SPECTACLES IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Increasing number of consumers require spectacles to address myopia, driven by greater exposure to digital screens South Africans remain price-sensitive, impacting expenditure on spectacles Increasing search for payment plans to support purchases of spectacles PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Many local consumers tend to purchase spectacles when on promotion Specsavers offers charitable programmes providing children of 6-12 years of age with free spectacles Low penetration of e-commerce as consumers prefer retail offline for purchasing spectacles CATEGORY DATA Table 1 Sales of Spectacles by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Spectacles by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Spectacles by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Spectacles by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Spectacle Lenses by Type: % Value 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Spectacles: % Value 2018-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Spectacles: % Value 2019-2022 Table 8 Distribution of Spectacles by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Spectacles by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Spectacles by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Spectacles by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Spectacles by Category: % Value Growth 2023-2028 EYEWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Eyewear in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for eyewear? MARKET DATA Table 13 Sales of Eyewear by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Eyewear by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Eyewear: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Eyewear: % Value 2019-2022 Table 19 Distribution of Eyewear by Format: % Value 2018-2023 Table 20 Forecast Sales of Eyewear by Category: Volume 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Eyewear by Category: Value 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のアイウェア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(spectacles)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|