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西欧の小型家電


Small Appliances in Western Europe

西ヨーロッパでは、コロナウイルス(COVID-19)が発生した2020年に小型家電の売上が明らかに急増した。消費者が自宅で調理や食事をする機会が増え、それを容易にするための製品を探していたためである。しかし、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年11月2日 US$1,325
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サマリー

西ヨーロッパでは、コロナウイルス(COVID-19)が発生した2020年に小型家電の売上が明らかに急増した。消費者が自宅で調理や食事をする機会が増え、それを容易にするための製品を探していたためである。しかし、社会が正常化する2022年には売上が減少し、残りの予測期間では控えめな業績となる見込みです。

ユーロモニター・インターナショナルの西ヨーロッパの小型家電のグローバルブリーフィングでは、小売販売データの包括的なガイドを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。また、主要企業/ブランドを特定し、新製品開発、技術革新、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、競争環境に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。さらに、貿易統計と生産者シェアは、家電製品の生産地と輸出先、これらのユニットの移動速度、どの企業がどれだけ生産しているか、すべてのカテゴリーが同じように動いているか、といった疑問に答えます。これらを総合すると、マーケティングと生産計画の両方の戦略において、完全な見解が得られます。予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品メジャーアプライアンス、スモールアプライアンス

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 家電製品の詳細な市場像を把握することができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Regional overview
Leading companies and brands
Forecast projections
Country snapshots

 

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Summary

Western Europe saw a clear spike in sales of small appliances in 2020, when Coronavirus (COVID-19) hit the region, as consumers were cooking and eating more at home, and looking for products that helped make this easier for them. Further growth was seen in 2021, with the pandemic still present in the region, but sales will slip into reverse in 2022, as society normalises, with only modest performances expected in the rest of the forecast period

Euromonitor International's Small Appliances in Western Europe global briefing offers a comprehensive guide to the retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. The report also identifies the leading companies/brands and offers strategic analysis of key factors influencing the competitive landscape - be it new product developments, technological innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Additionally, trade statistics and producer’s shares will answer questions on where appliances are produced and where they are being exported to, how quickly these units are moving, which companies are producing how much, and whether all categories are behaving in the same way. Collectively, this gives a complete view in both marketing and production planning strategies. Forecasts illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Major Appliances, Small Appliances.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Appliances market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Forecast projections
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