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グアイアックウッドオイルの世界市場 - 2023-2030


Global Guaiacwood Oil Market - 2023-2030

概要 世界のグアイアックウッドオイル市場は、2022年に228.1億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 7.2%で成長し、2030年には397.8億米ドルに達すると予測されている。 グアイアックの木は、そ... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年12月15日 US$4,350
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サマリー

概要
世界のグアイアックウッドオイル市場は、2022年に228.1億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 7.2%で成長し、2030年には397.8億米ドルに達すると予測されている。
グアイアックの木は、その医学的価値と、木と樹液の高い芳香で高い人気がある。グアイアックウッドオイルは、その鎮静効果と抗炎症要因により、市場で最も評価されているエッセンシャルオイルの1つである。グアイアックウッドオイルは、ピュアタイプとブレンドタイプがあり、エンドユーザー用途での使用が改善され、簡素化されている。
グアイアックウッド・オイルの加工に使用される様々な抽出方法のアップグレードは、市場の拡大を促進する。水蒸気蒸留は、グアイアックウッド油を抽出するための最も一般的な方法の一つとして使用されている。このようなエッセンシャルオイルの抽出にコールドプレス法などが使われるようになるなど、技術の進歩は、簡単で便利な処理方法で市場の成長を積極的に後押しする。
様々なフレグランスと化粧品産業は、天然成分として製品製造にグアイアックウッドオイルを使用している。グアイアックウッドオイルは、アロマセラピー、医薬品、パーソナルケア、フレグランスなど様々な用途で使用されている。オイルの豊富な薬効と香りの特性が、これらの用途での使用を促進し、市場の成長を牽引している。
ダイナミクス
パーソナルケア製品におけるグアイアックウッド・オイルの使用の増加
グアイアックウッド・オイルの高い芳香レベルは、石鹸、ボディクリーム、スキンケア製品、香水などの様々なパーソナルケア製品の生産における使用を増加させる。グアイアックウッドオイルは、血管と皮膚組織を収縮させて肌を引き締め、余分な体液の動きを促進し、肌の老化を防いで若々しい外観を保ちます。グアイアックウッドは、ウッディ系やアンバー系の香りに属する香水によく使われます。
グアイアックウッド・オイルの心地よく、なだめるような香りは、様々な香水の製造に使用されます。グアイアックウッドオイルは、非常に強いウッディーで官能的な香りを持ち、香水の製造における重要な原料の一つとなっている。この分野での新製品の発売が市場の成長を後押しする。例えば、2023年9月、Mind Games by Fragrance Groupは新しい香水コレクション「Soulmate」を市場に投入し、製品ポートフォリオを増やした。
ナチュラル・オーガニック製品への需要の高まり
合成化学製品の使用に関連する健康被害に対する消費者の意識の高まりが、日常生活における天然・有機製品の使用に対するニーズと嗜好を後押ししている。香水に含まれる合成化学物質は、頭痛、偏頭痛、過敏症など様々な健康合併症を引き起こす可能性がある。
健康志向の人々は、広く合成製品を天然製品に置き換えている。グアイアックウッドオイルの使用は、複数の製品製造における天然成分や有機成分を持っており、市場の成長を促進する。グアイアックウッド・オイルは香料として使用される。このオイルの特性は、様々な食品や食用油脂の生産における使用を向上させる。さらに、様々なパーソナルケア製品や医薬品の製造にも使用される。
高コスト
グアイアックウッド・オイルの高コストは、市場成長の主な抑制要因であると考えられている。原材料の価格が高く、集約的な抽出方法による生産コストが高いため、生産者の製造コストが増加し、最終的な価格コストが上昇する。様々な用途において、このオイルの本質的な役割の代わりに使用できる様々な他のエッセンシャルオイルが入手可能であることが、市場成長の妨げとなる。
市場には費用対効果の高い代替製品が存在し、価格に敏感な消費者は低価格のエッセンシャルオイルに嗜好を移したり、グアイアックウッドオイルの代替品を選択したりするため、市場成長にマイナスの影響を与える可能性がある。さらに、高用量のグアイアックウッド・オイルの使用に関連する副作用も、一部の用途での使用を制限する可能性がある。
セグメント分析
世界のグアイアックウッド・オイル市場は、タイプ、形態、抽出方法、流通チャネル、用途、地域に基づいてセグメント化される。
アロマセラピーの需要増加
世界のグアイアックウッドオイル市場は、用途に基づいてアロマセラピー、医薬品、パーソナルケア、フレグランス、その他にセグメント化される。アロマセラピー分野が市場の最大シェアを占めている。医薬品の使用に関連する健康上の懸念が増加し、様々な副作用の脅威が高いため、世界中のほとんどの人々が健康上の問題に対処するためにアロマセラピーの使用を非常に好んでいる。
グアヤクウッドオイルは、治療効果の高い最も重要なエッセンシャルオイルの一つとして使用されています。このエッセンシャルオイルの鎮痛、防腐、抗炎症特性は、アロマセラピーでの使用を後押ししている。炎症を抑え、関節や筋肉の痛みを和らげるなど、様々な効能がある。また、鬱血除去剤としても作用し、関節炎、ストレス、不安を和らげます。
地理的浸透度
様々な香料産業におけるグアイアックウッドオイルの高い使用率
北米が世界のグアイアックウッド・オイル市場を独占し、米国とカナダが市場の成長をリードした。健康志向の高まりに伴い、この地域では、食品および非食品用途での合成化学物質の使用による悪影響を避けるため、天然および有機製品に対する消費者の嗜好が高い。
この地域の消費者の可処分所得が高く、購買力が高まっているため、製品製造に純粋な天然エッセンシャルオイルを使用する高級フレグランス製品やニッチフレグランス製品の需要と売上が向上している。この地域の消費者の自然で有機的な製品に対する嗜好の高まりは、様々な用途におけるグアイアックウッドオイルの使用を増加させている。
この地域におけるフレグランスとパーソナルケア製品の高い需要が、様々な製品製造におけるこのエッセンシャルオイルの使用を後押ししている。この地域には、フレグランスと香水セクターの複数の主要産業と市場プレーヤーの存在感が高く、グアイアックウッドオイルの需要を増加させ、市場の成長を積極的に促進している。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Venkatramna Industries、Ernesto Ventos S.A.、HYSSES、INDIA AROMA OILS AND COMPANY、Vigon International, LLC、Veda Oils¸Ultra International Limited¸Augustus Oils Ltd.、Aarnav Global Exports、Katyani Exportsが含まれる。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは世界のグアイアックウッドオイル市場に様々な影響を与えた。政府による突然の封鎖宣言と厳しい規制により、製造装置の一時的な停止により製品の生産が中断された。さらに、グアイアックウッドオイルを含む世界中の様々な製品の流通がエンドユーザー用途に停止し、市場成長にマイナスの影響を与えた。
市場成長は、原料調達や労働力施設の減少といった不適切な設備により、しばらくの間マイナスの影響を受けた。しかし、パンデミックは消費者の健康意識を高め、自然な製品群に対する需要の高まりにつながった。さらに、eコマース・プラットフォームで複数の種類のグアイアクウッドオイル製品が高い評価を受けて入手可能になったことが、パンデミック時の市場需要を高めた。
ロシア・ウクライナ戦争の影響
ロシアとウクライナの戦争は、グアイアックウッドオイルを含む様々な産業に悪影響を及ぼした。世界的に、あらゆる産業がサプライチェーン活動や需給チェーン管理の混乱による困難に直面した。特定の原材料の不足は製品価格の上昇につながった。さらに、輸出入取引の混乱も市場に悪影響を与えた。
タイプ別
- ブレンド
- ピュア
- その他
形態別
- リキッド
- 濃縮液
抽出方法別
- 水蒸気蒸留
- コールドプレス抽出
流通経路別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- 専門店
- Eコマース
- その他
用途別
- 医薬品
- アロマセラピー
- パーソナルケア
- フレグランス
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年9月、アブ・イッサ・ホールディングとプランタン・ドーハの提携により、グアイアックウッドオイル、シダーウッドオイル、アミリスオイルの様々なエッセンシャルオイルから作られた新しいメモ・パリのフレグランス「インヴァネス」が発売された。
- 2022年9月、ドテラは新たに天然かつ持続可能な方法で調達されたエッセンシャルオイルとシステム製品を市場に導入した。製品ラインには、グアイアックウッド、ユーカリなど様々なエッセンシャルオイルが含まれる。
- 2022年7月、LilaNur Parfumesはインド初の高級フレグランスメゾンとなり、Malli Insolite、Rajni Nocturne、Vettiver Moussonなど7種類のオードパルファムを発売した。Vettiver Moussonはベチバー、グアイアックウッド、ジャスミンサンバックから作られている。
レポートを購入する理由
- 種類、形態、抽出方法、流通経路、用途、地域に基づく世界のグアイアックウッドオイル市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- グアイアックウッドオイル市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと詳細な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のグアイアックウッドオイル市場レポートは、約77表、83図、234ページを提供します。
2023年のターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Form
3.3. Snippet by Extraction Methods
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Application
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Use of Guaiacwood Oil in Personal Care Products
4.1.1.2. Increasing Demand for the Natural and Organic Products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Blends
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Pure
7.4. Other
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Liquid
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Concentrate
9. By Extraction Methods
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Extraction Methods
9.2. Steam Distillation
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Cold Press Extraction
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarkets/ Hypermarkets
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. E-Commerce
10.5. Other
11. By Application
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
11.2. Pharmaceutical
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Aromatherapy
11.4. Personal Care
11.5. Fragrances
11.6. Others
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. U.K.
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Spain
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Venkatramna Industries
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Ernesto Ventos S.A.
14.3. HYSSES
14.4. INDIA AROMA OILS AND COMPANY
14.5. Vigon International, LLC
14.6. Veda Oils
14.7. Ultra International Limited
14.8. Augustus Oils Ltd.
14.9. Aarnav Global Exports
14.10. Katyani Exports
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Guaiacwood Oil Market reached US$ 22.81 billion in 2022 and is expected to reach US$ 39.78 billion by 2030, growing with a CAGR of 7.2% during the forecast period 2023-2030.
Guaiac trees are highly popular for their medical value and the high fragrance of their wood and sap. Guaiacwood oil is one of the most valued essential oils in the market due to its calming effect and anti-inflammatory factors. The availability of guaiacwood oil in pure and blended types improves and simplifies its use for end-user applications.
The upgradation of various extracting methods used for processing guaiacwood oil fuels the market expansion. Steam distillation is used as one of the most common methods for extracting guaiacwood oil. Technological advancements such as the involvement of cold press methods and others taking place in extracting such essential oils positively drive market growth with easy and convenient processing methods.
Various fragrance and cosmetic industries are using guaiacwood oil in product manufacturing as a natural ingredient. The guaiacwood oil is used in various applications such as aromatherapy, pharmaceuticals, personal care and fragrances. The rich medicinal and fragrance properties of the oil drive its use in these applications, driving the market growth.
Dynamics
Increasing Use of Guaiacwood Oil in Personal Care Products
The high fragrance level of guaiacwood oil increases its use in the production of various personal care products such as soaps, body creams, skin care products and perfumes. Guaiacwood Oil contracts blood vessels & skin tissue for tighter skin and facilitates excess fluid movement, preventing skin ageing for a youthful appearance. Guaiacwood is often used in perfumes that belong to the woody or amber fragrance families.
The pleasant and soothing aroma of guaiacwood oil drives its use in the manufacturing of various perfumes. Guaiacwood oil has a very strong woody and sensual fragrance making it one of the important ingredients in the production of perfumes. New product launches in this field drives the market growth. For instance, in September 2023, Mind Games by Fragrance Group increased its product portfolio with the launch of a new perfume collection, Soulmate into the market.
Increasing Demand for the Natural and Organic Products
The rising consumer awareness towards the health hazards related to the use of synthetic and chemical products is driving the need and preference towards the use of natural and organic products in their daily life. Synthetic chemicals in perfumes may lead to various health complications such as headaches, migraine and hypersensitivity.
Heath-conscious people are widely replacing synthetic products with natural ones. The use of guaiacwood oil has natural and organic ingredients in multiple product production fuels the market growth. Guaiacwood oil is used as a flavoring agent. This property of the oil improves its use in different foods and edible oils and fats production. In addition, it is also used in manufacturing of various personal care and pharmaceutical products.
High Cost
The high cost of guaiacwood oil is considered to be the major restraining factor for market growth. The high price for the raw material and the high production costs of the intensive extraction methods add more manufacturing costs for the producer, increasing the final price costs. The availability of various other essential oils that can be used to replace the essential role of this oil in various applications hinders market growth.
The presence of cost-effective alternative products in the market and price-sensitive consumers shifting their preference towards the lower price ranged essential oils or choosing alternatives of guaiacwood oil, may negatively impact the market growth. In addition, the side effects associated with the use of high doses of guaiacwood oil can also limit its use in some of the applications.
Segment Analysis
The global guaiacwood oil market is segmented based on type, form, extraction methods, distribution channel, application and region.
Increasing Demand for Aromatherapy
The global guaiacwood oil market is segmented based on application into aromatherapy, pharmaceuticals, personal care, fragrances and others. The aromatherapy segment accounted for the largest share of the market. With the increasing health concerns related to the use of medicine and the high threat of various side effects, most people around the globe are highly preferring the use of aromatherapy to deal with their health problems.
