カンボジアの在宅介護Home Care in Cambodia ホームケアは、消費者の衛生意識が高まり、自宅で過ごす時間が長くなったため、パンデミック期間中にダイナミックな成長を遂げました。しかし、2022年にCOVID-19の恐怖が和らぎ、国が再開されたことで、多くのホ... もっと見る
サマリーホームケアは、消費者の衛生意識が高まり、自宅で過ごす時間が長くなったため、パンデミック期間中にダイナミックな成長を遂げました。しかし、2022年にCOVID-19の恐怖が和らぎ、国が再開されたことで、多くのホームケア製品の需要が軟化した。観光業が好調で経済が活性化した一方で、2022年初頭のロシアのウクライナ侵攻によりインフレが進行し、可処分所得が圧迫されたため、ホームケア製品を含め、消費者は支出の合理化を迫られました。Euromonitor Internationalのカンボジアのホームケア市場レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売売上高データ(過去の日付範囲)を提供し、成長を促進する部門を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2027年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲エアケア、ブリーチ、食器洗い、家庭用殺虫剤、ランドリーケア、ポリッシュ、サーフェイスケア、トイレットケア。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ホームケア市場の詳細な情報を得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展していくかを評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において、40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を推進するための信頼できる情報資源を開発する独自の能力をもっています。 目次Home Care in CambodiaEuromonitor International February 2023 List Of Contents And Tables HOME CARE IN CAMBODIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2022: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for home care? MARKET DATA Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2019-2022 Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2017-2022 Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2022 Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER LAUNDRY CARE 2022 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2017-2022 Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 11 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2017-2022 Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 13 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2017-2022 Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 15 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2018-2022 Table 16 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2019-2022 Table 17 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2022-2027 Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISHWASHING Table 19 Sales of Dishwashing by Category: Value 2017-2022 Table 20 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 21 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2018-2022 Table 22 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2019-2022 Table 23 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2022-2027 Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2022-2027 SURFACE CARE Table 25 Sales of Surface Care by Category: Value 2017-2022 Table 26 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 27 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2018-2022 Table 28 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2019-2022 Table 29 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2022-2027 Table 30 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BLEACH TOILET CARE Table 31 Sales of Toilet Care by Category: Value 2017-2022 Table 32 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 33 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2018-2022 Table 34 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2019-2022 Table 35 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2022-2027 Table 36 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2022-2027 POLISHES Table 37 Sales of Polishes by Category: Value 2017-2022 Table 38 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 39 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2018-2022 Table 40 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2019-2022 Table 41 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2022-2027 Table 42 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2022-2027 AIR CARE Table 43 Sales of Air Care by Category: Value 2017-2022 Table 44 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 45 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2018-2022 Table 46 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2019-2022 Table 47 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2022-2027 Table 48 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME INSECTICIDES Table 49 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2017-2022 Table 50 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 51 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2022 Table 52 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2019-2022 Table 53 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2022-2027 Table 54 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2022-2027
SummaryHome care witnessed dynamic growth during the pandemic as consumers became more hygiene conscious and spent more time at home. However, with COVID-19 fears softening in 2022 and the country reopening demand for many home care products softened. While there was an uptick in tourism which boosted the economy, Russia's invasion of Ukraine in early 2022 led to elevated inflation which put pressure on disposable income forcing consumers to rationalise their spending, including within home care. Table of ContentsHome Care in CambodiaEuromonitor International February 2023 List Of Contents And Tables HOME CARE IN CAMBODIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2022: The big picture Country background Socioeconomic trends Logistics/infrastructure What next for home care? MARKET DATA Table 1 Sales of Home Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2019-2022 Table 5 Distribution of Home Care by Format: % Value 2017-2022 Table 6 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2022 Table 7 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER LAUNDRY CARE 2022 Developments Prospects and Opportunities Category Data Table 9 Sales of Laundry Care by Category: Value 2017-2022 Table 10 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 11 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2017-2022 Table 12 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 13 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2017-2022 Table 14 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 15 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2018-2022 Table 16 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2019-2022 Table 17 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2022-2027 Table 18 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISHWASHING Table 19 Sales of Dishwashing by Category: Value 2017-2022 Table 20 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 21 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2018-2022 Table 22 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2019-2022 Table 23 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2022-2027 Table 24 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2022-2027 SURFACE CARE Table 25 Sales of Surface Care by Category: Value 2017-2022 Table 26 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 27 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2018-2022 Table 28 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2019-2022 Table 29 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2022-2027 Table 30 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BLEACH TOILET CARE Table 31 Sales of Toilet Care by Category: Value 2017-2022 Table 32 Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 33 NBO Company Shares of Toilet Care: % Value 2018-2022 Table 34 LBN Brand Shares of Toilet Care: % Value 2019-2022 Table 35 Forecast Sales of Toilet Care by Category: Value 2022-2027 Table 36 Forecast Sales of Toilet Care by Category: % Value Growth 2022-2027 POLISHES Table 37 Sales of Polishes by Category: Value 2017-2022 Table 38 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 39 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2018-2022 Table 40 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2019-2022 Table 41 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2022-2027 Table 42 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2022-2027 AIR CARE Table 43 Sales of Air Care by Category: Value 2017-2022 Table 44 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 45 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2018-2022 Table 46 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2019-2022 Table 47 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2022-2027 Table 48 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME INSECTICIDES Table 49 Sales of Home Insecticides by Category: Value 2017-2022 Table 50 Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 51 NBO Company Shares of Home Insecticides: % Value 2018-2022 Table 52 LBN Brand Shares of Home Insecticides: % Value 2019-2022 Table 53 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: Value 2022-2027 Table 54 Forecast Sales of Home Insecticides by Category: % Value Growth 2022-2027
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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