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飼料用酸化防止剤の世界市場 - 2023-2030


Global Feed Antioxidants Market - 2023-2030

概要 飼料用酸化防止剤の世界市場は2022年に6億7,145万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率4.9%で成長し、2030年には9億8,450万米ドルに達すると予測されている。 酸化防止剤は飼料に含... もっと見る

 

 

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2024年2月9日 US$4,350
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サマリー

概要
飼料用酸化防止剤の世界市場は2022年に6億7,145万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率4.9%で成長し、2030年には9億8,450万米ドルに達すると予測されている。
酸化防止剤は飼料に含まれる重要な栄養素の酸化反応による劣化を防ぎ、適切な成長と発育に必要な栄養素を動物に供給するのに役立つからである。従って、このような要因は世界の飼料用酸化防止剤市場の拡大に役立つ。
また、酸化防止剤は酸化ストレスによる細胞や組織の損傷を防ぎ、動物の健康維持にも役立ちます。ビタミンのような抗酸化物質は免疫機能を強化し、病気のリスクを減らし、動物の全体的なパフォーマンスを向上させるのに役立ちます。
さらに、多くのメーカーがポートフォリオを拡大し、多くの消費者を引き付けるために革新的な製品の製造に注力している。例えば、2022年11月、Layn Natural Ingredients社はTruGro MYCを発売した。これは、生産動物に対するマイコトキシンの悪影響を軽減するため、動物飼料添加物として使用される、強力でポリフェノールが豊富な植物エキス溶液である。このような製品の発売は、飼料用酸化防止剤の使用量を増やすのに役立つ。
ダイナミクス
畜産の増加
肉、卵、牛乳などの畜産物に対する需要が消費者の間で高まっており、飼料中の必須栄養素の酸化劣化を防ぎ、動物が最適な健康とパフォーマンスを発揮するために必要な栄養素を摂取できるようにするため、飼料用酸化防止剤の需要が高まっている。また、酸化ストレスによる動物へのダメージも軽減されるため、飼料用酸化防止剤の使用量が増加している。
さらに、畜産の生産量が増加していることも、動物用飼料における抗酸化飼料の使用量を増加させている。例えば、2023年のUSDA, National Agricultural Statistics Serviceのレポートによると、2022年のブロイラー、卵、七面鳥の合計生産額は770億ドルで、2021年の461億ドルから67%増加した。
高品質食肉への需要の高まり
高品質な食肉への需要が高まるにつれ、飼料用酸化防止剤の需要も高まっている。酸化防止剤は、酸化反応によって劣化する飼料原料の栄養価を維持し、望ましい成長率、繁殖能力、全体的な健康状態の達成に役立つ栄養価を動物に与えるからである。このような要素は、飼料用酸化防止剤の使用量を増加させるのに役立つ。
さらに、多くの製造会社は、農家が高い生産性を達成できるよう、高品質な製品の製造に力を入れている。例えば、オールテック社は有機セレン酵母Sel-Plexを製造しており、より安全で、急速な成長、繁殖能力、健康のために飼育される家畜の高い要求を満たすことができる。肉牛の場合、抗酸化状態、肉質、栄養価をサポートし、適切な生殖の健康などを促進する。このような製品は、飼料用抗酸化物質の使用量を増やすのに役立つ。
政府の規制
家畜の成長のために使用されるサプリメントや添加物が、栄養摂取のアンバランスを引き起こしたり、ホルモンの変化を引き起こしたり、人間の脂肪含量を増加させたりなど、人間にとっていくつかの悪影響を引き起こす可能性があることが消費者の間で認識されるようになり、市場の成長を妨げる可能性がある。
さらに、多くの政府が飼料中の添加物や酸化防止剤の使用に規制を課している。例えば、欧州委員会によれば、2003年9月に制定された飼料添加物規則は、飼料添加物を認可するための共通手続きを確立し、ラベル付け、マーケティング、使用に関する規則を定めている。このような規制は市場成長の低下を引き起こす可能性がある。
セグメント分析
世界の飼料用酸化防止剤市場は、タイプ、家畜、流通チャネル、形態、地域によって区分される。
高品質飼料への需要の増加
ブチル化ヒドロキシアニソールセグメントが世界の飼料用酸化防止剤市場で最大のシェアを占めている。BHAは、ビタミン、脂肪酸、その他の生物活性化合物などの必須栄養素を酸化による劣化から保護し、飼料の栄養価、風味、香りを維持し、家畜が安定した品質の飼料を摂取できるようにし、飼料の保存期間を延ばすのに役立つため、農家はBHAを積極的に採用している。
