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保護マスクの世界市場:2024-2031年


Global Protective Face Masks Market: 2024-2031

レポート概要 保護用フェイスマスクの世界市場は、2023年に91億米ドルに達し、2031年には213億1,000万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年の年平均成長率は11.5%である。 フェイスマスクは、咳やく... もっと見る

 

 

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2024年9月23日 US$4,350
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サマリー

レポート概要
保護用フェイスマスクの世界市場は、2023年に91億米ドルに達し、2031年には213億1,000万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年の年平均成長率は11.5%である。
フェイスマスクは、咳やくしゃみ、呼吸による飛沫が他人に感染するのを防ぐ。また、感染症の予防にも役立つ。様々な産業における労働安全衛生に関する知識の増加により、防護マスクの市場は着実に増加している。建設、製造、医療分野では、フェイスマスクは常に危険な微粒子、化学物質、汚染された空気から従業員を保護するために使用されてきた。N95レスピレーターやサージカルマスクの需要も依然として安定しているが、これも厳しい職場保護基準や危険な状況下での個人用保護具の要件に後押しされている。
マスクの需要は、工業用とは別に、特に発展途上国の都市部における大気汚染懸念の増大にも影響されている。このため、高汚染国家で一般的に見られるような、アレルギーを防止し汚染を防ぐカバーの需要が増加している。さらに、より優れたフィルタリングシステムや快適性の向上など、マスクのデザインがより魅力的なものとなり、より多くのユーザーへの普及に拍車をかけている。
市場ダイナミクス:促進要因
感染症の増加
世界の防護マスク市場の需要は、複数の要因によって牽引されている。感染症の増加が市場の成長を後押ししている。
結核、百日咳、鳥インフルエンザ、アデノウイルス感染症などの感染症は、防護マスクを着用することで予防することができます。例えば、WHOによると、2022年には合計130万人が結核で死亡している。世界的に見て、結核はCOVID-19に次ぐ感染症キラーである(HIVやエイズを上回る)。2022年には、世界で推定1,060万人が結核に罹患し、その内訳は男性580万人、女性350万人、子供130万人である。結核はすべての国と年齢層に存在する。結核は治療可能であり、予防も可能である。
cdc.govによると、腸チフスの推定患者数は世界で毎年1,100万~2,100万人、パラチフスの推定患者数は500万人で、推定死亡者数は13万5,000~23万人である。米国における腸チフス症例の約85%、パラチフス症例の92%が海外からの旅行者の間で発生しており、その多くは南アジア(主にバングラデシュ、インド、パキスタン)からの帰国者である。
阻害要因
競争や市場の飽和、厳しい規制要件、原材料に関するサプライチェーンの混乱などの要因が市場の妨げになると予想される。
市場セグメント分析
防護マスクの世界市場は、タイプ、素材タイプ、性質、流通チャネル、地域によって区分される。
手術用マスクセグメントは防護マスク世界市場シェアの約48.6%を占める
サージカルマスクセグメントは予測期間中、最大の市場シェアを占めると予想される。このセグメントでは、技術開発、政府規制の整備、手術件数の増加がこの市場を牽引するだろう。
例えば、2024年3月、Detmold Medical社は、トリパネル型呼吸器とバイザー付きサージカルマスクの新シリーズを発売した。新しいサージカルバイザーには、プリーツ加工されたL3サージカルマスク、しっかりフィットする取り付け紐、フォグ処理を施した一体型防眩バイザーが付属している。
さらに、2024年4月にnih.govに掲載された論文によると、米国内の世帯に住む人のうち、9人に1人が過去1年間に少なくとも1回の外科手術を受けたと報告している。最も有病率が高いのは65歳以上とメディケア受給者で、両グループとも約5人に1人が外科手術を受けたと報告している。
市場地理的分析
防護マスクの世界市場シェアは北米が約43.8%を占める
予測期間中、北米地域が最大の市場シェアを占めると予想される。同地域では、感染症の発生率が上昇し、人々の意識が高まっていることが、市場の推進力となっている。
例えば、cidrap.eduが2024年3月に投稿した記事によると、米国疾病予防管理センター(CDC)の新しいデータによると、米国における結核患者数は2023年に増加し、3年連続で増加した。発表されたデータによると、2023年に米国で報告された結核患者数は9,615人で、2022年から16%増加し、2013年以来最も多い報告数となった。結核罹患率は10万人当たり2.9人で、2022年から15%増加した。結核罹患率はすべての年齢層で増加し、5歳から14歳の小児で最大の増加がみられた。
例年と同様、2023年に報告された結核患者のほとんど(76%)は、米国生まれ以外の居住者で発生した。しかし、患者数は米国生まれ、米国生まれ以外の居住者ともに増加しており、それぞれ9%、18%の増加であった。米国生まれの結核患者のうち、黒人33%、ヒスパニック27%、白人26%、アジア系6%、アメリカン・インディアンまたはネイティブ・アラスカ系5%、ネイティブ・ハワイアンまたはその他の太平洋諸島系3%であった。
さらに、2024年2月、アームブラスト・アメリカンは、ブリーズ99社から「ゲームを変える」再利用可能なフェイスマスクを買収した。この米国製PPEメーカーは、洗って何百回も再利用できるエラストマーベースのフェイスマスクを開発したBreathe99社の資産を買収した。
市場区分
タイプ別
外科用
ASTM 1
ASTM 2
ASTM 3
レスピレーター
N - シリーズ
R - シリーズ
P - シリーズ
手順
その他
防塵マスク
ファッションマスク
ピタマスク
素材別
ポリプロピレン
ポリウレタン
ポリエステル
綿
その他
ポリ塩化ビニール
ゴム
シリコン
性質別
使い捨て
再利用可能
流通経路別
病院・クリニック
産業別
薬局
電子商取引
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
欧州
ドイツ
英国
フランス
スペイン
イタリア
その他のヨーロッパ
南米
ブラジル
アルゼンチン
その他の南米
アジア太平洋
中国
インド
日本
韓国
その他のアジア太平洋地域
中東・アフリカ
市場競争状況
防護マスクの世界市場における主なグローバルプレイヤーには、Cardinal Health Inc.、3M Company、Honeywell International Inc.、Cantel Medical Corp.、Medline Industries Inc.、Alpha Pro Tech Ltd.、DuPont、SAS Safety Corp.、Kowa Company Ltd.、Kimberly-Clark Corporationなどがあります。
主な動向
2024年8月、BASE CAMPは技能五輪オーストラリアとの重要な提携を発表した。この戦略的パートナーシップは、参加者に最高級のマスク製品を提供することで、参加者の健康と安全を最優先することを目的としている。
2024年4月、IMDEA materialsのアントニオ・バスケス-ロペス博士とチームは、個人防護具、特にフェイスマスクの抗ウイルス効果を向上させる新しいスプレーコーティングを開発した。マスクに追加された酸化グラフェン(GO)層は、そのユニークな化学構造により固有の抗ウイルス特性を有し、ウイルスの複製と増殖を阻止しながらウイルスを非感染性にすることができる。
レポートを購入する理由
タイプ、素材タイプ、性質、流通チャネル、地域に基づく世界の防護マスク市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。
トレンドと共同開発の分析による商機の特定
世界の防護マスク市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート
PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
製品マッピングは、すべての主要企業の主要製品で構成されるExcelで利用可能です。
保護マスクの世界市場レポートは、約51の表、54の図、181ページを提供します。
対象読者
メーカー/バイヤー
業界投資家/投資銀行家
調査専門家
新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.素材タイプ別スニペット
3.3.性質別スニペット
3.4.流通チャネル別
3.5.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.感染症の増加
4.1.1.2.技術の進歩
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.競争と市場の飽和
4.1.2.2.厳しい規制要件
4.1.2.3.原材料に関するサプライチェーンの混乱
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.アンメット・ニーズ
5.6.PESTEL分析
5.7.特許分析
5.8.SWOT分析
6.タイプ別
6.1.はじめに
6.1.1.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
6.2.サージカル*市場
6.2.1.はじめに
6.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.3.レスピレーター
6.4.手順
6.5.その他
7.材料タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.材料タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(材料タイプ別
7.2.ポリプロピレン
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.ポリウレタン
7.4.ポリエステル
7.5.綿
7.6.その他
8.性質別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、自然別
8.1.2.市場魅力度指数(性質別
8.2.使い捨て*市場
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.再利用可能
9.流通チャネル別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
9.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
9.2.病院・診療所
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.産業
9.4.薬局店舗
9.5.電子商取引
9.6.その他
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
10.2.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 素材タイプ別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 性質別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.7.1.米国
10.2.7.2.カナダ
10.2.7.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
10.3.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%)、素材タイプ別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 性質別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.3.7.1.ドイツ
10.3.7.2.イギリス
10.3.7.3.フランス
10.3.7.4.イタリア
10.3.7.5.スペイン
10.3.7.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
10.4.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 素材タイプ別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 性質別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.4.7.1.ブラジル
10.4.7.2.アルゼンチン
10.4.7.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
10.5.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%)、材料タイプ別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 性質別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.5.7.1.中国
10.5.7.2.インド
10.5.7.3.日本
10.5.7.4.韓国
10.5.7.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
10.6.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%)、材料タイプ別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 性質別
10.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.競争環境
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.カーディナル・ヘルス *
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと内容
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.3M社
12.3.ハネウェル・インターナショナル
12.4.キャンテルメディカル
12.5.メドライン・インダストリーズ社
12.6.アルファ・プロ・テック
12.7.デュポン
12.8.SASセーフティ
12.9.興和株式会社
12.10.キンバリー・クラーク・コーポレーション(※リストはありません。)
13.付録
13.1.会社概要とサービス
13.2.お問い合わせ

