クウェートでのホームケアHome Care in Kuwait 文化的・宗教的に厳格な衛生習慣を持つ人々が多く住む豊かな国であるクウェートは、ホームケアブランドにとって大きなチャンスとなります。しかし、外国人の雇用機会の減少により、クウェートの大半を占める駐在... もっと見る
サマリー文化的・宗教的に厳格な衛生習慣を持つ人々が多く住む豊かな国であるクウェートは、ホームケアブランドにとって大きなチャンスとなります。しかし、外国人の雇用機会の減少により、クウェートの大半を占める駐在員の多くが退去しているため、売上は圧迫されています。COVID-19の大流行により消費者の衛生意識は高まったものの、消費者層の減少が2022年の売上高の伸びを抑えています。この調査レポートはクウェートのホームケアを分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書であり、国別の市場規模や形態に関する包括的なガイドです。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2027年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲エアケア、ブリーチ、食器洗い、家庭用殺虫剤、ランドリーケア、ポリッシュ、サーフェイスケア、トイレットケア。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ホームケア市場の詳細な情報を得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展していくかを評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において、40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を推進するための信頼できる情報資源を開発する独自の能力をもっています。 目次Home Care in KuwaitEuromonitor International February 2023 List Of Contents And Tables HOME CARE IN KUWAIT EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2022: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for home care? MARKET DATA Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2019-2022 Table 5 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2017-2022 Table 6 Distribution of Home Care by Format: % Value 2017-2022 Table 7 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2022 Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER LAUNDRY CARE 2022 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 10 Sales of Laundry Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2018-2022 Table 17 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2019-2022 Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2022-2027 Table 19 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISHWASHING Table 20 Sales of Dishwashing by Category: Value 2017-2022 Table 21 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 22 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2018-2022 Table 23 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2019-2022 Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2022-2027 Table 25 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2022-2027 SURFACE CARE Table 26 Sales of Surface Care by Category: Value 2017-2022 Table 27 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 28 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2017-2022 Table 29 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 30 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2018-2022 Table 31 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2019-2022 Table 32 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2022-2027 Table 33 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BLEACH Table 34 Sales of Bleach: Value 2017-2022 Table 35 Sales of Bleach: % Value Growth 2017-2022 Table 36 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2018-2022 Table 37 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2019-2022 Table 38 Forecast Sales of Bleach: Value 2022-2027 Table 39 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2022-2027 TOILET CARE Table 40 Sales of Toilet Care by Category: Value 2017-2022 Table 41 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 42 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2018-2022 Table 43 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2019-2022 Table 44 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2022-2027 Table 45 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2022-2027 POLISHES Table 46 Sales of Polishes by Category: Value 2017-2022 Table 47 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 48 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2018-2022 Table 49 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2019-2022 Table 50 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2022-2027 Table 51 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2022-2027 AIR CARE Table 52 Sales of Air Care by Category: Value 2017-2022 Table 53 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 54 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2018-2022 Table 55 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2019-2022 Table 56 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2022-2027 Table 57 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME INSECTICIDES Table 58 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2017-2022 Table 59 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 60 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2022 Table 61 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2019-2022 Table 62 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2022-2027 Table 63 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2022-2027
SummaryAs an affluent country largely populated by people with cultural and religious imperatives to adhere to strict hygiene practices, Kuwait offers huge opportunities for home care brands. However, sales are under pressure due to the recent departure of many expatriates, who comprise the majority in Kuwait, due to narrowing employment opportunities for foreigners. While the COVID-19 pandemic made consumers more hygiene conscious, the decreasing consumer base is tempering sales growth in 2022. Table of ContentsHome Care in KuwaitEuromonitor International February 2023 List Of Contents And Tables HOME CARE IN KUWAIT EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2022: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for home care? MARKET DATA Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2019-2022 Table 5 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2017-2022 Table 6 Distribution of Home Care by Format: % Value 2017-2022 Table 7 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2022 Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER LAUNDRY CARE 2022 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 10 Sales of Laundry Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2018-2022 Table 17 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2019-2022 Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2022-2027 Table 19 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISHWASHING Table 20 Sales of Dishwashing by Category: Value 2017-2022 Table 21 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 22 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2018-2022 Table 23 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2019-2022 Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2022-2027 Table 25 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2022-2027 SURFACE CARE Table 26 Sales of Surface Care by Category: Value 2017-2022 Table 27 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 28 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2017-2022 Table 29 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 30 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2018-2022 Table 31 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2019-2022 Table 32 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2022-2027 Table 33 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BLEACH Table 34 Sales of Bleach: Value 2017-2022 Table 35 Sales of Bleach: % Value Growth 2017-2022 Table 36 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2018-2022 Table 37 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2019-2022 Table 38 Forecast Sales of Bleach: Value 2022-2027 Table 39 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2022-2027 TOILET CARE Table 40 Sales of Toilet Care by Category: Value 2017-2022 Table 41 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 42 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2018-2022 Table 43 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2019-2022 Table 44 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2022-2027 Table 45 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2022-2027 POLISHES Table 46 Sales of Polishes by Category: Value 2017-2022 Table 47 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 48 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2018-2022 Table 49 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2019-2022 Table 50 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2022-2027 Table 51 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2022-2027 AIR CARE Table 52 Sales of Air Care by Category: Value 2017-2022 Table 53 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 54 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2018-2022 Table 55 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2019-2022 Table 56 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2022-2027 Table 57 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME INSECTICIDES Table 58 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2017-2022 Table 59 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 60 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2022 Table 61 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2019-2022 Table 62 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2022-2027 Table 63 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2022-2027
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のホームケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |