ボラージオイルの世界市場 - 2023-2030Global Borage Oil Market - 2023-2030 概要 ボラージオイルの世界市場は、2022年に471億2000万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 6.8%で成長し、2030年には798億1000万米ドルに達すると予測されている。 ボラージ植物は様々な抽出法を経... もっと見る
サマリー概要ボラージオイルの世界市場は、2022年に471億2000万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 6.8%で成長し、2030年には798億1000万米ドルに達すると予測されている。 ボラージ植物は様々な抽出法を経てボラージオイルを得るが、これは天然製品市場で高く評価されている。人々の健康意識の高まりと健康的なライフスタイルを送りたいという願望が、天然・有機製品市場の需要を向上させている。ボラージオイルの薬効や健康上の利点などの有益な特性は、健康志向の人々の間でその需要を牽引している。 ボラージオイルは精製タイプと未精製タイプがあり、カプセルやジェルなど複数の便利な形態で入手できる。食品&飲料、医薬品、化粧品など様々な分野でのボラージオイルの様々な用途は、天然成分ベースの製品に対する需要の高さから市場成長にプラスの影響を与える。ボラージオイルは、機能性食品や朝食用シリアルなどの食品添加物としての用途が大きい。 コールドプレス、低温抽出、溶剤抽出、水蒸気蒸留など、さまざまな抽出方法を使用することで、新しく登場した技術を取り入れることで、製品の入手性が向上するため、市場規模が拡大する。eコマース・プラットフォームやその他の幅広い流通チャネルからの大規模な支援は、消費者が使用する製品の入手可能性を高めるため、市場の成長を後押しする。 ダイナミクス パーソナルケア製品への高い利用 生産者は、成分として必要な用途に使用するために、製薬グレードや化粧品グレードなど、さまざまなグレードのボラージオイルを生産している。ボラージオイルは様々なパーソナルケア製品の製造において天然でオーガニックな成分として作用する。世界的にクリーンでナチュラルな美容基準への需要が高く、天然成分ベースの製品への消費者の注目は高まっており、メーカーに新しく革新的な製品の開発を促している。 この分野での新製品の発売は、市場の成長を積極的に後押ししている。化粧品やパーソナルケア製品用のボラージオイルの著名なサプライヤーであるCroda International Plcは、2020年にヘアケア製品の新ラインを発表した。これらの製品は、髪に栄養を与え、強化するためにボラージオイルが配合されており、高レベルのGLAを豊富に含んでいる。 2023年8月、健康とウェルネス業界の世界的リーダーであるユサナは、ソルトレイクシティで開催されたアメリカ&ヨーロッパ・コンベンションにおいて、新製品の発売を発表した。発売された製品のひとつに、ユサナ・セラバイブ・ポストバイオティック・バリア・バームがあり、主要成分のひとつにボラージオイルが含まれています。 天然成分に対する健康需要 世界的に、合成化学物質をベースとした製品の使用による悪影響に対する消費者の意識が高まっています。健康的なライフスタイルを維持し、合成化学物質が人体や環境に及ぼす悪影響を減らすため、消費者は日々のライフスタイルにおいて天然素材やオーガニック製品を使用する傾向にある。 ボラージオイルは様々な用途で有効な天然成分として作用する。大規模な消費者の間で天然製品の高い採用率は、複数の食品や非食品アプリケーションで使用するためのボラージオイルのような様々な成分の需要を増加している。製品の需要増加に対応するため、メーカーは新製品を発売し、様々な提携や買収を通じて製品リーチを拡大している。 2023年9月、農場で栽培されたスキンケアに重点を置く大手企業ファームハウス・フレッシュは、スマーフとの提携を発表し、限定スキンケアコレクションを発売した。新発売には、ブルーボリジオイルを使用したベリーブルージューシーオーガニックリップセラピーバームなど複数の製品コレクションが含まれる。 価格変動と品質基準 ボラージオイルの価格変動は市場成長に悪影響を与える。気候条件は作物の成長と持続可能性に大きく影響する。不作のリスクは常に生産者に困難をもたらす。作物維持条件の圧力に対処するために、生産者はボラージオイル生産の原料として使用される農産物の価格を変動させている。 製品の適切な価格基準がないため、住宅用または工業用のエンドユーザーが正しい購入とその使用を選択するのを混乱させる可能性がある。さらに、製品の厳しい品質基準と、複数の繊細な用途での使用に関連する厳しい規制が、市場の成長を妨げている。 セグメント分析 世界のボラージオイル市場は、タイプ、形状、抽出方法、流通チャネル、グレード、用途、地域によって区分される。 医薬品調製における使用の増加 世界のボラージオイル市場はグレードにより医薬品、化粧品、その他に区分される。医薬品グレードのボラージオイルは、様々な医療製品製造におけるその高い有用性により、世界市場で高い人気を得ている。ボラージオイルは、その薬効と健康効果で高く評価されている。ボラージオイルはGLAなどの豊富な脂肪酸で構成されています。 ボラージオイルの高い抗炎症作用は、免疫系を調整するために使用されます。炎症に対処するのに役立ち、皮膚疾患のハーブ療法です。この健康を促進するハーブオイルは、ストレス、糖尿病、関節炎の痛みなどの複数の症状を治療します。ボラージオイルは、栄養補助食品としてだけでなく、抗炎症薬や軟膏の製造にも使用されています。また、ストレスやうつ病の治療薬にも使用されている。 ボラージオイルに含まれる豊富なGLAは、より良い健康状態を維持するための栄養補助食品の製造に利用されている。例えば、ボラージオイルの著名なサプライヤーであるConnoils LLCは、2021年に栄養補助食品の新シリーズを発表し、製品ラインを拡大した。これらのサプリメントは純粋なボラージオイルで作られ、オメガ6脂肪酸を豊富に含み、多くの健康上の利点を提供する。 地理的浸透 北米における天然製品に対する高い需要 北米は世界のボラージオイル市場を支配し、天然製品やオーガニック製品に対する需要が高い。米国とカナダは、高い顧客ベースと大規模な製造基盤の存在により、地域市場で高いシェア範囲にある。ボリジは一年草の植物で、北米では商業的に栽培されている。同地域の消費者による天然有機製品への高い嗜好が市場成長を牽引している。 この地域の自然化粧品やパーソナルケア製品に対する需要の高さは、そのような産業での需要の高さから市場拡大を後押ししている。この地域における清潔な美容基準は、ボラージオイルを使用した様々な製品開発の主な推進要因の一つである。加えて、可処分所得の増加と消費者の高い購買力が市場成長を積極的に後押ししている。 消費者のライフスタイルの選択に対するソーシャルメディアの影響力の高さ、ソーシャルメディアのインフルエンサーを通じた自然製品採用の広告や提案の拡大が市場成長を促進している。同地域では、天然製品を促進するための会議やイベントが開催されている。例えば、2020年10月、天然製品協会は11月に年次会議の開催を発表した。 競争状況 同市場の主な世界企業には、AOS Products Pvt. Ltd、Nordic Naturals、William Hodgson and Co、K. K. Enterprise、Icelantirect, LLC、Nature's Way Brands、ConnOils LLC、Parchem、SNN Natural Products、Pure Oil Indiaなどがある。 