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エステルクワットの世界市場 - 2024-2031


Global Esterquats Market - 2024-2031

概要 エスタークァッツの世界市場は2023年に29億米ドルに達し、2031年には51億米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは7.3%で成長する見込みである。 パーソナルケアおよびホームケア分野におけ... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2024年4月3日 US$4,350
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サマリー

概要
エスタークァッツの世界市場は2023年に29億米ドルに達し、2031年には51億米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年のCAGRは7.3%で成長する見込みである。
パーソナルケアおよびホームケア分野におけるエスタークアットの需要拡大が、同市場の収益成長の主な原動力となっている。優れたコンディショニング&乳化特性により、ヘアケア製品や柔軟仕上げ剤のコンディショニング剤として利用されている。北米の大手企業は、変化する消費者の要求や法的要件に適応した先進的なエスタークォート製剤を開発するため、地域のプレーヤーや原料供給業者と戦略的提携や関係を結んでいる。この提携は、地域市場における製品の差別化と技術革新を促している。
例えば2020年、ステパン社はBASFメキシコ社の界面活性剤事業を買収した。この買収は、北米におけるステパンのエステルクワット市場シェアの拡大を目的としたものであった。その結果、北米市場は今後大幅なCAGRで成長すると予想される。
ダイナミクス
バイオベース製品に対する需要の高まり
バイオベース製品に対する需要の高まりにより、世界の製品市場は製品開発において著しい成長を遂げている。従来のエステルクワットと効果的に競合するため、企業は新規配合を生み出し、バイオベースのエステルクワットの性能を高めるための研究開発に投資している。より優れた性能と環境的な利点を併せ持つ製品の投入は、企業にとっても消費者にとっても魅力的であり、市場の拡大を後押ししている。
2021年にBASF SEから、柔軟仕上げ剤への使用を目的とした新規のバイオベース・エステルクワットが発表された。この製品は卓越した柔軟性を持ち、完全に再生可能な原料で作られている。この先進的な製品の導入により、国際的なエステルクワット市場におけるBASFの地位は向上すると予想される。
生産能力の拡大
製造能力の拡大により、メーカーは新市場への参入が可能になると同時に、既存市場における地域的または世界的なプレゼンスを拡大することができる。エステルカンゾウの安定供給を確保することで、メーカーは需要が高まっている地域や未開拓の市場における開発機会を活用することができ、その結果、市場の成長がもたらされる。製造能力の拡大はしばしば規模の経済をもたらし、単位当たりの製造コストを削減する。エスタークアッツが個人や企業にとって安価になり、需要と業界の成長を後押しする可能性がある。
Nouryon社は、ヨーロッパ全域でエスターキャッツの生産能力を拡大したと発表した。この拡張は、同地域の拡大するエスターキャッツ需要に対応すると同時に、世界のエスターキャッツ市場におけるNouryonの地位を強化することを目的としている。
政府規制と好ましくない環境影響
エスタークを含む化学物質の製造、使用、廃棄に関する規制は政府によって頻繁に施行されている。エ ス テ ル ク ワ ッ ト 類 が 安 全 性 と 環 境 基 準 を 満 た す た め に 、こ れ ら の 規 則 を 遵 守 す る こ と に よ り 、研 究 開 発 や 製 造 手 順 に 大 き な 投 資 が 必 要 に な る 場 合 が あ る 。
多くの化学物質と同様、エステルクワットも環境を害する可能性がある。例えば、廃棄前に適切に処理されなければ、水質汚染を引き起こす可能性がある。このような環境影響への懸念から、エスタークを使用した製品に対する消費者の反発や規制強化が起こるかもしれない。さらに、環境意識が高まるにつれて、消費者はより環境にやさしいと思われる代替品を好むようになるかもしれず、それがエスタークォーツ業界を圧迫することになるだろう。
セグメント分析
世界のエステルクワット市場は、製品、用途、エンドユーザー、地域によって区分される。
柔軟仕上げ剤の需要と革新
柔軟剤メーカーは、市場での競争力を維持するため、香りの長持ち、特殊な布地処理(シワ取りなど)、環境に優しい代替品など、特性を高めた新しい処方を継続的に開発・提供している。エスタークォーツは、変化する顧客の嗜好を満たす柔軟剤製造のための様々な選択肢をメーカーに提供し、エスタークォーツ業界を牽引している。
2020年、エボニック・インダストリーズはVARISOFT EQ 100と呼ばれる新しいエステルクワットを発表した。この製品は生分解性で、再生可能な基本資源から作られている。環境を重視する消費者にアピールし、同社の製品ポートフォリオを拡大することで、VARISOFT EQ 100は世界のエステルクワット業界におけるエボニックの提案を拡大することが期待される。そのため、用途別では柔軟仕上げ剤がセグメント全体のシェアの大半を占めている。
地理的浸透
中国のコスト効率の高い生産と国内市場の成長
中国は低コストで製品を生産できるため、競争力がある。豊富な原料供給、手頃な労働価格、効果的なインフラストラクチャーにより、生産者は他の多くの地域よりも低いコストでエステルクワットを製造することができる。
中国は中産階級が拡大し、人口が膨大なため、パーソナル・ケア製品の主要市場となっている。柔軟仕上げ剤やヘア・コンディショナーなど、エステルカン類を含む製品の需要は、可処分所得と連動して上昇する。アジア太平洋地域のエステルカット需要は、こうした内需の結果として伸びている。そのため、中国が市場シェアの大半を占めて地域市場をリードしている。
COVID-19の影響分析
COVID-19は、さまざまな国が洗浄と衛生製品を求めているため、界面活性剤ビジネスにまともな成長をもたらしている。例えば、COVID-19の流行は洗浄剤の売上を増加させた。例えば、パンデミックの際、ステパンの界面活性剤部門の営業利益は第3四半期に2倍以上になった。
しかし、COVID-19の大流行時には、公共の場での清掃や衛生環境の維持に対する意識の高まりや政府の試みの結果として、界面活性剤の需要は発展途上国で増加している。界面活性剤の主要メーカーは、有害な細菌やウイルスを表面から除去できる洗浄剤に注力している。
ロシア・ウクライナ紛争の影響分析
ロシアとウクライナの紛争は、ガラス、アルミニウム、その他の建材など、エスタークに使用される原材料のサプライチェーンを中断させる可能性がある。ウクライナは、ガラス生産に必要な珪砂などの原材料の重要な供給源である。これらの原材料の供給に遅れが生じた場合、世界各地のグレージング・メーカーに供給不足と価格上昇をもたらす可能性がある。
特に紛争に直接参加している国や紛争と強く結びついている国では、紛争の結果として通貨価値が変動する可能性がある。エスタークに使用される輸入材料や部品のコストに影響を与え、グレージングメーカーのコストを押し上げる可能性がある。
製品別
メチルエステル第4級アンモニウム塩
脂肪酸エステル4級アンモニウム塩
その他
用途別
柔軟仕上げ剤
パーソナルケア製品
繊維用化学品
工業用クリーナー
その他
エンドユーザー別
化粧品・パーソナルケア
繊維・ファブリック
