グアイアックウッドオイルの世界市場 - 2023-2030Global Guaiacwood Oil Market - 2023-2030 概要 世界のグアイアックウッドオイル市場は、2022年に228.1億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 7.2%で成長し、2030年には397.8億米ドルに達すると予測されている。 グアイアックの木は、そ... もっと見る
サマリー概要世界のグアイアックウッドオイル市場は、2022年に228.1億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 7.2%で成長し、2030年には397.8億米ドルに達すると予測されている。 グアイアックの木は、その医学的価値と、木と樹液の高い芳香で高い人気がある。グアイアックウッドオイルは、その鎮静効果と抗炎症要因により、市場で最も評価されているエッセンシャルオイルの1つである。グアイアックウッドオイルは、ピュアタイプとブレンドタイプがあり、エンドユーザー用途での使用が改善され、簡素化されている。 グアイアックウッド・オイルの加工に使用される様々な抽出方法のアップグレードは、市場の拡大を促進する。水蒸気蒸留は、グアイアックウッド油を抽出するための最も一般的な方法の一つとして使用されている。このようなエッセンシャルオイルの抽出にコールドプレス法などが使われるようになるなど、技術の進歩は、簡単で便利な処理方法で市場の成長を積極的に後押しする。 様々なフレグランスと化粧品産業は、天然成分として製品製造にグアイアックウッドオイルを使用している。グアイアックウッドオイルは、アロマセラピー、医薬品、パーソナルケア、フレグランスなど様々な用途で使用されている。オイルの豊富な薬効と香りの特性が、これらの用途での使用を促進し、市場の成長を牽引している。 ダイナミクス パーソナルケア製品におけるグアイアックウッド・オイルの使用の増加 グアイアックウッド・オイルの高い芳香レベルは、石鹸、ボディクリーム、スキンケア製品、香水などの様々なパーソナルケア製品の生産における使用を増加させる。グアイアックウッドオイルは、血管と皮膚組織を収縮させて肌を引き締め、余分な体液の動きを促進し、肌の老化を防いで若々しい外観を保ちます。グアイアックウッドは、ウッディ系やアンバー系の香りに属する香水によく使われます。 グアイアックウッド・オイルの心地よく、なだめるような香りは、様々な香水の製造に使用されます。グアイアックウッドオイルは、非常に強いウッディーで官能的な香りを持ち、香水の製造における重要な原料の一つとなっている。この分野での新製品の発売が市場の成長を後押しする。例えば、2023年9月、Mind Games by Fragrance Groupは新しい香水コレクション「Soulmate」を市場に投入し、製品ポートフォリオを増やした。 ナチュラル・オーガニック製品への需要の高まり 合成化学製品の使用に関連する健康被害に対する消費者の意識の高まりが、日常生活における天然・有機製品の使用に対するニーズと嗜好を後押ししている。香水に含まれる合成化学物質は、頭痛、偏頭痛、過敏症など様々な健康合併症を引き起こす可能性がある。 健康志向の人々は、広く合成製品を天然製品に置き換えている。グアイアックウッドオイルの使用は、複数の製品製造における天然成分や有機成分を持っており、市場の成長を促進する。グアイアックウッド・オイルは香料として使用される。このオイルの特性は、様々な食品や食用油脂の生産における使用を向上させる。さらに、様々なパーソナルケア製品や医薬品の製造にも使用される。 高コスト グアイアックウッド・オイルの高コストは、市場成長の主な抑制要因であると考えられている。原材料の価格が高く、集約的な抽出方法による生産コストが高いため、生産者の製造コストが増加し、最終的な価格コストが上昇する。様々な用途において、このオイルの本質的な役割の代わりに使用できる様々な他のエッセンシャルオイルが入手可能であることが、市場成長の妨げとなる。 市場には費用対効果の高い代替製品が存在し、価格に敏感な消費者は低価格のエッセンシャルオイルに嗜好を移したり、グアイアックウッドオイルの代替品を選択したりするため、市場成長にマイナスの影響を与える可能性がある。さらに、高用量のグアイアックウッド・オイルの使用に関連する副作用も、一部の用途での使用を制限する可能性がある。 セグメント分析 世界のグアイアックウッド・オイル市場は、タイプ、形態、抽出方法、流通チャネル、用途、地域に基づいてセグメント化される。 アロマセラピーの需要増加 世界のグアイアックウッドオイル市場は、用途に基づいてアロマセラピー、医薬品、パーソナルケア、フレグランス、その他にセグメント化される。アロマセラピー分野が市場の最大シェアを占めている。医薬品の使用に関連する健康上の懸念が増加し、様々な副作用の脅威が高いため、世界中のほとんどの人々が健康上の問題に対処するためにアロマセラピーの使用を非常に好んでいる。 グアヤクウッドオイルは、治療効果の高い最も重要なエッセンシャルオイルの一つとして使用されています。このエッセンシャルオイルの鎮痛、防腐、抗炎症特性は、アロマセラピーでの使用を後押ししている。炎症を抑え、関節や筋肉の痛みを和らげるなど、様々な効能がある。また、鬱血除去剤としても作用し、関節炎、ストレス、不安を和らげます。 地理的浸透度 様々な香料産業におけるグアイアックウッドオイルの高い使用率 北米が世界のグアイアックウッド・オイル市場を独占し、米国とカナダが市場の成長をリードした。健康志向の高まりに伴い、この地域では、食品および非食品用途での合成化学物質の使用による悪影響を避けるため、天然および有機製品に対する消費者の嗜好が高い。 この地域の消費者の可処分所得が高く、購買力が高まっているため、製品製造に純粋な天然エッセンシャルオイルを使用する高級フレグランス製品やニッチフレグランス製品の需要と売上が向上している。この地域の消費者の自然で有機的な製品に対する嗜好の高まりは、様々な用途におけるグアイアックウッドオイルの使用を増加させている。 この地域におけるフレグランスとパーソナルケア製品の高い需要が、様々な製品製造におけるこのエッセンシャルオイルの使用を後押ししている。この地域には、フレグランスと香水セクターの複数の主要産業と市場プレーヤーの存在感が高く、グアイアックウッドオイルの需要を増加させ、市場の成長を積極的に促進している。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、Venkatramna Industries、Ernesto Ventos S.A.、HYSSES、INDIA AROMA OILS AND COMPANY、Vigon International, LLC、Veda Oils¸Ultra International Limited¸Augustus Oils Ltd.、Aarnav Global Exports、Katyani Exportsが含まれる。 COVID-19の影響分析 COVID-19パンデミックは世界のグアイアックウッドオイル市場に様々な影響を与えた。政府による突然の封鎖宣言と厳しい規制により、製造装置の一時的な停止により製品の生産が中断された。さらに、グアイアックウッドオイルを含む世界中の様々な製品の流通がエンドユーザー用途に停止し、市場成長にマイナスの影響を与えた。 市場成長は、原料調達や労働力施設の減少といった不適切な設備により、しばらくの間マイナスの影響を受けた。しかし、パンデミックは消費者の健康意識を高め、自然な製品群に対する需要の高まりにつながった。さらに、eコマース・プラットフォームで複数の種類のグアイアクウッドオイル製品が高い評価を受けて入手可能になったことが、パンデミック時の市場需要を高めた。 ロシア・ウクライナ戦争の影響 ロシアとウクライナの戦争は、グアイアックウッドオイルを含む様々な産業に悪影響を及ぼした。世界的に、あらゆる産業がサプライチェーン活動や需給チェーン管理の混乱による困難に直面した。特定の原材料の不足は製品価格の上昇につながった。さらに、輸出入取引の混乱も市場に悪影響を与えた。 タイプ別 - ブレンド - ピュア - その他 形態別 - リキッド - 濃縮液 抽出方法別 - 水蒸気蒸留 - コールドプレス抽出 流通経路別 - スーパーマーケット/ハイパーマーケット - 専門店 - Eコマース - その他 用途別 - 医薬品 - アロマセラピー - パーソナルケア - フレグランス - その他 地域別 - 北米 o 米国 o カナダ メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o ロシア o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 主な展開 - 2023年9月、アブ・イッサ・ホールディングとプランタン・ドーハの提携により、グアイアックウッドオイル、シダーウッドオイル、アミリスオイルの様々なエッセンシャルオイルから作られた新しいメモ・パリのフレグランス「インヴァネス」が発売された。 - 2022年9月、ドテラは新たに天然かつ持続可能な方法で調達されたエッセンシャルオイルとシステム製品を市場に導入した。製品ラインには、グアイアックウッド、ユーカリなど様々なエッセンシャルオイルが含まれる。 - 2022年7月、LilaNur Parfumesはインド初の高級フレグランスメゾンとなり、Malli Insolite、Rajni Nocturne、Vettiver Moussonなど7種類のオードパルファムを発売した。Vettiver Moussonはベチバー、グアイアックウッド、ジャスミンサンバックから作られている。 レポートを購入する理由 - 種類、形態、抽出方法、流通経路、用途、地域に基づく世界のグアイアックウッドオイル市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - グアイアックウッドオイル市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと詳細な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界のグアイアックウッドオイル市場レポートは、約77表、83図、234ページを提供します。 2023年のターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Form 3.3. Snippet by Extraction Methods 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Application 3.6. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing Use of Guaiacwood Oil in Personal Care Products 4.1.1.2. Increasing Demand for the Natural and Organic Products 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Cost 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Blends 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Pure 7.4. Other 8. By Form 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 8.2. Liquid 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Concentrate 9. By Extraction Methods 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Extraction Methods 9.2. Steam Distillation 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Cold Press Extraction 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/ Hypermarkets 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Specialty Stores 10.4. E-Commerce 10.5. Other 11. By Application 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 11.2. Pharmaceutical 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Aromatherapy 11.4. Personal Care 11.5. Fragrances 11.6. Others 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. U.K. 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Spain 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Company Profiles 14.1. Venkatramna Industries 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Key Developments 14.2. Ernesto Ventos S.A. 14.3. HYSSES 14.4. INDIA AROMA OILS AND COMPANY 14.5. Vigon International, LLC 14.6. Veda Oils 14.7. Ultra International Limited 14.8. Augustus Oils Ltd. 14.9. Aarnav Global Exports 14.10. Katyani Exports LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Form 3.3. Snippet by Extraction Methods 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Application 3.6. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing Use of Guaiacwood Oil in Personal Care Products 4.1.1.2. Increasing Demand for the Natural and Organic Products 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Cost 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Blends 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Pure 7.4. Other 8. By Form 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 8.2. Liquid 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Concentrate 9. By Extraction Methods 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Extraction Methods 9.2. Steam Distillation 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Cold Press Extraction 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/ Hypermarkets 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Specialty Stores 10.4. E-Commerce 10.5. Other 11. By Application 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 11.2. Pharmaceutical 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Aromatherapy 11.4. Personal Care 11.5. Fragrances 11.6. Others 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. U.K. 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Spain 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Company Profiles 14.1. Venkatramna Industries 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Key Developments 14.2. Ernesto Ventos S.A. 14.3. HYSSES 14.4. INDIA AROMA OILS AND COMPANY 14.5. Vigon International, LLC 14.6. Veda Oils 14.7. Ultra International Limited 14.8. Augustus Oils Ltd. 14.9. Aarnav Global Exports 14.10. Katyani Exports LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(石油)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の石油分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(oil)の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |