世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

パナマのホームケア


Home Care in Panama

パンデミック(世界的大流行)の沈静化に伴い、2022年には除菌・洗浄に関連するホームケア製品の売上が鈍化した。自宅で過ごす時間の減少により、食器洗いやトイレケアなどの製品の使用量が減少しました。また、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年2月20日 US$2,650
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
49 英語

 

サマリー

パンデミック(世界的大流行)の沈静化に伴い、2022年には除菌・洗浄に関連するホームケア製品の売上が鈍化した。自宅で過ごす時間の減少により、食器洗いやトイレケアなどの製品の使用量が減少しました。また、高騰するインフレは、中米で最も経済力のある国の一つであるこの国で、未曾有の社会紛争を引き起こしました。消費者は購入頻度を減らし、節約するために、より小さなサイズのパックやプライベートブランド製品を選びました。

この調査レポートはパナマのホームケアを分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書であり、国別の市場規模や形態に関する包括的なガイドです。最新の小売売上高データ(過去の日付範囲)を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2027年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲エアケア、ブリーチ、食器洗い、家庭用殺虫剤、ランドリーケア、ポリッシュ、サーフェイスケア、トイレットケア。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ホームケア市場の詳細な情報を得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展していくかを評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において、40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を推進するための信頼できる情報資源を開発する独自の能力をもっています。


ページTOPに戻る


目次

Home Care in Panama
Euromonitor International
February 2023

List Of Contents And Tables

HOME CARE IN PANAMA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2022: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for home care?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2019-2022
Table 5 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2017-2022
Table 6 Distribution of Home Care by Format: % Value 2017-2022
Table 7 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2022
Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
LAUNDRY CARE
2022 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 10 Sales of Laundry Care by Category: Value 2017-2022
Table 11 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2017-2022
Table 13 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2017-2022
Table 15 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2018-2022
Table 17 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2019-2022
Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2022-2027
Table 19 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISHWASHING
Table 20 Sales of Dishwashing by Category: Value 2017-2022
Table 21 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 22 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2018-2022
Table 23 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2019-2022
Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2022-2027
Table 25 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2022-2027
SURFACE CARE
Table 26 Sales of Surface Care by Category: Value 2017-2022
Table 27 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 28 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2018-2022
Table 29 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2019-2022
Table 30 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2022-2027
Table 31 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2022-2027
BLEACH
Table 32 Sales of Bleach: Value 2017-2022
Table 33 Sales of Bleach: % Value Growth 2017-2022
Table 34 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2018-2022
Table 35 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2019-2022
Table 36 Forecast Sales of Bleach: Value 2022-2027
Table 37 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2022-2027
TOILET CARE
Table 38 Sales of Toilet Care by Category: Value 2017-2022
Table 39 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 40 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2018-2022
Table 41 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2019-2022
Table 42 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2022-2027
Table 43 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2022-2027
POLISHES
Table 44 Sales of Polishes by Category: Value 2017-2022
Table 45 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 46 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2018-2022
Table 47 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2019-2022
Table 48 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2022-2027
Table 49 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2022-2027
AIR CARE
Table 50 Sales of Air Care by Category: Value 2017-2022
Table 51 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 52 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2018-2022
Table 53 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2019-2022
Table 54 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2022-2027
Table 55 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2022-2027
HOME INSECTICIDES
Table 56 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2017-2022
Table 57 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 58 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2022
Table 59 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2019-2022
Table 60 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2022-2027
Table 61 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2022-2027

 

ページTOPに戻る


 

Summary

As the pandemic began to wane there was a slowdown in sales of home care products associated with disinfection and cleaning in 2022. Less time spent at home led to lower usage of products such as dishwashing and toilet care. High and rising inflation also sparked unprecedented social conflict in a country that has one of the strongest economies in Central America. Consumers reduced their purchasing frequency and opted for smaller pack sizes or private label products in a bid to make savings.

Euromonitor International's Home Care in Panama market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Air Care, Bleach, Dishwashing, Home Insecticides, Laundry Care, Polishes, Surface Care, Toilet Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Home Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Home Care in Panama
Euromonitor International
February 2023

List Of Contents And Tables

HOME CARE IN PANAMA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2022: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for home care?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2019-2022
Table 5 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2017-2022
Table 6 Distribution of Home Care by Format: % Value 2017-2022
Table 7 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2022
Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
LAUNDRY CARE
2022 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 10 Sales of Laundry Care by Category: Value 2017-2022
Table 11 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2017-2022
Table 13 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2017-2022
Table 15 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2018-2022
Table 17 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2019-2022
Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2022-2027
Table 19 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISHWASHING
Table 20 Sales of Dishwashing by Category: Value 2017-2022
Table 21 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 22 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2018-2022
Table 23 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2019-2022
Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2022-2027
Table 25 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2022-2027
SURFACE CARE
Table 26 Sales of Surface Care by Category: Value 2017-2022
Table 27 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 28 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2018-2022
Table 29 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2019-2022
Table 30 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2022-2027
Table 31 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2022-2027
BLEACH
Table 32 Sales of Bleach: Value 2017-2022
Table 33 Sales of Bleach: % Value Growth 2017-2022
Table 34 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2018-2022
Table 35 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2019-2022
Table 36 Forecast Sales of Bleach: Value 2022-2027
Table 37 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2022-2027
TOILET CARE
Table 38 Sales of Toilet Care by Category: Value 2017-2022
Table 39 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 40 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2018-2022
Table 41 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2019-2022
Table 42 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2022-2027
Table 43 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2022-2027
POLISHES
Table 44 Sales of Polishes by Category: Value 2017-2022
Table 45 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 46 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2018-2022
Table 47 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2019-2022
Table 48 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2022-2027
Table 49 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2022-2027
AIR CARE
Table 50 Sales of Air Care by Category: Value 2017-2022
Table 51 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 52 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2018-2022
Table 53 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2019-2022
Table 54 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2022-2027
Table 55 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2022-2027
HOME INSECTICIDES
Table 56 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2017-2022
Table 57 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 58 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2022
Table 59 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2019-2022
Table 60 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2022-2027
Table 61 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2022-2027

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る