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ブラジルのマンモグラフィ市場 - 2024-2031


Brazil Mammography Market - 2024-2031

概要 ブラジルのマンモグラフィ市場は、2023年に6,463万米ドルに達し、2031年には1億1,045万米ドルに達すると予測されている。 マンモグラフィは、X線画像技術に基づく医療用画像診断アプリケーションである。... もっと見る

 

 

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2024年8月6日 お問い合わせください
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サマリー

概要
ブラジルのマンモグラフィ市場は、2023年に6,463万米ドルに達し、2031年には1億1,045万米ドルに達すると予測されている。
マンモグラフィは、X線画像技術に基づく医療用画像診断アプリケーションである。乳房の画像を生成し、癌細胞の診断やスクリーニングに使用される。マンモグラフィには、2Dマンモグラフィ、3Dマンモグラフィ、乳房トモシンセシス、デジタルマンモグラフィの2種類がある。
乳がんの罹患率の上昇、啓発キャンペーンや検診プログラムの増加が、ブラジルのマンモグラフィ市場の主な成長促進要因である。
市場ダイナミクス:促進要因
乳がん有病率の上昇
ブラジルにおける乳がんの有病率の上昇は、予測期間におけるマンモグラフィ市場の主要な促進要因の1つである。乳がんは女性の主要な悪性腫瘍であり、ブラジルの全患者数の約30.8%を占めている。例えば、世界保健機関(WHO)の世界がん観測所の統計によると、ブラジルの乳がん罹患数は2022年に94.7千人であった。この罹患率は上昇し、2025年には100.4千例、2030年には111.6千例に達すると予想されている。
このようながん罹患率の上昇は、ゴールドスタンダードとされるマンモグラフィのような診断手技の需要を生み出す可能性がある。この装置は、がんの早期発見、診断、さまざまな治療法に対する乳がんの予後の評価に使用できる。がんの患者数が増加するにつれて、先進的なマンモグラフィ装置に対する需要も増加すると予想される。
阻害要因
乳がん検診の普及率を高めるための政府投資の不足は、ブラジルにおけるマンモグラフィ市場成長の主な阻害要因の1つである。さらに、医療への適切なアクセスの欠如、国内の遠隔地におけるマンモグラフィ装置の限られた利用可能性も、市場成長を抑制する可能性がある。
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セグメント分析
ブラジルのマンモグラフィ市場は、タイプ、アプリケーション、エンドユーザーに基づいてセグメント化される。
タイプ別では、3Dマンモグラフィがブラジルのマンモグラフィ市場シェアの約56.4%を占めている。
トモシンセシスとしても知られる3Dマンモグラフィは、現在、乳がんの診断法として広く受け入れられている。トモシンセシスは、乳房組織の3D画像を生成するもので、癌の早期発見や予後の記録に最適である。2Dや従来のマンモグラフィに比べ、はるかに高度な画像を提供します。さらに、乳腺組織が密集している場合でも、偽陽性の可能性はかなり低くなります。
2011年に米国食品医薬品局(FDA)が承認して以来、乳がん検診の標準的な手法となっている。医療施設の大部分は、従来のマンモグラフィから先進的な3Dマンモグラフィに置き換えている。さらに、トモシンセシスは従来のマンモグラフィに比べてX線照射量が少ないことも、採用が増加している理由である。これは特に再発乳がん患者にとって有用であり、繰り返し被曝しても放射線によるダメージが少ない。
市場区分
タイプ別
- 2Dマンモグラフィ
- 3Dマンモグラフィ
用途別
- がんスクリーニング
- がん診断
エンドユーザー別
- 病院
- 専門クリニック
- 診断センター
- その他
競合状況
マンモグラフィ市場の主要企業には、FUJIFILM do Brasil Ltda.、GE HealthCare、Siemens Healthcare Diagnostics Ltd.、PLANMED OY、Carestream Health、DRTECH、Metaltronica S.p.A.、Hologic, Inc.、DMS Group、Agfa-Gevaert Groupなどがあります。
レポートを購入する理由
- ブラジルのマンモグラフィ市場をタイプ、アプリケーション、エンドユーザーに基づいて細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- マンモグラフィ市場レベルの数多くのデータを全セグメントで収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
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ブラジルのマンモグラフィー市場レポートは約39の表、25の図、187ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

目次
1.方法論とスコープ
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.用途別スニペット
3.3.エンドユーザー別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.乳がん有病率の上昇
4.1.1.2.啓発キャンペーンと検診プログラムの増加
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.マンモグラフィ装置の入手可能性の制限
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.アンメット・ニーズ
5.6.PESTEL分析
5.7.特許分析
5.8.SWOT分析
6.タイプ別
6.1.はじめに
6.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
6.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
6.2.2Dマンモグラフィ
6.2.1.はじめに
6.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.3.3Dマンモグラフィ
7.アプリケーション別
7.1.はじめに
7.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
7.1.2.市場魅力度指数(用途別
7.2.がん検診
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.がん診断
8.エンドユーザー別
8.1.はじめに
8.1.1.エンドユーザー別市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
8.2.病院*市場
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.専門クリニック
8.4.診断センター
8.5.その他
9.競争環境
9.1.競争シナリオ
9.2.市場ポジショニング/シェア分析
9.3.M&A分析
10.企業プロフィール
10.1.FUJIFILM do Brasil Ltda.*.
10.1.1.会社概要
10.1.2.製品ポートフォリオと説明
10.1.3.財務概要
10.1.4.主な展開
10.2.GEヘルスケア
10.3.シーメンス・ヘルスケア・ダイアグノスティックス
10.4.プランメッド社
10.5.ケアストリームヘルス
10.6.DRTECH
10.7.メタルトロニカS.p.A.
10.8.ホロジック
10.9.DMSグループ
10.10.アグファ・ゲバルト・グループ
リストは網羅的ではない
11.付録
11.1.会社概要とサービス
11.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
The Brazil mammography market reached US$ 64.63 million in 2023 and is expected to reach US$ 101.45 million by 2031, growing at a CAGR of 5.8% during the forecast period 2024-2031.
Mammography is medical imaging Application based on X-ray imaging technlogy. It is used to generate image of breast, which is used to diagnose and screening of cancerous cells. There are majorly two types of mammography devices which include 2D mammography, 3D mammography also known and breast tomosynthesis or digital mamography.
The rising prevelance of breast cancer, increased awareness campaigns and screening programs are the major growth driving factors for mammography market in Brazil.
Market Dynamics: Drivers
Rising prevalence of breast cancer
The rising prevalence of breast cancer in Brazil is one of the major driver for mamography market in the forecast period. Breast cancer represents a major malignancy in women, accounting for approximately 30.8% all cases in Brazil. For instance, according to the World Health Organization (WHO) Global Cancer Observatory statistics, the incident cases of breast cancer in Brazil stood at 94.7 thousand in 2022. This incidence is expected to rise and reach 100.4 thousand cases in 2025 and 111.6 thousand in 2030.
This rising incidence of cancer can create a demand for diagnostic procedures such as mammography which is considered as a gold standard procedure. This device can be used for early cancer detection, diagnosis, and assessing the prognosis of breast cancer in response to various therapeutic modalities. As the number of cancer cases rises, the demand for advanced mammography devices is anticipated to rise.
Restraints
Lack of government investments to increase the breast cancer screening coverage is one of the major restraining factor for mammography market growth in Brazil. Moreover, lack of proper access to healthcare, and limited availability of mammography devices in remote parts of the country, may also restrain the market growth.
For more details on this report - Request for Sample
Segment Analysis
The Brazil mammography market is segmented based on type, application, and end-users.
3D mammography in the type segment accounted for approximately 56.4% of the Brazil mammography market share
3D mammography also known as tomsynthesis is currently the widely accepted diagnostic method for breast cancer. Tomosynthesis generates 3D images of the breast tissue, which come of best use when detecting the cancers at early stage, and also to record the prognosis. It offers much more advanced images as compared to 2D or traditional mammograms. Moreover, the chances of a false-positive is much less even in dense breast tissue.
Since its approval in 2011 by the U.S. Food and Drug Administration (FDA), it has become a standard approach for breast cancer screening. Majority of the healthcare facilities are replacing traditional mamograms with advanced 3D mammograms. Moreover, tomosynthesis generate lower X-ray radiation as compared to traditional mammography, creating another reason for its rising adoption. This is particularly helpful for patients who have recurrent breast cancer causing less damage due to radiation even after repeated exposure.
Market Segmentation
By Type
• 2D Mammography
• 3D Mammography
By Application
• Cancer Screening
• Cancer Diagnosis
By End-Users
• Hospitals
• Specialty Clinics
• Diagnostic Centers
• Others
Competitive Landscape
The major players in the mammography market include FUJIFILM do Brasil Ltda., GE HealthCare., Siemens Healthcare Diagnostics Ltd., PLANMED OY, Carestream Health., DRTECH, Metaltronica S.p.A., Hologic, Inc., DMS Group and Agfa-Gevaert Group. among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the Brazil mammography market segmentation based on type, application, and end-users as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of mammography market-level with all segments.
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The Brazil mammography market report would provide approximately 39 tables, 25 figures, and 187 Pages.
Target Audience 2024
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End-Users
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising prevalence of breast cancer
4.1.1.2. Rising awareness campaigns and screening programs
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Limited availability of mammography devices
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Unmet Needs
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Patent Analysis
5.8. SWOT Analysis
6. By Type
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
6.2. 2D Mammography*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. 3D Mammography
7. By Application
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
7.2. Cancer Screening*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Cancer Diagnosis
8. By End-Users
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-Users
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-Users
8.2. Hospitals*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Specialty Clinics
8.4. Diagnostic Centers
8.5. Others
9. Competitive Landscape
9.1. Competitive Scenario
9.2. Market Positioning/Share Analysis
9.3. Mergers and Acquisitions Analysis
10. Company Profiles
10.1. FUJIFILM do Brasil Ltda.*
10.1.1. Company Overview
10.1.2. Product Portfolio and Description
10.1.3. Financial Overview
10.1.4. Key Developments
10.2. GE HealthCare.
10.3. Siemens Healthcare Diagnostics Ltd.
10.4. PLANMED OY
10.5. Carestream Health.
10.6. DRTECH
10.7. Metaltronica S.p.A.
10.8. Hologic, Inc.
10.9. DMS Group
10.10. Agfa-Gevaert Group.
LIST NOT EXHAUSTIVE
11. Appendix
11.1. About Us and Services
11.2. Contact Us

 

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