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がん診断薬の世界市場 - 2023-2030


Global Cancer Diagnostic Market - 2023-2030

概要 世界の癌診断市場は2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。 分子診断技術は、がん発見に急速に利用されて... もっと見る

 

 

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2023年10月18日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の癌診断市場は2022年にYY百万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にYY%の年平均成長率で成長し、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測されている。
分子診断技術は、がん発見に急速に利用されている。これは、腫瘍の位置、広がり、病期分類とともに、特定の種類の癌を確認するための手順を含む。組織生検は現在、がん診断のゴールドスタンダードであるが、侵襲的な性質のため、生検を繰り返すことが課題となっている。
CTやMRIのような画像検査により、医師は非侵襲的な方法で骨や内臓を調べることができる。がんを発見する唯一の方法はなく、通常、複数の診断手順を経て、特定のがん種が医師に確認される。さまざまながん診断法の臨床的有効性や費用対効果は十分ではない。そのため、新しい診断方法が毎日のように登場している。
市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因
主要企業による戦略的開発
Thermo Fisher Scientific Inc.、Agilent Technologies Inc.、Roche Diagnosticsなどの主要企業による戦略的開発は、より優れたがん診断へのアクセスを強化する。がん領域では研究開発が活発化しており、がん診断薬の有効性を高めるための研究開発活動が活発化している。
例えば、2023年5月、ファイザー社はサーモフィッシャーサイエンティフィック社と提携し、乳がんおよび肺がん診断のための次世代シーケンシング(NGS)ベースの検査へのアクセスを拡大した。
さらに、2023年1月には、アジレント・テクノロジー・インクがクエスト・ダイアグノスティックスと提携し、全米の患者がAgilent Resolution ctDx FIRSTリキッドバイオプシー次世代シーケンシング(NGS)検査にアクセスできるようになった。
2023年3月、ロシュ・ダイアグノスティックス・インドはCAPED(Cancer Awareness Prevention and Early Detection Trust)とがん検診プログラムを開始するための覚書を締結した。
偽陽性または偽陰性
がん診断では偽陽性が発生し、誤った治療や全く治療を行わないことにつながる可能性がある。JAMA Internal Medicine, 2023によると、検査結果は時に偽陽性または偽陰性を示すことがあり、健康状態を改善することなく検査回数を増やすことにつながる。それは、個人の健康に影響を与える過剰診断につながる。例えば、コンピューター断層撮影による放射線は肺がんリスクの上昇につながる。大腸内視鏡検査は出血やその他の合併症を引き起こす可能性がある。
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セグメント分析
世界のがん診断市場は、製品タイプ、技術、がんタイプ、エンドユーザー、地域によって区分される。
消耗品セグメントは市場シェアの約37.4%を占める
消耗品は同セグメントで最大のシェアを占めると予想される。診断用消耗品は、安定した反復可能なバッチで生産されなければならない。研究者は様々な新しい知見を利用して、様々な癌に対する新しい製品や治療法を生み出すことができる。同分野の拡大を後押ししている主な理由は、がん診断用消耗品の使用量の増加、研究開発費の増加、がん有病率の上昇、高齢者人口の増加、技術的に洗練された機器のリリースなどである。
例えば、2023年10月、Delfi Diagnosticsは血液ベースの肺がんスクリーニング検査を開始した。
2023年7月、クエスト・ダイアグノスティックスはエンビジョン・サイエンシズと共同で新規の前立腺がん検査を開始した。
地理的分析
2022年の市場シェアは北米が約39.2%を占める
例えば、国立保健統計センターによると、2023年には米国で新たに195万8310人のがん患者が発生し、60万9820人が死亡すると予測されている。
さらに、国立がん研究所によると、リストに最も多く含まれるがんの種類は乳がんで、2023年には米国で300,590人の新規症例が発生すると予測されている。
2022年には、米国で約4万3250人以上の女性が乳がんで死亡している。また、乳がん診断薬のメーカーによる開発の増加が、この地域の市場成長を促進している。
COVID-19影響分析
診断・治療機器に対する需要は病院で劇的に増加している。例えば、人工呼吸器、人工呼吸器、体外診断(IVD)検査に対するニーズは、この地域の各国の病院で急激に高まっている。
多くの医療施設が緊急性のない処置や癌のスクリーニングを延期したため、定期検査を受ける人の数に影響が出た。さらに、医療現場でのウイルス感染への恐怖や移動の制限により、検診率はさらに低下した。これらの要因により、パンデミック期間中、市場は縮小傾向にあった。
競合他社の状況
がん診断市場における世界の主要企業は、Thermo Fisher Scientific Inc、Agilent Technologies, Inc、Abbott Laboratories、F. Hoffmann-La Roche Ltd、BioMérieux SA、Illumina, Inc、Biocare Medical, LLC、GE Healthcare、Biocept Inc、Qiagenなどである。
主要開発
- 2023年4月、Agilent Technologies Inc.は韓国のTheragen Bioと、がんゲノムプロファイリングデザインを中心としたプレシジョン・オンコロジーを強化するための覚書を締結した。
- 2023年6月、分子バイオプシー技術企業からNGSベースのアッセイ「PreCheck Comprehensive Cancer Panel」が発表された。
- 2022年10月、サーモフィッシャーサイエンティフィック社ががん診断メーカーのザ・バインディングサイトを26億ドルで買収。がん診断分野における更なるイノベーションを目指している。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、技術、がんタイプ、エンドユーザー、地域に基づく世界のがん診断市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することにより、商機を特定する。
- がん診断薬市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。
- 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のがん診断市場レポートは約69の表、72の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by Cancer Type
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Driver
4.1.1.1. Strategic developments by key companies
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. False positive or negative results
4.1.2.2. YY
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Consumables*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.2.1. Antibodies
7.2.2.2. Kits & Reagents
7.2.2.3. Probes
7.2.2.4. Others
7.3. Instruments
7.3.1. Pathology-based
7.3.1.1. Tissue Processing Systems
7.3.1.2. Cell Processors
7.3.1.3. PCR Instruments
7.3.1.4. Microarrays
7.3.1.5. Others
7.3.2. Imaging
7.3.2.1. CT Systems
7.3.2.2. Ultrasound Systems
7.3.2.3. MRI Systems
7.3.2.4. Mammography Systems
7.3.2.5. Others
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
8.2. IVD Testing*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.2.1. In Situ Hybridization (ISH)
8.2.2.2. Next-generation Sequencing (NGS)
8.2.2.3. Others
8.2.3. Imaging
8.2.3.1. Magnetic Resonance Imaging (MRI)
8.2.3.2. Computed Tomography (CT)
8.2.3.3. Others
9. By Cancer Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Cancer Type