 

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Summary

Report Overview
The Global Protective Face Masks Market reached US$ 9.1 billion in 2023 and is expected to reach US$ 21.31 billion by 2031, growing at a CAGR of 11.5% during the forecast period 2024-2031.
Face masks prevent disease droplets you cough, sneeze, or breathe from infecting others. They also help in preventing infectious diseases. Due to the increased knowledge of occupational safety and health in various industries, the market for protective face masks has been steadily increasing. In construction, manufacturing, and healthcare sectors face masks have always been used to shield employees from hazardous particulates, chemicals, or polluted air. There is still a steady demand for N95 respirators as well as surgical masks that are also driven by strict workplace protection norms and requirements of personal protective tools in hazardous conditions.
The demand for masks is also affected by the increase in air pollution concerns especially in the urban regions of developing countries apart from industrial use. This has led to an increased demand for allergy-proof and pollution-deflecting coverings such as those commonly found in highly polluted states. Furthermore mask designs like better filtering systems and improved comfort have made them more attractive thus catalysing their uptake to an even wider number of users.
Market Dynamics: Drivers
An increasing number of infectious diseases
The demand for the global protective face mask market is driven by multiple factors. The rising number of infectious diseases propels the market growth.
Infectious diseases such as tuberculosis, pertussis, avian influenza, and adenovirus infections can be prevented by wearing protective face masks. For instance, according to WHO, a total of 1.3 million people died from TB in 2022. Worldwide, TB is the second leading infectious killer after COVID-19 (above HIV and AIDS). In 2022, an estimated 10.6 million people fell ill with tuberculosis (TB) worldwide, including 5.8 million men, 3.5 million women and 1.3 million children. TB is present in all countries and age groups. TB is curable and preventable.
According to cdc.gov, an estimated 11–21 million cases of typhoid fever and 5 million cases of paratyphoid fever occur worldwide each year, causing an estimated 135,000–230,000 deaths. Approximately 85% of typhoid fever and 92% of paratyphoid fever cases in the United States occur among international travelers; most are in travelers returning from South Asia, primarily Bangladesh, India, and Pakistan.
Restraints
Factors such as competition and market saturation, stringent regulatory requirements, and supply chain disruptions regarding raw materials are expected to hamper the market.
Market Segment Analysis
The global protective face masks market is segmented based on type, material type, nature, distribution channel, and region.
The segment surgical masks accounted for approximately 48.6% of the global protective face masks market share
The surgical masks segment is expected to hold the largest market share over the forecast period. In this segment, technological developments, the development of government regulation, and an increase in number of surgeries would drive this market.
For instance, in March 2024, Detmold Medical launched a new range of Tri-Panel Respirators and a Surgical Mask with a Visor. The new Surgical Visor comes with a pleated L3 surgical mask, attachment ties for a secure fit, as well as an integrated anti-glare visor that has undergone fog treatment.
Moreover, according to an article published in April 2024 in nih.gov, among persons living in households in the United States, 1 in 9 persons reported undergoing at least one surgical procedure in the past year. The highest prevalence was identified among persons 65 years and older and among Medicare beneficiaries, with surgical procedures reported by approximately 1 in 5 persons for both groups.
Market Geographical Analysis
North America accounted for approximately 43.8% of the global protective face masks market share
North America region is expected to hold the largest market share over the forecast period. The rising incidence of infectious diseases, and growing awareness among people, in this region, help to propel the market.
For instance, according to an article posted by cidrap.edu in March 2024, the number of tuberculosis (TB) cases in the United States climbed in 2023, the third straight year of increases, according to new data from the Centers for Disease Control and Prevention (CDC). The data published showed that 9,615 TB cases were reported in the United States in 2023, a 16% increase from 2022 and the highest number reported since 2013. The TB incidence rate of 2.9 cases per 100,000 persons represented a 15% increase from 2022. TB incidence increased in every age group, with the largest increase seen in children ages 5 to 14 years.
