世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

自動エスプレッソマシンの世界市場 - 2023-2030


Global Automatic Espresso Machine Market - 2023-2030

概要 自動エスプレッソマシンの世界市場は、2022年に42億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率4.7%で成長し、2030年には60.6億米ドルに達すると予測されている。 エスプレッソのようなスペ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年12月15日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
234 英語

 

サマリー

概要
自動エスプレッソマシンの世界市場は、2022年に42億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率4.7%で成長し、2030年には60.6億米ドルに達すると予測されている。
エスプレッソのようなスペシャルティコーヒー飲料は飲料業界で高い人気がある。エスプレッソは、その風味とインスタンス性に対する幅広い消費者の嗜好から、最も人気のあるスペシャルティコーヒーの1つである。自動エスプレッソ マシンは、濃縮された高品質のエスプレッソ コーヒーを醸造するための最高のアプライアンスの 1 つとして消費者の関心を集めて使用されます。
すべての製品のより便利で既製の経験のための消費者の需要の増加に伴い、自動エスプレッソ コーヒー マシンは、家庭と商業の両方の分野で絶大な人気を得ています。自動エスプレッソ マシンが提供する利点は、市場での需要を向上させ、製品の販売を増加します。
時間を節約し、迅速なサービスを提供し、自動化されたマシンの助けを借りて、消費者に製品の到達を高速化するために、これらの場所で自動エスプレッソマシンの高い需要のためにカフェやレストランの数が増加し、市場の成長にプラスの影響を与えます。例えば、National Coffee Data Trendsのレポートによると、米国では消費者のコーヒーショップへの訪問とコーヒー消費量が合計で20%増加している。
ダイナミクス
コーヒー需要の増加
コーヒーは、世界的に最も重要かつ不可欠な飲料製品の一つとして使用されている。経済成長と人々の生活コストの増加が、あらゆる地域におけるコーヒー消費の傾向を後押ししている。学生や社会人は、集中力を高め、仕事中の注意力を高めるために、日常的にコーヒーを広く利用している。
2023年4月の国際コーヒー機関の報告書によると、世界のコーヒー生産量は2021-2022年に1億6850万袋に達し、2022-2023年には1億7130万袋に達すると予想されている。また、2021-2022年の世界コーヒー消費量は4.2%増の1億7560万袋に達したとしている。エスプレッソは、その濃厚でより濃厚な性質により、最も広く受け入れられているコーヒーの種類の一つである。エスプレッソコーヒーの需要の高さは、市場の成長を積極的に後押ししている。
利便性の高い新製品
ライフスタイルの進歩に伴い、消費者は日常生活で自動化され技術的に進歩した製品を手に入れることに注目している。消費者は、時間を節約し生活の質を向上させるために、伝統的な方法から離れ、簡単で素早くエスプレッソを準備する方法に注目している。2023年5月、ユニックは従来の2グループ式マシンに代わる超自動エスプレッソマシン「タンゴXPデュオ」を発表した。
AIとIoTの関与は、エスプレッソマシンの使用を改善し、最高の遠隔監視とカスタマイズをもたらし、抽出体験を向上させる。自動エスプレッソマシンの分野では、多くの新しく革新的な製品が発表されている。例えば、2022年10月、ブルックリンを拠点とするコーヒー技術ブランドTerra Kaffeは、エスプレッソと本格的なドリップコーヒーの両方を抽出できる、超カスタマイズ家庭用コーヒー用の次世代スマートエスプレッソマシンTK-02を発表した。
自動エスプレッソマシンの高コスト
自動エスプレッソ・マシンの高価格は、市場の主な抑制要因のひとつである。自動エスプレッソマシンから便利で迅速なコーヒー体験を得るために、メーカーは、プロセス機能と製品の処理を維持するために技術の進歩の多くとこれらのマシンを誘導する。
このようなボイラー、圧力スタット、製品の生産に組み込まれた別の自動制御システムなど、必要な処理の全体的な制御のためのマシンの内蔵材料は、高い生産コストになります。製品の製造にステンレス鋼や真鍮のような高品質の材料を使用することは、製造者の製造コストを増加させ、製品の高コストをもたらす。価格に敏感な顧客はこの高コストの製品の使用を避けるため、市場成長の妨げとなっている。
セグメント分析
世界の自動エスプレッソマシン市場は、タイプ、技術、素材、容量、価格帯、流通チャネル、最終用途、地域によって区分される。
全自動マシンの使いやすく操作しやすい特徴
自動エスプレッソ・マシンの世界市場は、タイプによって全自動、超自動、半自動に区分される。全自動エスプレッソマシンは、これらのタイプのマシンが提供する利便性と技術的設備により、世界市場で最大のシェアを占めている。全自動エスプレッソマシンは使いやすく、簡単に操作できる。
利便性を優先し、全自動エスプレッソマシンは、ハンドリングからコーヒー豆の挽き方、タンピング、抽出、ミルクの泡立てまで、コーヒーを作るすべての手順を制御し、シンプルでより素晴らしいコーヒー体験を提供する。全自動エスプレッソマシンの固定パラメーター制御により、安定した品質管理と味覚の利点がある。このようなコーヒー・マシンを使ってコーヒーの味と品質を調整・制御できることが、この分野の需要を高めている。
地理的普及率
ヨーロッパにおける高いコーヒー消費量
ヨーロッパは、この地域でのコーヒー消費量の増加に伴い、世界の自動エスプレッソ マシンを支配した。雇用の増加に伴い、自分自身をリフレッシュするためのコーヒーの需要は、この地域の消費者の重要な必要となっている。欧州委員会によると、2022年にはEUの20~64歳の成人人口の75%が就業しており、ドイツとスイスがその先頭を走っている。
フィンランド、ノルウェー、アイスランド、デンマーク、オランダは世界最大のコーヒー消費国であり、この地域の市場成長を牽引している。2023年4月の国際コーヒー機関の報告書によると、ヨーロッパのコーヒー消費率は2021-2022年に6.0%拡大し、消費量は約5540万袋となった。世界のコーヒー消費量において、2022年にはヨーロッパが最大31.0%のシェアを占めると推定されている。
自動で便利なエスプレッソマシンの開発において、高度な技術と改良されたスマートアプリケーションが利用可能であることが、地域市場の成長を促進している。技術の進歩に伴い、この地域の市場プレーヤーは、エンドユーザーの利便性と満足のために、新しく革新的なエスプレッソマシンの生産に集中している。
競争状況
同市場における主なグローバルプレイヤーは、De'Longhi Appliances S.r.l、Breville USA、Koninklijke Philips N.V、Gruppo Cimbali S.p.A、Gaggia、Krups、Melitta、BSH Home Appliances Group、Ali Group S.r.l、JURAなどである。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックの発生は世界の自動エスプレッソマシン市場に中程度の影響を与えた。パンデミックは様々な種類の製品の世界的なサプライチェーン活動にいくつかの混乱をもたらした。自動エスプレッソマシン市場では、メーカーは製品の生産に必要なスペアパーツやシステムを世界の様々な地域から調達するという課題に直面した。
いくつかの製造工場が一時的に閉鎖され、製品の生産が一時停止した。最終製品は保留され、不適切な流通経路設備のためにエンドユーザーに届かなかった。外出禁止令が広まり、社交の場が制限され、喫茶店、カフェ、レストランが閉鎖されたため、家庭レベルでのコーヒーの需要が高まった。
パンデミック(世界的大流行)により家での淹れ方や消費が制限されたため、コーヒー豆、挽いたコーヒー、家で淹れるためのシングルサーブコーヒーポッドの売上が増加した。便利で使いやすいコーヒーメーカーに対する消費者側の需要が高いため、市場はパンデミックの中でeコマース・プラットフォームからの売上を伸ばした。
ロシア・ウクライナ戦争の影響
ロシア・ウクライナ戦争は、世界市場における輸出入の中断により、自動エスプレッソマシン市場に大きな影響を与えた。ロシアとウクライナはそれぞれ最大のコーヒー輸入国と輸出国であり、世界市場で重要な役割を果たしている。サプライチェーン活動は大きな影響を受け、需給チェーン活動の混乱といくつかの製品の価格上昇を引き起こした。
タイプ別
- 全自動
- スーパーオート
- 半自動
技術別
- トラディショナル
- スマート
素材別
- ステンレススチール
- プラスチック
容量別
- シングルサーブ
- ダブルサーブ
価格帯別
- プレミアム
- エコノミー
- ミッドレンジ
販売チャネル別
- オンライン
- オフライン
用途別
- カフェ・レストラン
- 施設
- 住宅
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年5月、ユニックは新しい超自動コーヒーメーカーを発表し、ユニークなコーヒー体験を提供するという同社のコミットメントにおいて重要な一歩を踏み出した。エレクトロラックス・プロフェッショナル・グループ傘下となったフランスのメーカー、ユニックは、新型コーヒーメーカーを発表しただけでなく、品質、精度、情熱、エレガンスへのこだわりを反映し、ブランド・アイデンティティも刷新した。
- 2022年7月、スイスのコーヒーメーカーであるシェーラーは、様々な用途にカスタマイズ可能な柔軟性を提供し、非接触ソリューションを重視した最新のイノベーション、シェーラーコーヒースカイを発表した。
- 2021年10月、ハイアール傘下のGEアプライアンスであるカフェは、パワフルな性能と洗練されたデザインの新製品を市場に投入した。新製品には、プレミアム機能を満載したCAFE Affetto Automatic Espresso MachineとBellissimi Semi-Automatice Espresso Machineが含まれる。
レポートを購入する理由
- 自動エスプレッソマシンの世界市場をタイプ、技術、素材、容量、価格帯、流通チャネル、エンドユース、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 自動エスプレッソマシン市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の自動エスプレッソマシン市場レポートは、約93表、94図、234ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by Material
3.4. Snippet by Capacity
3.5. Snippet by Price Range
3.6. Snippet by Distribution Channel
3.7. Snippet by End Use
3.8. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Demand for Coffee
4.1.1.2. New Products with Greater Convenience
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of the Automatic Expresso Machines
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Fully Automatic
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Super Automatic
7.4. Semi-Automatic
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
8.2. Traditional
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Smart
9. By Material
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
9.2. Stainless Steel
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Plastic
10. By Capacity
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Capacity
10.2. Single Serve
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Double Serve
11. By Price Range
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Price Range
11.2. Premium
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Economy
11.4. Mid-Range
12. By Distribution Channel
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
12.2. Online
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Offline
13. By End Use
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
13.1.2. Market Attractiveness Index, By End Use
13.2. Cafes and Restaurants
13.2.1. Introduction
13.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
13.3. Institutional
13.4. Residential
13.5. Other
14. By Region
14.1. Introduction
14.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
14.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
14.2. North America
14.2.1. Introduction
14.2.2. Key Region-Specific Dynamics
14.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
14.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
14.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
14.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
14.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
14.2.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.2.10.1. U.S.
14.2.10.2. Canada
14.2.10.3. Mexico
14.3. Europe
14.3.1. Introduction
14.3.2. Key Region-Specific Dynamics
14.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
14.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
14.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
14.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
14.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
14.3.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.3.10.1. Germany
14.3.10.2. U.K.
14.3.10.3. France
14.3.10.4. Italy
14.3.10.5. Spain
14.3.10.6. Rest of Europe
14.4. South America
14.4.1. Introduction
14.4.2. Key Region-Specific Dynamics
14.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
14.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
14.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
14.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
14.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
14.4.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.4.10.1. Brazil
14.4.10.2. Argentina
14.4.10.3. Rest of South America
14.5. Asia-Pacific
14.5.1. Introduction
14.5.2. Key Region-Specific Dynamics
14.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
14.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
14.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
14.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
14.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
14.5.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.5.10.1. China
14.5.10.2. India
14.5.10.3. Japan
14.5.10.4. Australia
14.5.10.5. Rest of Asia-Pacific
14.6. Middle East and Africa
14.6.1. Introduction
14.6.2. Key Region-Specific Dynamics
14.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
14.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
14.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
14.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
14.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.6.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
15. Competitive Landscape
15.1. Competitive Scenario
15.2. Market Positioning/Share Analysis
15.3. Mergers and Acquisitions Analysis
16. Company Profiles
16.1. De’Longhi Appliances S.r.l.
16.1.1. Company Overview
16.1.2. Product Portfolio and Description
16.1.3. Financial Overview
16.1.4. Key Developments
16.2. Breville USA
16.3. Koninklijke Philips N.V
16.4. Gruppo Cimbali S.p.A
16.5. Gaggia
16.6. Krups
16.7. Melitta
16.8. BSH Home Appliances Group
16.9. Ali Group S.r.l
16.10. JURA
LIST NOT EXHAUSTIVE
17. Appendix
17.1. About Us and Services
17.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
Global Automatic Espresso Machine Market reached US$ 4.2 billion in 2022 and is expected to reach US$ 6.06 billion by 2030, growing with a CAGR of 4.7% during the forecast period 2023-2030.
Speciality coffee beverages such as espresso are highly popular in the beverage industries. Espresso is one of the most popular types of specialty coffee because of the wide consumer preference toward its flavor and instance nature. The automatic espresso machine is used as one of the best appliances for brewing concentrated and high-quality espresso coffee gaining consumer interest.
With the increasing consumer demand for a more convenient and ready-made experience of all products, automatic espresso coffee machines are gaining immense popularity in both household and commercial sectors. The advantages provided by the automatic espresso machines improve its demand in the market, increasing sales of the product.
The increasing number of cafes and restaurants positively impacts the market growth due to the high demand for automatic espresso machines in these places to save time and fasten the product reach to the consumers with the help of automated machines, providing quick service. For instance, according to the report by National Coffee Data Trends, in U.S. there is a total of 20% increase in consumer visits and coffee consumption in coffee shops.
Dynamics
Increasing Demand for Coffee
Coffee is used as one of the most important and essential beverage products globally. The increasing economic growth and cost of living of people is driving the trend of coffee consumption in all regions. Students and the working population widely use coffee on a daily basis to improve their concentration levels and increase alertness during the working period.
According to the International Coffee Organization report from April 2023, world coffee production reached 168.5 million bags in 2021-2022 and is expected to reach 171.3 million bags in 2022-2023. In addition, the report stated that world coffee consumption increased by 4.2 % to 175.6 million bags in 2021-2022. Espresso is one of the most widely accepted types of coffee due to its thick and more intense nature. The high demand for espresso coffee positively drives the market growth.
New Products with Greater Convenience
With the adoption of advances in lifestyle, consumers are focusing on acquiring automated and technologically advanced products in daily life. Consumers are focusing on the easy and quick ways of espresso preparation leaving the traditional ways to save time and improve the quality of life. In May 2023, Unic introduced the Tango XP Duo super-automatic espresso machine that acts as an alternative to the traditional two-group machine.
The involvement of AI and IoT improves espresso machine usage brings in the best remote monitoring and customisation and enhances the brewing experience. There are many new and innovative product launches in the field of automatic espresso machines. For instance, in October 2022, Terra Kaffe, the Brooklyn-based coffee technology brand, introduced TK-02, the next-gen smart espresso machine for ultra-customized at-home coffee, that is capable of brewing both espresso and true drip coffee.
High Cost of the Automatic Expresso Machines
The high cost of automatic espresso machines is one of the main restraining factors for the market. To obtain a convenient and quick coffee experience from the automatic espresso machines, manufacturers induce these machines with a lot of technological advancements to maintain the process functionality and processing of the product.
The in-built materials of the machine for the overall controlling of the required processing such as boiler, pressure stat and another automatic control system incorporated in the production of the product result in high production costs. The use of high-quality materials, such as stainless steel and brass in building the product adds to the manufacturing costs for the producer, resulting in the high cost of the product. Price-sensitive customers avoid the use of this high-cost product, hindering market growth.
Segment Analysis
The global automatic espresso machine market is segmented based on type, technology, material, capacity, price range, distribution channel, end use and region.
Easy to Use and Operate Features of Fully Automatic Machine
The global automatic espresso machine market is segmented based on type into fully automatic, super-automatic and semi-automatic. The fully automatic espresso machine accounted for the largest share of the global market due to the convenience and technical facilities provided by these types of machines. The machines are user friendly providing easy-to-learn and operate features.
Prioritizing the convenience, fully automatic espresso machines take control over all the coffee-making procedures from handling, grinding the coffee beans, tamping, brewing and milk frothing, giving a simple and greater coffee experience. With the fixed parameter control in the fully automated espresso machine, there is an advantage of stable quality control and taste. The ability to adjust and control the taste and quality of the coffee through these coffee machines improves the segment demand.
Geographical Penetration
High Coffee Consumption in Europe
Europe dominated the global automatic espresso machine with the increased coffee consumption in this region. With the increased employment, the demand for coffee to refresh themselves has become an important necessity for the consumers of this region. According to the European Commission, 75% of the EU’s adult population from 20-64 years were employed in 2022, with Germany and Switzerland leading the path.
Finland, Norway, Iceland, Denmark and the Netherlands account for the biggest coffee consumer base in the world, driving the regional market growth. According to the International Coffee Organization report from April 2023, Europe’s coffee consumption rate expanded by 6.0% in 2021-2022 with a consumption of about 55.4 million coffee bags. It is estimated that in world coffee consumption, Europe accounts for up to 31.0% of the share in 2022.
The availability of advanced technology and improved smart applications in the development of automatic and convenient espresso machines is driving regional market growth. With the improved technological advances, the market players of this region are concentrating on the production of new and innovative espresso machines for end-use convenience and satisfaction.
Competitive Landscape
The major global players in the market include De’Longhi Appliances S.r.l, Breville USA¸ Koninklijke Philips N.V, Gruppo Cimbali S.p.A, Gaggia, Krups, Melitta, BSH Home Appliances Group, Ali Group S.r.l and JURA.
COVID-19 Impact Analysis
The outbreak of the COVID-19 pandemic had a moderate impact on the global automatic espresso machine market. The pandemic created several disruptions in the global supply chain activities of various types of products. In the automatic espresso machine market, manufacturers faced challenges in souring the required spare parts and systems from various regions of the world in the production of the product.
A few of the manufacturing units were temporarily closed causing the pause in product production. The final products were on hold and could not reach the end-user due to improper distribution channel facilities. With widespread lockdowns and restrictions on social gatherings and the closure of coffee shops, cafes and restaurants, the demand for coffee at the residential level increased.
The pandemic conditions restricted people to houses increasing home brewing and consumption, leading to increased sales of coffee beans, ground coffee, and single-serve coffee pods for home brewing. With the high demand for convenient and easy-to-use coffee machines from the consumer end, the market has increased sales in the pandemic from the e-commerce platforms.
Russia- Ukraine War Impact
The Russia-Ukraine war greatly impacted the automatic espresso machine market due to interrupted import and export transitions in the global market. Russia and Ukraine play important roles in the global market being one of the largest coffee importers and exporters respectively. The supply chain activities were badly impacted, causing the disruption of demand-supply chain activities and an increase in the prices of several products.
By Type
• Fully Automatic
• Super Automatic
• Semi-Automatic
By Technology
• Traditional
• Smart
By Material
• Stainless Steel
• Plastic
By Capacity
• Single Serve
• Double Serve
By Price Range
• Premium
• Economy
• Mid-Range
By Distribution Channel
• Online
• Offline
By End Use
• Cafes and Restaurants
• Institutional
• Residential
• Other
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In May 2023, Unic introduced a new super-automatic coffee machine, marking a significant step in the company's commitment to delivering unique coffee experiences. Unic, a French-based manufacturer now under the Electrolux Professional Group, unveiled not only a new coffee machine but also a refreshed brand identity, reflecting its dedication to quality, precision, passion and elegance.