9.2. Breast Cancer*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Colorectal Cancer
9.4. Cervical Cancer
9.5. Lung Cancer
9.6. Others
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Hospitals and Clinics*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Diagnostic Laboratories
10.4. Cancer Care and Research Institutes
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Thermo Fisher Scientific Inc
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Agilent Technologies, Inc
13.3. Abbott Laboratories
13.4. F. Hoffmann-La Roche Ltd
13.5. BioMérieux SA
13.6. Illumina, Inc
13.7. Biocare Medical, LLC
13.8. GE Healthcare
13.9. Biocept Inc
13.10. Qiagen
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Cancer Diagnostic Market reached US$ YY million in 2022 and is expected to reach US$ YY million by 2030 growing at a CAGR of YY% during the forecast period 2023-2030.
Molecular diagnostic techniques are rapidly used for cancer detection. It involves procedures for confirming specific types of cancer along with the tumor location, extent, and staging. Tissue biopsies are presently the gold standard for cancer diagnosis, but repeated biopsies pose a challenge due to their invasive nature.
Imaging tests like CT and MRI allow the doctor to examine the bones and internal organs in a noninvasive way. There is no single procedure to detect cancer; usually, after multiple diagnostic procedures, a specific cancer type is seen by the doctor. There is a lack of clinical effectiveness and cost-effectiveness of various cancer diagnostic modalities. Hence, new diagnostic procedures emerge every other day.
Market Dynamics: Drivers & Restraints
Strategic developments by key companies
Strategic developments by key companies like Thermo Fisher Scientific Inc., Agilent Technologies Inc., and Roche Diagnostics will strengthen access to better cancer diagnostics. The research and development are increasing in the oncology sector; hence, the developments boost the research and development activities to increase the efficacy of cancer diagnostics.
For instance, in May 2023, Pfizer Inc. collaborated with Thermo Fisher Scientific Inc. to expand access to next-generation sequencing (NGS)-based testing for breast and lung cancer diagnosis.
Additionally, in January 2023, Agilent Technologies Inc. collaborated with Quest Diagnostics, which enables patients throughout the United States to access the Agilent Resolution ctDx FIRST liquid biopsy next-generation sequencing (NGS) test.
In March 2023, Roche Diagnostics India signed a Memorandum of Understanding (MoU) with the Cancer Awareness Prevention and Early Detection Trust (CAPED) to launch a cancer screening program.
False positive or negative results
False positive results occur in cancer diagnosis, which might lead to wrong treatment or no treatment at all. According to JAMA Internal Medicine, 2023, test results can sometimes show false positives or negatives, which can lead to more testing without improving health. It leads to overdiagnosis that impacts the health of the individual. For instance, radiation from computed tomographic scans leads to an increase in the lung cancer risk. A colonoscopy can lead to bleeding and other complications.
For more details on this report – Request for Sample
Segment Analysis
The global cancer diagnostics market are segmented based on product type, technology, cancer type, end user and region.
The Consumables segment accounted for approximately 37.4% of the market share
Consumables are expected to hold the largest share in the segment. Consumables for diagnosis must be produced in stable, repeatable batches. Researchers can use various new findings to create novel products and treatments for different cancers. The primary reasons propelling the segment's expansion include the rising usage of consumables for cancer diagnosis, rising R&D expenditures, rising cancer prevalence, rising senior population, and the release of technologically sophisticated devices.
For instance, in October 2023, Delfi Diagnostics launched a blood-based lung cancer screening test that aims to provide a more convenient detection method and one that's capable of reaching a more significant number of people than the current standard.
In July 2023, Quest Diagnostics launched a novel prostate cancer test in collaboration with Envision Sciences.
Geographical Analysis
North America accounted for approximately 39.2% of the market share in 2022
North America is expected to hold the largest market share due to the rising cancer cases in the U.S. For instance, according to the National Center for Health Statistics, in 2023, 1,958,310 new cancer cases and 609,820 cancer deaths are projected to occur in the United States.
Furthermore, according to the National Cancer Institute, the most common type of cancer on the list is breast cancer, with 300,590 new cases expected in the United States in 2023.
In 2022, over about 43,250 women in the U.S. died from breast cancer. In addition, increasing development by manufacturers in breast cancer diagnostics is driving the market growth in this region.
COVID-19 Impact Analysis
The demand for diagnosing and therapeutic devices has increased dramatically in hospitals. For instance, the need for ventilators, respirators, and in vitro diagnostic (IVD) tests has risen drastically in hospitals across the countries in the region.
Many healthcare facilities postponed non-urgent procedures and screenings for cancer, which affected the number of people getting regular tests. Additionally, fear of contracting the virus in healthcare settings and mobility restrictions further reduced screening rates. Due to these above factors, the market has seen a decline rate during the pandemic period.
Competitive Landscape
The major global players in the cancer diagnostic market Thermo Fisher Scientific Inc, Agilent Technologies, Inc, Abbott Laboratories, F. Hoffmann-La Roche Ltd , BioMérieux SA, Illumina, Inc, Biocare Medical, LLC, GE Healthcare, Biocept Inc, Qiagen among others.
Key Developments
• In April 2023, Agilent Technologies Inc. signed a Memorandum of Understanding (MOU) with Theragen Bio in South Korea to strengthen in precision oncology specifically in cancer genomic profiling (CGP) design.
• In June, 2023, an NGS-based assay called the "PreCheck Comprehensive Cancer Panel" has been released by a molecular Biopsy Technique company.
• In October 2022, Thermo Fisher Scientific Inc. acquired cancer diagnostic maker The Binding Site for $2.6 billion. It aims for further innovations in the field of cancer diagnosis.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global cancer diagnostic market segmentation based on product type, technology, cancer type, end user and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of cancer diagnostic market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global cancer diagnostic market report would provide approximately 69 tables, 72 figures, and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by Cancer Type
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Driver
4.1.1.1. Strategic developments by key companies
4.1.1.2. YY
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. False positive or negative results
4.1.2.2. YY
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Consumables*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.2.1. Antibodies
7.2.2.2. Kits & Reagents
7.2.2.3. Probes
7.2.2.4. Others
7.3. Instruments
7.3.1. Pathology-based
7.3.1.1. Tissue Processing Systems
7.3.1.2. Cell Processors
7.3.1.3. PCR Instruments
7.3.1.4. Microarrays
7.3.1.5. Others
7.3.2. Imaging
7.3.2.1. CT Systems
7.3.2.2. Ultrasound Systems
7.3.2.3. MRI Systems
7.3.2.4. Mammography Systems
7.3.2.5. Others
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
8.2. IVD Testing*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.2.1. In Situ Hybridization (ISH)
8.2.2.2. Next-generation Sequencing (NGS)
8.2.2.3. Others
8.2.3. Imaging
8.2.3.1. Magnetic Resonance Imaging (MRI)
8.2.3.2. Computed Tomography (CT)
8.2.3.3. Others
9. By Cancer Type
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Cancer Type
9.2. Breast Cancer*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Colorectal Cancer
9.4. Cervical Cancer
9.5. Lung Cancer
9.6. Others
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Hospitals and Clinics*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Diagnostic Laboratories
10.4. Cancer Care and Research Institutes
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Thermo Fisher Scientific Inc
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Agilent Technologies, Inc
13.3. Abbott Laboratories
13.4. F. Hoffmann-La Roche Ltd
13.5. BioMérieux SA
13.6. Illumina, Inc
13.7. Biocare Medical, LLC
13.8. GE Healthcare
13.9. Biocept Inc
13.10. Qiagen
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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