ハウスホールドケア
産業・施設向けクリーニング
農業
石油・ガス
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
その他のヨーロッパ
南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
その他の南米
アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
中東・アフリカ
主な展開
2020年、花王株式会社は、柔軟仕上げ剤用の新規エステルコートであるソフランエコアドバンスを発売。
2020年、BASF SEは、柔軟仕上げ剤用の新しいエステルクワットDehyquart E Softを発表した。この製品は再生可能な原料を使用して製造され、生分解性を有する。
2022年、クラリアントは、シンガポールにあるWilmar社との折半出資の合弁会社Global Amines Companyに、第4級アンモニウム化合物を総額1億1,300万米ドルで売却することに合意した。この売却は、規制当局の承認と慣習的な完了条件を経て、2023年前半に完了する予定である。
競争状況
同市場の主な世界的プレーヤーには、Evonik Industries AG、BASF SE、Stepan Company、花王株式会社、Croda International Plc、Akzo Nobel N.V.、Lubrizol Corporation、Innospec Inc.、Nouryon、Chemelco Internationalが含まれる。

レポートを購入する理由
製品、用途、エンドユーザー、地域に基づく世界のエステルクワット市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
トレンドと共同開発の分析による商機の特定
エスタークォーツ市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果をPDFで提供。
全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のエステルクワット市場レポートは約61の表、57の図、186ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

目次
1.方法論とスコープ
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.製品別スニペット
3.2.用途別スニペット
3.3.エンドユーザー別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.バイオベース製品に対する需要の高まり
4.1.1.2.生産能力の拡大
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.政府の規制と好ましくない環境への影響
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.ロシア・ウクライナ戦争影響分析
5.6.DMI意見書
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.製品別
7.1.はじめに
7.1.1.製品別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(製品別
7.2.メチルエステル第4級アンモニウム塩*市場
7.2.1.序論
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.脂肪酸エステル第4級アンモニウム塩
7.4.その他
8.用途別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 用途別
8.1.2.市場魅力度指数(用途別
8.2.柔軟仕上げ剤
8.2.1.序論
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.パーソナルケア製品
8.4.繊維用化学品
8.5.工業用クリーナー
8.6.その他
9.エンドユーザー別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
9.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
9.2.化粧品・パーソナルケア*市場
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.テキスタイルとファブリック
9.4.家庭用品
9.5.産業・施設向けクリーニング
9.6.農業
9.7.石油・ガス
9.8.その他
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
10.2.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), アプリケーション別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.6.1.米国
10.2.6.2.カナダ
10.2.6.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
10.3.4.市場規模分析と前年比成長率分析(%), アプリケーション別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
10.3.6.1.ドイツ
10.3.6.2.イギリス
10.3.6.3.フランス
10.3.6.4.イタリア
10.3.6.5.ロシア
10.3.6.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
10.4.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), アプリケーション別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
10.4.6.1.ブラジル
10.4.6.2.アルゼンチン
10.4.6.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
10.5.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), アプリケーション別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
10.5.6.1.中国
10.5.6.2.インド
10.5.6.3.日本
10.5.6.4.オーストラリア
10.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
10.6.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), アプリケーション別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
11.競争環境
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.エボニック
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと概要
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.BASF SE
12.3.ステパン社
12.4.花王株式会社
12.5.クロダ・インターナショナル・ピーエルシー
12.6.アクゾノーベルN.V.
12.7.ルーブリゾールコーポレーション
12.8.イノスペック
12.9.ヌリヨン
12.10.ケメルコ・インターナショナル
リストは網羅的ではない
13.付録
13.1.会社概要とサービス
13.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Esterquats Market reached US$ 2.9 billion in 2023 and is expected to reach US$ 5.1 billion by 2031, growing with a CAGR of 7.3% during the forecast period 2024-2031.
The personal care and home care sectors' growing demand for esterquats is a major driver of the market's revenue growth. Owing to its superior conditioning & emulsifying properties, it is utilized as a conditioning agent in hair care products and fabric softeners. Leading companies in North America are forming strategic alliances and relationships with regional players and providers of raw materials to develop advanced esterquat formulations that are adapted to changing consumer demands and legal requirements. The collaborations are encouraging product differentiation and innovation in the regional marketplace.
For instance, in 2020, Stepan Company purchased BASF Mexicana's surfactant business. The completed acquisition was intended to augment Stepan's market share in North America for esterquats. As a result, the North America market is expected to grow at a substantial CAGR in coming period.
Dynamics
Growing Demand for Bio-Based Products
Due to increased demand for bio-based product, the global product market has experienced significant growth in product development. To effectively compete with traditional esterquats, companies are investing in research and development to generate novel formulations and boost the performance of bio-based esterquats. Product introductions that provide better performance coupled with environmental advantages are attractive to enterprises and consumers alike, which propels market expansion.
A novel bio-based Esterquat intended for use in fabric softeners was introduced by BASF SE in 2021. The product has outstanding softening qualities and is made completely of renewable raw resources. With the introduction of this advanced product, BASF's standing in the international esterquats market is expected to improve.
Expansion of Production Capacities
Increased manufacturing capacity enables manufacturers to enter new markets while expanding their regional or global presence in existing ones. By ensuring a consistent supply of Esterquats, manufacturers can capitalize on developing opportunities in regions with rising demand or untapped markets, resulting in market growth. Expansion of manufacturing capacity frequently results in economies of scale, which reduces production costs per unit. It might make Esterquats cheaper to individuals and businesses, boosting demand and industry growth.
Nouryon declared that it had extended its Esterquat production capacity throughout Europe. The expansion aims to address the region's expanding demand for Esterquats while also strengthening Nouryon's position in the global Esterquats market.
Governments Regulations and Unfavorable Environmental Effects
Regulations governing the manufacture, usage and disposal of chemicals including esterquats are frequently enforced by governments. To ensure that esterquats fulfill safety and environmental standards, compliance with these rules may necessitate large investments in R&D and manufacturing procedures.
Like many chemicals, esterquats can hurt the environment. For instance, if they are not adequately handled before disposal, they could contribute to water pollution. Consumer reaction against products using esterquats or stronger regulations may result from worries about these environmental effects. Furthermore, consumers may favor alternatives that are thought to be more environmentally friendly as environmental awareness rises, which would put pressure on the esterquats industry.
Segment Analysis
The global esterquats market is segmented based on product, application, end-user and region.
Demand and Innovation in Fabric Softeners
To remain competitive in the market, fabric softener manufacturers are continually developing and offering new formulations with increased characteristics such as longer-lasting fragrances, specialized fabric treatments (e.g., wrinkle removal) and eco-friendly alternatives. Esterquats offers manufacturers a variety of alternatives for manufacturing fabric softeners that satisfy changing customer preferences, hence driving the Esterquats industry.