さらに、農家が高い生産性を達成できるよう、多くの製造会社が高品質の製品を製造している。例えば、ソルベイが製造するBHA Optimoxは、強力な酸化防止効果があり、トルエンを含まず、食品と飼料の安全性を最高水準で保証し、98.5%以上の高純度、95%以上の高い3-BHA含量、優れた溶解性を持つ。このような製品は、市場規模の拡大に役立つ。
地理的浸透
食肉生産、消費、輸出需要の増加
アジア太平洋地域は、世界の飼料用酸化防止剤市場において圧倒的な強さを誇っており、その重要性は2020年以降も増すばかりである。この地域の畜産業は、必須栄養素の維持、酸化ストレスによる細胞や組織のダメージの軽減、免疫システムの改善に役立つ抗酸化剤を飼料に採用している。従って、このような要因が採用率の増加に役立っている。
さらに、この地域では食肉生産と消費の需要が多い。例えば、2023年のSafe Food Production Queenslandレポートによると、2019-20年のオーストラリアの家禽肉生産総額は29億ドルで、オーストラリアの家禽肉生産量は120万トンである。
さらに、同レポートによると、オーストラリア人は毎年1人当たり47.46kgの鶏肉を消費しており、牛肉、羊肉、豚肉を抑えて最も消費量の多い肉タンパク質となっており、2019-2020年の輸出総額は8500万トンであった。これは養鶏の増加を示しており、最終的に飼料用酸化防止剤の需要を増加させる。
競争状況
市場の主な世界企業には、Adisseo、Alltech, Inc.、KEMIN、Solvay S.A.、Oxiris Chemicals、Cargill、DSM、Bertol Company、Food Safe Technologies、Novus Internationalが含まれる。
COVID-19の影響分析
パンデミックは政府の封鎖規制によりサプライチェーンに混乱をもたらしたが、パンデミック中、人々はタンパク質の豊富な食品を選ぶようになったため、食肉消費量が増加し、高品質な動物用飼料の需要が増加し、世界の飼料用酸化防止剤市場にプラスの影響を与えた。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
現在進行中のロシアとウクライナの紛争はウクライナの経済に悪影響を及ぼし、また雇用率、輸出量、輸入量の減少により多くの製造会社が閉鎖され、サプライチェーンに混乱をもたらした。そのため、飼料用酸化防止剤の需要が減少し、世界の飼料用酸化防止剤市場にマイナスの影響を与えている。
タイプ別
- 合成酸化防止剤
- BHT
- BHA
- エトキシキン
- 没食子酸プロピル
- その他
- 天然抗酸化物質
- カロテノイド
- トコフェロール
- 植物エキス
- ビタミン
- クエン酸
- その他
家畜別
- 家禽
- ブロイラー
- レイヤー
- その他
- 水産養殖
- 魚類
- エビ
- その他
- 反芻動物
- 肉牛
- 乳牛
- その他
- 豚
- その他
流通チャネル別
- 直営店
- Eコマース
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- その他
形態別
- ドライ
- 粉末
- ペレット
- 顆粒
- 液体
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年6月、ミッドオーシャンは植物栄養、動物栄養、食品成分製品およびサービスの世界的メーカーであるクオリテックを買収した。
レポートを購入する理由
- 世界の飼料用酸化防止剤市場をタイプ、家畜、流通チャネル、形態、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 飼料用酸化防止剤市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界の飼料用酸化防止剤市場レポートは約66の表、67の図と186ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.畜産物別の抜粋
3.3.流通チャネル別
3.4.形態別スニペット
3.5.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.畜産業の増加
4.1.1.2.高品質食肉需要の増加
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.政府の規制
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.合成酸化防止剤
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.2.3.BHA
7.2.4.BHT
7.2.5.エトキシキン
7.2.6.没食子酸プロピル
7.2.7.その他
7.3.天然抗酸化物質
7.3.1.カロテノイド
7.3.2.トコフェロール
7.3.3.植物抽出物
7.3.4.ビタミン
7.3.5.クエン酸
7.3.6.その他
7.4.その他
8.家畜別
8.1.はじめに
8.1.1.畜産物別の市場規模分析と前年比成長率分析(%) 1.2.