Guaiacwood oil is used as one of the most important essential oils for therapeutic benefit. The analgesic, antiseptic and anti-inflammatory properties of this essential oil drive its use in aromatherapy. The essential oil has various benefits such as reducing inflammation and relieving joint and muscle pain. It also acts as a decongestant and helps with arthritis, stress, and anxiety.
Geographical Penetration
High Use of Guaiacwood Oil in Various Fragrances Industries
North America dominated the global guaiacwood oil market, with U.S. and Canada leading the market growth. With the increasing health consciousness, the region has a high consumer preference towards natural and organic products to avoid the adverse effects caused by the use of synthetic chemicals in food and non-food applications.
The high disposable incomes and increasing purchasing power of the regional consumers improve the demand and sales of luxury and niche fragrance products, that use pure and natural essential oils for product production. The increasing consumer preference for natural and organic products in this region multiplies the use of guaiacwood oil in various applications.
The high demand for fragrance and personal care products in this region boosts the use of this essential oil in various product manufacturing. The region has a high presence of multiple major industries and market players from the fragrance and perfume sectors, increasing the demand for guaiacwood oil and positively driving market growth.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Venkatramna Industries, Ernesto Ventos S.A., HYSSES, INDIA AROMA OILS AND COMPANY, Vigon International, LLC, Veda Oils¸Ultra International Limited¸Augustus Oils Ltd., Aarnav Global Exports and Katyani Exports.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic had a mixed impact on the global guaiacwood oil market. The sudden declaration of lockdowns and strict regulations by governments interrupted the production of products due to the temporary shutdown of the manufacturing units. In addition, the distribution of various products worldwide, including guaiacwood oil was halted to the end-user application, negatively impacting the market growth.
The market growth was negatively affected for a while due to improper facilities such as reduced raw material sourcing and workforce facilities. However, the pandemic also increased consumer health consciousness, leading to a higher demand for a natural range of products. Further, the high assessability and availability of multiple types of guaiacwood oil products on e-commerce platforms increased the market demand during the pandemic.
Russia- Ukraine War Impact
The war between Russia and Ukraine had a negative effect on various industries, including the guaiacwood oil. Worldwide, all kinds of industries faced challenges due to disrupted supply chain activities and demand-supply chain management. The shortage of certain materials led to an increase in product prices. Moreover, the disturbance in import and export trades had an adverse impact on the market.
By Type
• Blends
• Pure
• Other
By Form
• Liquid
• Concentrate
By Extraction Methods
• Steam Distillation
• Cold Press Extraction
By Distribution Channel
• Supermarkets/ Hypermarket
• Specialty Stores
• E-Commerce
• Other
By Application
• Pharmaceutical
• Aromatherapy
• Personal Care
• Fragrances
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In September 2023, the partnership between Abu Issa Holding and Printemps Doha resulted in the launch of the new Memo Paris fragrance Inverness, which is made from various essential oils of guaiacwood oil, cedarwood and amyris oil.
• In September 2022, doTERRA introduced new natural and sustainably sourced essential oils and system products into the market. The product lines include various essential oils including guaiacwood, eucalyptus and others.
• In July 2022, LilaNur Parfumes became India's first luxury fragrance house with the launch of seven eau de parfums including Malli Insolite, Rajni Nocturne, Vettiver Mousson and others. The Vettiver Mousson is made from vetiver, guaiac wood and jasmine sambac.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global guaiacwood oil market segmentation based on type, form, extraction methods, distribution channel, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of guaiacwood oil market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global guaiacwood oil market report would provide approximately 77 tables, 83 figures and 234 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Form
3.3. Snippet by Extraction Methods
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Application
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Use of Guaiacwood Oil in Personal Care Products
4.1.1.2. Increasing Demand for the Natural and Organic Products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Blends
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Pure
7.4. Other
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
8.2. Liquid
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Concentrate
9. By Extraction Methods
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Extraction Methods
9.2. Steam Distillation
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Cold Press Extraction
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarkets/ Hypermarkets
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. E-Commerce
10.5. Other
11. By Application
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
11.2. Pharmaceutical
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Aromatherapy
11.4. Personal Care
11.5. Fragrances
11.6. Others
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. U.K.
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Spain
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Venkatramna Industries
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Ernesto Ventos S.A.
14.3. HYSSES
14.4. INDIA AROMA OILS AND COMPANY
14.5. Vigon International, LLC
14.6. Veda Oils
14.7. Ultra International Limited
14.8. Augustus Oils Ltd.
14.9. Aarnav Global Exports
14.10. Katyani Exports
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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