In 2020, Evonik Industries unveiled a new esterquat called VARISOFT EQ 100. With its biodegradable nature, this product is made from renewable basic resources. By appealing to consumers who are concerned about the environment and expanding the company's product portfolio, VARISOFT EQ 100 is expected to expand Evonik's offers in the global esterquats industry. Therefore, the fabric softeners as an application segment hold the majority of the total segmental share.
Geographical Penetration
China's Cost-Effective Production and Domestic Market Growth
China's ability to produce products at low costs gives it a competitive edge. Because of the nation's abundant raw material supply, affordable labor prices and effective infrastructure, producers can create esterquats at a lesser cost than in many other places.
China is a major market for personal care products because of its expanding middle class and enormous population. The demand for products that include esterquats, such as fabric softeners and hair conditioners, rises in tandem with disposable incomes. Esterquats demand in the Asia-Pacific is growing as a result of this domestic demand. Therefore, China is leading the regional market with the majority of market shares.
COVID-19 Impact Analysis
COVID-19 has caused decent growth in the surfactant business, as various countries have sought cleaning and hygiene products. For example, the COVID-19 outbreak increased sales of cleaning products. For example, during a pandemic, the operating income of Stepan's surfactants division more than doubled in the third quarter.
However, demand for surfactants is increasing in developing nations as a result of rising awareness and government attempts to clean and maintain sanitary surroundings in public places during the COVID-19 pandemic. The surfactant's leading manufacturers concentrated on cleaning products that could rid surfaces of harmful bacteria and viruses.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The conflict between Russia and Ukraine may interrupt the supply chain of raw materials used in esterquats, including glass, aluminum and other building materials. Ukraine is a key source of raw materials such as quartz sand, which is required for glass production. Any delays in the supply of these materials may result in shortages and price rises for glazing manufacturers globally.
Currency values may fluctuate as a result of the conflict, particularly in countries directly participating or strongly linked with it. It can have an impact on the cost of imported materials and components used in esterquats, thereby driving up costs for glazing companies.
By Product
● Methyl Ester Quaternary Ammonium Salts
● Fatty Acid Ester Quaternary Ammonium Salts
● Others
By Application
● Fabric Softeners
● Personal Care Products
● Textile Chemicals
● Industrial Cleaners
● Others
By End-User
● Cosmetics & Personal Care
● Textile & Fabrics
● Household Care
● Industrial & Institutional Cleaning
● Agriculture
● Oil & Gas
● Others
By Region
● North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
● Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
● South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
● Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
● Middle East and Africa
Key Developments
● In 2020, Kao Corporation introduced Soflan Eco Advance, a novel esterquat for fabric softeners.
● In 2020, BASF SE released a new Esterquat Dehyquart E Soft as fabric softeners. The product is manufactured using renewable raw ingredients and is biodegradable.
● In 2022, for a sum of US$ 113 million, Clariant has agreed to sell its global quaternary ammonium compounds to Global Amines Company, a 50/50 joint venture with Wilmar located in Singapore. The is anticipated to close in the first half of 2023, pending regulatory approval and customary closing conditions.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Evonik Industries AG, BASF SE, Stepan Company, Kao Corporation, Croda International Plc, Akzo Nobel N.V., Lubrizol Corporation, Innospec Inc., Nouryon and Chemelco International.

Why Purchase the Report?
● To visualize the global esterquats market segmentation based on product, application, end-user and region, as well as understands key commercial assets and players.
● Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
● Excel data sheet with numerous data points of esterquats market-level with all segments.
● PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
● Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global esterquats market report would provide approximately 61 tables, 57 figures and 186 Pages.
Target Audience 2024
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Demand for Bio-Based Products
4.1.1.2. Expansion of Production Capacities
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Governments Regulations and Unfavorable Environmental Effects
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Methyl Ester Quaternary Ammonium Salts*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Fatty Acid Ester Quaternary Ammonium Salts
7.4. Others
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Fabric Softeners*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Personal Care Products
8.4. Textile Chemicals
8.5. Industrial Cleaners
8.6. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Cosmetics & Personal Care*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Textile & Fabrics
9.4. Household Care
9.5. Industrial & Institutional Cleaning
9.6. Agriculture
9.7. Oil & Gas
9.8. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Evonik Industries AG*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. BASF SE
12.3. Stepan Company
12.4. Kao Corporation
12.5. Croda International Plc
12.6. Akzo Nobel N.V.
12.7. Lubrizol Corporation
12.8. Innospec Inc.
12.9. Nouryon
12.10. Chemelco International
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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