8.1.2.市場魅力度指数(家畜別
8.2.家禽
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.2.3.ブロイラー
8.2.4.レイヤー
8.2.5.その他
8.3.水産養殖
8.3.1.魚類
8.3.2.エビ
8.3.3.その他
8.4.反芻動物
8.4.1.肉牛
8.4.2.乳牛
8.4.3.その他
8.5.豚
8.6.その他
9.流通チャネル別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
9.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
9.2.直営店
9.2.1.概要
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.電子商取引
9.4.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
9.5.専門店
9.6.その他
10.形態別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形態別
10.1.2.市場魅力度指数(形態別
10.2.ドライ
10.2.1.はじめに
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.2.3.粉体
10.2.4.ペレット
10.2.5.顆粒
10.2.6.その他
10.3.液体
11.地域別
11.1.はじめに
11.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
11.1.2.市場魅力度指数、地域別
11.2.北米
11.2.1.はじめに
11.2.2.主な地域別ダイナミクス
11.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
11.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 家畜別
11.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形態別
11.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.2.7.1.米国
11.2.7.2.カナダ
11.2.7.3.メキシコ
11.3.ヨーロッパ
11.3.1.はじめに
11.3.2.地域別の主な動き
11.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
11.3.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 家畜別
11.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通チャネル別
11.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形態別
11.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.3.7.1.ドイツ
11.3.7.2.イギリス
11.3.7.3.フランス
11.3.7.4.イタリア
11.3.7.5.ロシア
11.3.7.6.その他のヨーロッパ
11.4.南米
11.4.1.はじめに
11.4.2.地域別主要市場
11.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、家畜別
11.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通チャネル別
11.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形態別
11.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.4.7.1.ブラジル
11.4.7.2.アルゼンチン
11.4.7.3.その他の南米地域
11.5.アジア太平洋
11.5.1.はじめに
11.5.2.主な地域別ダイナミクス
11.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 家畜別
11.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通チャネル別
11.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形態別
11.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.5.7.1.中国
11.5.7.2.インド
11.5.7.3.日本
11.5.7.4.オーストラリア
11.5.7.5.その他のアジア太平洋地域
11.6.中東・アフリカ
11.6.1.はじめに
11.6.2.地域別の主な動き
11.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 家畜別
11.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通チャネル別
11.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形態別
12.競争環境
12.1.競争シナリオ
12.2.市場ポジショニング/シェア分析
12.3.M&A分析
13.企業プロフィール
13.1.アディセオ
13.1.1.会社概要
13.1.2.製品ポートフォリオと説明
13.1.3.財務概要
13.1.4.主な展開
13.2.オールテック社
13.3.KEMIN
13.4.ソルベイ
13.5.オキシリス・ケミカルズ
13.6.カーギル
13.7.DSM
13.8.ベルトール社
13.9.フードセーフ・テクノロジーズ
13.10.ノーバス・インターナショナル LIST NOT EXHAUSTIVE
14.付録
14.1.会社概要とサービス
14.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Feed Antioxidants Market reached US$ 671.45 million in 2022 and is expected to reach US$ 984.50 million by 2030, growing with a CAGR of 4.9% during the forecast period 2023-2030.
The global feed antioxidants market has witnessed significant growth and transformations over the years, as antioxidants can help prevent the degradation of important nutrients present in feed by oxidation reactions and help in providing all the necessary nutrients to animals for proper growth and development. Hence such factors can help in increasing the global feed antioxidant markets.
