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韓国でのヘッドホン


Headphones in South Korea

ヘッドホンは、2022年もTWSイヤホンの優位性により、2桁の小売数量増を記録すると予測される。ワイヤレスイヤホンの需要が急速に落ち続ける一方で、ワイヤレスヘッドバンドのニッチな分野は拡大を続けています。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年8月17日 US$990
シングルユーザライセンス
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21 英語

 

サマリー

ヘッドホンは、2022年もTWSイヤホンの優位性により、2桁の小売数量増を記録すると予測される。ワイヤレスイヤホンの需要が急速に落ち続ける一方で、ワイヤレスヘッドバンドのニッチな分野は拡大を続けています。パンデミックの間、現地の消費者は他のエンターテイメントの選択肢がほとんどなく、退屈しのぎにOTTサービス(NetflixやWatchaなど)を利用することが多くなっています。こうしたコンテンツは、テレビだけでなく、次のような様々なデバイスで視聴することができます。

Euromonitor Internationalの調査レポート「韓国のヘッドフォン」は、家庭内、ポータブル、車載用消費者電子製品市場の規模や形状を国レベルで把握できる包括的なガイドです。最新の小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品TWSイヤホン, ワイヤレスイヤホン, ワイヤレスヘッドバンド.

データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* ヘッドフォン市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Headphones in South Korea
Euromonitor International
August 2022

List Of Contents And Tables

HEADPHONES IN SOUTH KOREA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Demand for headphones continues to rise in South Korea, driven by TWS earbuds
Protecting ear health when wearing TWS earbuds
Headphones led by smartphone manufacturers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Improving technology likely to drive sales of TWS earbuds
Preference for premium headphones
Rising interest in OTT and audio book content anticipated to support growth
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Headphones by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Headphones by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Headphones by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Headphones by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 NBO Company Shares of Headphones: % Volume 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Headphones: % Volume 2019-2022
Table 7 Distribution of Headphones by Channel: % Volume 2017-2022
Table 8 Forecast Sales of Headphones by Category: Volume 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Headphones by Category: Value 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Headphones by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Headphones by Category: % Value Growth 2022-2027
CONSUMER ELECTRONICS IN SOUTH KOREA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer electronics in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer electronics?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2017-2022
Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2018-2022
Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2019-2022
Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2017-2022
Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2022-2027
Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2022-2027
Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Headphones is predicted to record another year of double-digit retail volume growth in 2022, driven by the dominant TWS earbuds. While demand for wireless earphones continues to rapidly drop, the niche of wireless headbands continues to expand. During the pandemic, local consumers have had few other entertainment options and increasingly turned to OTT services (like Netflix and Watcha) to alleviate boredom. Such content can be watched on television as well as on a variety of other devices, such...

Euromonitor International's Headphones in South Korea report offers a comprehensive guide to the size and shape of the in-home, portable and in-car consumer electronics products markets at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market- be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change.

Product coverage: TWS Earbuds, Wireless Earphones, Wireless Headbands.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Headphones market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Headphones in South Korea
Euromonitor International
August 2022

List Of Contents And Tables

HEADPHONES IN SOUTH KOREA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Demand for headphones continues to rise in South Korea, driven by TWS earbuds
Protecting ear health when wearing TWS earbuds
Headphones led by smartphone manufacturers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Improving technology likely to drive sales of TWS earbuds
Preference for premium headphones
Rising interest in OTT and audio book content anticipated to support growth
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Headphones by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Headphones by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Headphones by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Headphones by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 NBO Company Shares of Headphones: % Volume 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Headphones: % Volume 2019-2022
Table 7 Distribution of Headphones by Channel: % Volume 2017-2022
Table 8 Forecast Sales of Headphones by Category: Volume 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Headphones by Category: Value 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Headphones by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Headphones by Category: % Value Growth 2022-2027
CONSUMER ELECTRONICS IN SOUTH KOREA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer electronics in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer electronics?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2017-2022
Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2018-2022
Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2019-2022
Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2017-2022
Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2022-2027
Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2022-2027
Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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2024/10/04 10:27

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