As in previous years, most reported TB cases in 2023 (76%) occurred in non–US-born residents. But case counts rose among both US-born and non–US-born residents, who saw increases of 9% and 18%, respectively. Among US-born persons with TB, 33% were Black, 27% Hispanic, 26% White, 6% Asian, 5% American Indian or Native Alaskan, and 3% Native Hawaiian or other Pacific Islander.
Moreover, in February 2024, Armbrust American acquired a ‘Game-Changing’ Reusable Face Mask from Breathe99. The manufacturer of US-made PPE has acquired the assets of Breathe99, which developed the elastomer-based face mask that can be washed and reused hundreds of times.
Market Segmentation
By Type
Surgical
ASTM 1
ASTM 2
ASTM 3
Respirator
N – Series
R – Series
P – Series
Procedure
Others
Dust mask
Fashion Mask
PITTA Mask
By Material Type
Polypropylene
Polyurethane
Polyester
Cotton
Others
PVC
Rubber
Silicon
By Nature
Disposable
Reusable
By Distribution Channel
Hospitals and Clinics
Industries
Pharmacy Stores
E-Commerce
Others
By Region
North America
The U.S.
Canada
Mexico
Europe
Germany
U.K.
France
Spain
Italy
Rest of Europe
South America
Brazil
Argentina
Rest of South America
Asia-Pacific
China
India
Japan
South Korea
Rest of Asia-Pacific
Middle East and Africa
Market Competitive Landscape
The major global players in the global protective face masks market include Cardinal Health Inc., 3M Company, Honeywell International Inc., Cantel Medical Corp., Medline Industries Inc., Alpha Pro Tech Ltd, DuPont, SAS Safety Corp., Kowa Company Ltd., Kimberly-Clark Corporation among others.
Key Developments
In August 2024, BASE CAMP announced a significant collaboration with WorldSkills Australia. The strategic partnership is designed to prioritize the health and safety of participants by providing them with top-of-the-line mask products.
In April 2024, Dr. Antonio Vázquez-López and team from IMDEA materials, developed a new spray coating to improve the antiviral efficacy of personal protective equipment, notably face masks. The graphene oxide (GO) layer added to the mask possesses inherent antiviral properties due to its unique chemical structure, which can serve to render viruses non-infectious while prohibiting viral replication and propagation.
Why Purchase the Report?
To visualize the global protective face masks market segmentation based on type, material type, nature, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development
Excel data sheet with numerous data points of global protective face masks market level with all segments.
PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
Product mapping is available in Excel consisting of key products of all the major players.
The global protective face masks market report would provide approximately 51 tables, 54 figures, and 181 Pages.
Target Audience 2024
Manufacturers/ Buyers
Industry Investors/Investment Bankers
Research Professionals
Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Material Type
3.3. Snippet by Nature
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Number of Infectious Diseases
4.1.1.2. Technological Advancements
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Competition and Market Saturation
4.1.2.2. Stringent Regulatory Requirements
4.1.2.3. Supply Chain Disruptions Regarding Raw Materials
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Unmet Needs
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Patent Analysis
5.8. SWOT Analysis
6. By Type
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
6.2. Surgical*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Respirator
6.4. Procedure
6.5. Others
7. By Material Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material Type
7.2. Polypropylene*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Polyurethane
7.4. Polyester
7.5. Cotton
7.6. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Disposable*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Reusable
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Hospitals and Clinics*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Industries
9.4. Pharmacy Stores
9.5. E-Commerce
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material type
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.7.1. The U.S.
10.2.7.2. Canada
10.2.7.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material type
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.7.1. Germany
10.3.7.2. UK
10.3.7.3. France
10.3.7.4. Italy
10.3.7.5. Spain
10.3.7.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.7.1. Brazil
10.4.7.2. Argentina
10.4.7.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.7.1. China
10.5.7.2. India
10.5.7.3. Japan
10.5.7.4. South Korea
10.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Cardinal Health Inc. *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. 3M Company
12.3. Honeywell International Inc.
12.4. Cantel Medical Corp.
12.5. Medline Industries Inc.
12.6. Alpha Pro Tech Ltd.
12.7. DuPont
12.8. SAS Safety Corp.
12.9. Kowa Company Ltd.
12.10. Kimberly – Clark Corporation (*LIST NOT EXHAUSTIVE)
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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