Additionally, Antioxidants can also prevent the damage of cells and tissues due to oxidative stress and helps in maintaining the health and well-being of animals. The antioxidants such as vitamins help in enhancing immune function and reduce the risk of diseases and improve overall animal performance, hence it leads to an increase in the usage of feed antioxidants.
Additionally, many manufacturers are focusing to produce innovative products in order to expand their portfolios and attract large consumer bases. For instance, in November 2022, Layn Natural Ingredients launched TruGro MYC, which is a potent, polyphenol-rich botanical extract solution for use as an animal feed additive to reduce the negative effects of mycotoxins on production animals. Such product launches can help in increasing the usage of feed antioxidants.
Dynamics
Raising in Livestock Farming
As the demand for animal-based products such as meat, eggs, milk, and others is rising among consumers which has raised the demand for the usage of feed antioxidants in animal diets as they prevent oxidative deterioration of essential nutrients in the feed and ensure that animals receive the necessary nutrients for optimal health and performance. It also reduces the damage to animals caused by oxidative stress, hence it leads to an increase in the usage of feed antioxidants.
Furthermore, livestock farming production is rising which ultimately helps in increasing the usage of feed antioxidants in animal diets. For instance, according to USDA, National Agricultural Statistics Service report of 2023, The combined value of production from broilers, eggs, and turkeys, the value of sales from chickens in 2022 was $77.0 billion, which raised up to 67 percent from $46.1 billion in 2021., in that 66 percent was broilers, 25 percent was eggs, 9 percent was turkeys, and less than 1 percent from chickens.
Rising Demand for High-Quality Meat
As the demand for high-quality meat is raising the demand for the use of feed antioxidants as antioxidants help preserve the nutrient value of feed ingredients to deteriorate by oxidative reactions, and provides them to animals which help in achieving desired growth rates, reproductive performance, and overall animal well-being. Such factors can help in increasing the usage of feed antioxidants.
Furthermore, many manufacturing companies are focusing to produce high-quality products in order to help the farmers to achieve high productivity. For instance, Alltech company has produced a Sel-Plex organic form of selenium yeast, it safer and better able to meet the higher requirements of livestock raised for rapid growth, reproductive performance and health. In beef cattle, it supports antioxidant status, meat quality and nutritional value of meat, promotes proper reproductive health and others. Such products can help in increasing the usage of feed antioxidants.
Government Regulations
Consumers becoming more aware of the supplements and additives being used for the growth of livestock can cause several adverse effects for humans such as causing an imbalance in nutrient intake, hormonal changes, increases fat content in humans, and other such adverse effects that can hamper the market growth.
Furthermore, many governments are imposing regulations on the usage of additives, antioxidants in the feed. For instance, according to European Commission has imposed some regulations such as The Feed Additives Regulation of September 2003 establishes a common procedure for authorizing feed additives and provided some rules for labeling, marketing and use. Such regulations can cause declination in market growth.
Segment Analysis
The global feed antioxidants market is segmented based on type, livestock, distribution channel, form and region.
Increase in Demand for High-quality Feed
Butylated hydroxyanisole segments hold the largest share in the global feed antioxidant market. The farmers are willing to adopt the BHA as they help protect essential nutrients such as vitamins, fatty acids, and other bioactive compounds from degradation due to oxidation, they help maintain the nutritional value, flavor, and aroma of the feed, ensuring that animals receive a diet with consistent quality and also helps prolong the shelf life of the feed, hence it leads to increase in the usage of feed antioxidants.
Furthermore, many manufacturing companies are producing high-quality products in order to help farmers to achieve high productivity. For instance, Solvay-produced BHA Optimox provides Strong oxidation protection, is Toluene-free ensuring the highest standard of food and feed safety, has high purity with a minimum assay of 98.5%, and with a high 3-BHA content: ≥95%, Excellent solubility. Such product can help in increasing the market size.
Geographical Penetration
Increase in Demand for Meat production, Consumption and Exports
Asia-Pacific has been a dominant force in the global feed antioxidants market and its significance has only grown in the post-2020 era. Animal farming in this region is adopting these antioxidants in the animal feeds as they help maintain the essential nutrients, reduce the damage of cells and tissues due to oxidative stress, and help in improving the immune system. Hence, such factors help in increasing the adoption rate
Furthermore, the demand for meat production and consumption is more in this region. For instance, according to the Safe Food Production Queensland report of 2023, the gross value of Australian poultry meat production is $2.9 billion in 2019-20, and Australia produced 1.2 million tons of poultry meat.
Additionally, according to the same report, Australians consume 47.46kg of chicken per person each year, making it the highest-consumed meat protein, ahead of beef, lamb, and pork, and in 2019-2020 the total exports were 85 million. This indicates the increase in poultry farming which ultimately increases the demand for feed antioxidants.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Adisseo, Alltech, Inc., KEMIN, Solvay S.A, Oxiris Chemicals, Cargill, DSM, Bertol Company, Food Safe Technologies and Novus International.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has brought a disruption in the supply chain due to government lockdown restrictions, but during the pandemic, meat consumption has increased as people are opting for protein-rich foods which increased the demand for high-quality animal feeds, which has shown a positive impact on the global feed antioxidants market.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The ongoing conflict between Russia and Ukraine had brought a negative impact on the country's economy and also cause disruption in the supply chain as many manufacturing companies are shut down due to less employment ratio, exports, and imports rate. Hence the demand for feed antioxidants is reduced which has shown a negative impact on the global feed antioxidants market.
By Type
• Synthetic Antioxidants
• BHT
• BHA
• Ethoxyquin
• Propyl Gallate
• Others
• Natural Antioxidants
• Carotenoids
• Tocopherols
• Botanical Extracts
• Vitamins
• Citric Acids
• Others
By Livestock
• Poultry
• Broiler
• Layer
• Others
• Aquaculture
• Fish
• Shrimp
• Others
• Ruminants
• Beef Cattle
• Dairy Cattle
• Others
• Swine
• Others
By Distribution Channel
• Company Stores
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By Form
• Dry
• Powders
• Pellets
• Granules
• Liquid
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In June 2023, MidOcean acquired QualiTech a global manufacturer of plant nutrition, animal nutrition and food ingredient products and services.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global feed antioxidants market segmentation based on type, livestock, distribution channel, form and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of feed antioxidants market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global Feed Antioxidants market report would provide approximately 66 tables, 67 figures and 186 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Livestock
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Form
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising in Livestock Farming
4.1.1.2. Increase in Demand for High-quality Meat
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Government Regulations
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Synthetic Antioxidants*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. BHA
7.2.4. BHT
7.2.5. Ethoxyquin
7.2.6. Propyl gallate
7.2.7. Others
7.3. Natural Antioxidants
7.3.1. Carotenoids
7.3.2. Tocopherols
7.3.3. Botanical extracts
7.3.4. Vitamins
7.3.5. Citric Acid
7.3.6. Others
7.4. Others
8. By Livestock
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Livestock
8.2. Poultry*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.3. Broiler
8.2.4. Layer
8.2.5. Others
8.3. Aquaculture
8.3.1. Fish
8.3.2. Shrimp
8.3.3. Others
8.4. Ruminants
8.4.1. Beef Cattle
8.4.2. Dairy Cattle
8.4.3. Others
8.5. Swine
8.6. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Company Stores*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. E-Commerce
9.4. Hypermarkets/Supermarkets
9.5. Specialty Stores
9.6. Others
10. By Form
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
10.2. Dry*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.2.3. Powders
10.2.4. Pellets
10.2.5. Granules
10.2.6. Others
10.3. Liquid
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Adisseo*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Alltech, Inc.
13.3. KEMIN
13.4. Solvay S.A
13.5. Oxiris Chemicals
13.6. Cargill
13.7. DSM
13.8. Bertol Company
13.9. FoodSafe Technologies
13.10. Novus International LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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