COVID-19の影響分析 COVID-19パンデミックは、世界のボラージオイル市場を含む複数の産業にプラスとマイナスの両方の影響を与えた。限られた資源や人的支援といった製造業者が直面した課題は、最終製品の生産とエンドユーザーへの流通に大きな影響を与えた。 サプライチェーン活動や流通経路に生じた障害は、すべての製造業者とエンドユーザーに苦難をもたらした。原料の入手可能性が低かったため、製品の生産が一時中断され、複数の用途やエンドユーザーの活動での使用が制限された。消費者の間で健康意識が高まり、天然製品に対する需要が高まったことで、さまざまな産業で製品に対する需要が高まった。 天然製品の使用に関連する利点に関する消費者の意識の高まりは、あらゆる製品の市場で天然ベースの製品に対する需要を増加させた。新製品の発売や消費者の選択に及ぼすソーシャルメディアの影響力の高さは、食品やパーソナルケアのカテゴリーで使用される天然製品を採用する消費者の選択に影響を与えた。 ロシア・ウクライナ戦争の影響 ロシアとウクライナの戦争は、世界のボラージオイル市場にマイナスの影響を与えた。あらゆる産業分野の専門家は、世界的な商品活動の解釈によって引き起こされた損失に対処しなければならなかった。世界的なサプライチェーン活動の停止は、製造業者にとって必要な資源を確保するための深刻な課題となった。政治的変動と価格変動は市場成長にマイナスの影響を与えた。 タイプ別 - 精製 - 未精製 形態別 - カプセル - ジェル - その他 抽出方法別 - 低温圧搾法 - 低温抽出 - 溶剤抽出 - その他 流通チャネル別 - スーパーマーケット/ハイパーマーケット - 専門店 - Eコマース - その他 グレード別 - 医薬品グレード - 化粧品グレード - その他 用途別 - 化粧品 - 医薬品 - サプリメント - 食品・飲料 - その他 地域別 - 北米 o 米国 o カナダ メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o ロシア o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 主な展開 - 2023年7月、アイルランドの著名な美容専門家であるアニタ・マーレイがBe Kingdom Kindを立ち上げ、子供用スキンケア製品Huggabubbleを発表した。同製品はボラージシードオイルやカモミールなど99.8%の天然成分を配合しており、消費者から高い評価を得ている。 - 2023年4月には、新たなナチュラルスキンケアブランドであるアルモーラ・ボタニカが、ナチュラルアダプトジェニックスキンケアを市場に投入した。新発売の製品は、アーユルヴェーダの教えと現代科学、ボラージシードなどのアダプトジェニック成分を組み合わせたものである。 - 2023年9月、農場で栽培されたスキンケアに注力する大手企業ファームハウス・フレッシュは、スマーフとの提携を発表し、限定スキンケアコレクションを発売した。新発売には、ブルーボリジオイルを使用したBerry Blue Juicy Organic Lip Therapy Balmなど複数の製品コレクションが含まれる。 レポートを購入する理由 - タイプ、形状、抽出方法、流通チャネル、グレード、用途、地域に基づく世界のボラージオイル市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - ボラージオイル市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界のボラージオイル市場レポートは、約85表、91図、244ページを提供します。 2023年のターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Form 3.3. Snippet by Extraction Methods 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Grade 3.6. Snippet by Application 3.7. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. High Use in Personal Care Products 4.1.1.2. Health Demand for Natural Ingredients 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Price Fluctuations and Quality Standards 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Refined 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Unrefined 8. By Form 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 8.2. Capsules 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Gels 8.4. Other 9. By Extraction Methods 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Extraction Methods 9.2. Cold pressing 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Low-Temperature Extraction 9.4. Solvent Extraction 9.5. Other 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/ Hypermarkets 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Specialty Stores 10.4. E-Commerce 10.5. Other 11. By Grade 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Grade 11.2. Pharmaceutical Grade 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Cosmetic Grade 11.4. Other 12. By Application 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 12.2. Cosmetics 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Pharmaceuticals 12.4. Dietary Supplements 12.5. Food & Beverages 12.6. Others 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.9.1. U.S. 13.2.9.2. Canada 13.2.9.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.9.1. Germany 13.3.9.2. U.K. 13.3.9.3. France 13.3.9.4. Italy 13.3.9.5. Spain 13.3.9.