• In July 2022, Schaerer, a Swiss coffee machine manufacturer, introduced its latest innovation, the Schaerer Coffee Skye, designed to offer customizable flexibility for various application scenarios and emphasize contactless solutions.
• In October 2021, CAFÉ, (GE Appliances, a Haier company) introduced new products into the market with powerful performance and curated designs. The new products include the CAFE Affetto Automatic Espresso Machine and Bellissimi Semi-Automatice Espresso Machine, which are loaded with premium features.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global automatic espresso machine market segmentation based on type, technology, material, capacity, price range, distribution channel, end use and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of automatic espresso machine market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global automatic espresso machine market report would provide approximately 93 tables, 94 figures and 234 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by Material
3.4. Snippet by Capacity
3.5. Snippet by Price Range
3.6. Snippet by Distribution Channel
3.7. Snippet by End Use
3.8. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Demand for Coffee
4.1.1.2. New Products with Greater Convenience
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of the Automatic Expresso Machines
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Fully Automatic
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Super Automatic
7.4. Semi-Automatic
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
8.2. Traditional
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Smart
9. By Material
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
9.2. Stainless Steel
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Plastic
10. By Capacity
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Capacity
10.2. Single Serve
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Double Serve
11. By Price Range
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Price Range
11.2. Premium
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Economy
11.4. Mid-Range
12. By Distribution Channel
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
12.2. Online
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Offline
13. By End Use
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
13.1.2. Market Attractiveness Index, By End Use
13.2. Cafes and Restaurants
13.2.1. Introduction
13.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
13.3. Institutional
13.4. Residential
13.5. Other
14. By Region
14.1. Introduction
14.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
14.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
14.2. North America
14.2.1. Introduction
14.2.2. Key Region-Specific Dynamics
14.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
14.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
14.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
14.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
14.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
14.2.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.2.10.1. U.S.
14.2.10.2. Canada
14.2.10.3. Mexico
14.3. Europe
14.3.1. Introduction
14.3.2. Key Region-Specific Dynamics
14.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
14.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
14.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
14.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
14.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
14.3.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.3.10.1. Germany
14.3.10.2. U.K.
14.3.10.3. France
14.3.10.4. Italy
14.3.10.5. Spain
14.3.10.6. Rest of Europe
14.4. South America
14.4.1. Introduction
14.4.2. Key Region-Specific Dynamics
14.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
14.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
14.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
14.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
14.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
14.4.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.4.10.1. Brazil
14.4.10.2. Argentina
14.4.10.3. Rest of South America
14.5. Asia-Pacific
14.5.1. Introduction
14.5.2. Key Region-Specific Dynamics
14.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
14.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
14.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
14.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
14.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
14.5.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.5.10.1. China
14.5.10.2. India
14.5.10.3. Japan
14.5.10.4. Australia
14.5.10.5. Rest of Asia-Pacific
14.6. Middle East and Africa
14.6.1. Introduction
14.6.2. Key Region-Specific Dynamics
14.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
14.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
14.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
14.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Capacity
14.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
14.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.6.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End Use
15. Competitive Landscape
15.1. Competitive Scenario
15.2. Market Positioning/Share Analysis
15.3. Mergers and Acquisitions Analysis
16. Company Profiles
16.1. De’Longhi Appliances S.r.l.
16.1.1. Company Overview
16.1.2. Product Portfolio and Description
16.1.3. Financial Overview
16.1.4. Key Developments
16.2. Breville USA
16.3. Koninklijke Philips N.V
16.4. Gruppo Cimbali S.p.A
16.5. Gaggia
16.6. Krups
16.7. Melitta
16.8. BSH Home Appliances Group
16.9. Ali Group S.r.l
16.10. JURA
LIST NOT EXHAUSTIVE
17. Appendix
17.1. About Us and Services
17.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る