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.9.1. Brazil 13.4.9.2. Argentina 13.4.9.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.9.1. China 13.5.9.2. India 13.5.9.3. Japan 13.5.9.4. Australia 13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Positioning/Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. AOS Products Pvt. Ltd 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Product Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Key Developments 15.2. Nordic Naturals 15.3. William Hodgson and Co 15.4. K. K. Enterprise. 15.5. Icelantirect, LLC 15.6. Nature's Way Brands 15.7. ConnOils LLC 15.8. Parchem 15.9. SNN Natural Products 15.10. Pure Oil India LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Form 3.3. Snippet by Extraction Methods 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Grade 3.6. Snippet by Application 3.7. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. High Use in Personal Care Products 4.1.1.2. Health Demand for Natural Ingredients 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Price Fluctuations and Quality Standards 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Refined 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Unrefined 8. By Form 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 8.2. Capsules 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Gels 8.4. Other 9. By Extraction Methods 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Extraction Methods 9.2. Cold pressing 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Low-Temperature Extraction 9.4. Solvent Extraction 9.5. Other 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/ Hypermarkets 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Specialty Stores 10.4. E-Commerce 10.5. Other 11. By Grade 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Grade 11.2. Pharmaceutical Grade 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Cosmetic Grade 11.4. Other 12. By Application 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 12.2. Cosmetics 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Pharmaceuticals 12.4. Dietary Supplements 12.5. Food & Beverages 12.6. Others 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.9.1. U.S. 13.2.9.2. Canada 13.2.9.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.9.1. Germany 13.3.9.2. U.K. 13.3.9.3. France 13.3.9.4. Italy 13.3.9.5. Spain 13.3.9.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.9.1. Brazil 13.4.9.2. Argentina 13.4.9.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.9.1. China 13.5.9.2. India 13.5.9.3. Japan 13.5.9.4. Australia 13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Extraction Methods 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Positioning/Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. AOS Products Pvt. Ltd 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Product Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Key Developments 15.2. Nordic Naturals 15.3. William Hodgson and Co 15.4. K. K. Enterprise. 15.5. Icelantirect, LLC 15.6. Nature's Way Brands 15.7. ConnOils LLC 15.8. Parchem 15.9. SNN Natural Products 15.10. Pure Oil India LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(石油)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の石油分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(oil)の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |