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繊維衣服の世界市場 - 2023-2030


Global Textile Garment Market - 2023-2030

市場概要 世界の繊維衣料品市場は、2022年に101億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率4.0%で成長し、2030年には132億米ドルに達すると予測されている。持続可能な製品に対する需要の高ま... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の繊維衣料品市場は、2022年に101億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率4.0%で成長し、2030年には132億米ドルに達すると予測されている。持続可能な製品に対する需要の高まりにより、大手繊維企業は事業の再構築と持続可能な製造方法への投資を進めている。予測期間中、これは繊維市場のもう一つの原動力である。新興国における急速な工業化と新技術は、繊維事業の収益向上を約束する。
綿部門が市場を牽引し、2022年の世界の繊維衣料品市場の総売上の40%以上を占めた。各国の繊維製品・衣料品需要の増加に対応して繊維産業が進歩するにつれて、綿の需要は増加すると予想される。テキスタイル・エクスチェンジの調査によると、産業用綿花全体の95%以上がブラジル、インド、中国、パキスタン、米国、オーストラリア、カメルーン、コートジボワールで生産されている。
市場ダイナミクス
スマート・テキスタイルの成長
市場における継続的な技術革新は、トレンドの高まりと相まって、近い将来、世界の繊維衣料品市場の極端な成長につながる可能性がある。スマート・テキスタイルの応用例としては、放射線地帯や環境への危険が多い地域での衣服の色の変化などがある。他にも、製薬会社のための患者の医療観察例もある。
合成繊維に組み込まれたアクチュエーターやセンサーによって、健康やフィットネスに関する正確な情報を収集できるウェアラブルもある。例えば2022年、マサチューセッツ工科大学(MIT)の研究者たちは、独自の製造技術を用いて、身体にぴったりとフィットし、着用者の姿勢や動作を感知できるスマート・テキスタイルを開発した。
拡大する振興策と政府支援
世界中の様々な政府が、予測期間にわたって世界の繊維衣料品市場を後押ししている。例えば、インド全土に7つの巨大な繊維パークを設立するという政府の計画は、雇用機会を提供するだけでなく、MSMEセクターの改善にもつながる。これらの工業団地には先進的な設備が整っており、繊維企業には減税などの優遇措置がある。また、14億米ドル相当の追加提案も発表され、繊維・アパレル製造施設が潜在能力を発揮できるよう支援する。
政府による措置は、繊維産業の成長支援に向けた前向きな動きである。第68回インド国際衣料品見本市(IIGF)において、Darshana V Jardosh繊維担当大臣は、インドは世界第2位の繊維・衣料品輸出国であると宣言した。歴史的には、アパレルが最も輸出に貢献しており、ホームテキスタイルと布地がそれに続いている。
激しい競争と原材料価格の変動
繊維衣料品市場は競争が激しく、複数のメーカーやブランドが世界中でビジネスを展開している。価格、利益率、市場シェアは競争による圧力にさらされており、企業が差別化を図り、収益性を維持することは難しい。綿、ウール、合成繊維、染料はすべて、繊維衣料産業における重要な原材料である。
これらの原材料の価格変動は生産コストに大きな影響を及ぼし、繊維衣料品メーカーの総収益に影響を与える。製造業者と業界関係者は、世界市場で競争力を維持し成長するために、ハードルを乗り越えなければならない。
COVID-19 影響分析
COVID-19の流行による総需要の変化、世界経済の減速、製造店舗の閉鎖、生産停止は、世界的な構造的供給ショックを引き起こしている。パンデミックは繊維・ファッションのサプライチェーンにも同様の影響を与えた。中国は繊維製品の重要な供給源である。その結果、中国で混乱が始まると、その影響は世界市場全体に広がった。
フォーブス誌によると、グローバル労働者の権利センターが2020年3月21日から3月25日の間にバングラデシュの衣料品製造企業319社を対象に実施した調査によると、注文をキャンセルした際、72%以上のバイヤーがサプライヤーがすでに購入した原材料(生地など)の支払いを拒否した。91%以上のバイヤーが、サプライヤーが減額したメイクトリムコスト(生産コスト)の受け入れを拒否した。注文のキャンセルと不払いの結果、世論調査対象となった企業の58%が、事業のほとんどまたはすべてを停止せざるを得なかったと回答している。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
エネルギーと原材料のコスト上昇の結果、多くのブランドがロシアでの小売網を閉鎖し、世界のアパレル部門に直接的・間接的な打撃を与えた。ロシアからの撤退決定は、インディテックス、H&M、LPPといった一部のファッション企業にとって、売上と収益に紛れもない影響を与えた。同国は、安価な労働力による高い利益率で急速な発展を遂げた源泉だったからだ。
この撤退は2022年に大きな影響を与えたが、主要アパレル企業は世界の他の地域での成長創出に注意を向ける手段を手に入れたため、2023年以降は影響が減少するだろう。ウクライナ戦争は商取引の経路変更を促し、エネルギー危機を招いた。世界的なインフレにより投入コストが上昇し、綿花や羊毛の価格が高騰している。
セグメント分析
世界の繊維衣料品市場は、素材、製品、流通チャネル、地域によって区分される。
多様な製品の存在
女性用トップスとドレスは、2022年には世界の繊維衣料品市場のほぼ1/3を占めると推定される。幅広い商品の存在が成長を後押ししている。無作為のショッピングサイトや小売店では、多種多様なシャツ、トップス、Tシャツなどを販売している。ポロシャツ、フリルやフリル、ラップ、タンク、クロップなど、多様なパターンが入手可能であることが成長を高めると思われる。
シルク、デニム、コットン、シアー、シフォン、クレープ、ジョーゼット、レーヨン、レザー、フェイクなどが、すべての商品に使用可能な生地のひとつである。さらに、無地、プリント、花柄、水玉、チェック、ストライプなどの柄物もある。ミックス・アンド・マッチのトレンドと組み合わさった多様性が、成長を牽引している。トレンドの変化はミレニアル世代に確かな足場を築き、これが需要をさらに刺激すると予想される。
地理的分析
拡大するEUからの輸出
2023-2030年の予測期間中、欧州は世界の繊維衣料品市場の約3分の1を占めると予想される。ドイツ、スペイン、フランス、イタリア、英国といった国々の存在が欧州の繊維セクターを牽引している。欧州委員会によると、EUの繊維・衣料品産業は世界市場のリーダーである。EUの対外輸出は世界市場の30%以上を占めており、EU単一市場は規模、品質、デザインにおいて最大級の市場である。
欧州委員会は、国際貿易が公平な競争条件の下で行われることを保証することを目的としている。欧州委員会は、世界貿易機関(WTO)協定の締結、自由貿易協定(FTA)の交渉、欧州・地中海繊維・衣料品産業対話(Euro-Mediterranean Textile and Clothing Industry Dialogue)やコロンビア、中国との二国間会合などの対話を通じて、世界的な視野で国際貿易を推進している。
競争状況
世界の主要企業には、PVH Corp.、The TJX Company Inc.、Christian Dior、Hyosung Tnc、YOUNGOR、Apparel Production、Alok Industries Ltd.、Arvind Ltd.、Grasim Industries Ltd.、KPR Mill Ltd.などがある。
レポートを購入する理由
- 素材、製品、流通チャネル、地域に基づく世界の繊維衣料品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 繊維衣料市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的分析。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
世界の繊維衣料品市場レポートは、約61の表、62の図、205ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Material
3.2. Market Snippet by Product
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Digital Marketing and Growing Design Innovations in Garments
4.1.1.2. Growing Preference Towards Sustainable Products
4.1.1.3. Rising Growth of Smart Textiles
4.1.1.4. Growing Promotional Schemes and Government Support
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Rise in Wastage of Resources
4.1.2.2. Intense Competition and Fluctuating Raw Materials Price
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Cotton*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Denim
7.4. Wool
7.5. Silk
7.6. Others
8. By Product
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
8.2. Women*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.3. Tops & Dresses
8.2.4. Bottom Wear
8.2.5. Inner Wear & Sleep Wear
8.2.6. Coats, Jackets & Suits
8.2.7. Ethic Wear
8.2.8. Others
8.3. Men
8.3.1. Shirts & T-shirts
8.3.2. Trousers
8.3.3. Denims
8.3.4. Ethnic Wear
8.3.5. Others
8.4. Kids
8.4.1. Shirts & T-shirts
8.4.2. Bottom Wear
8.4.3. Dresses
8.4.4. Denims
8.4.5. Uniform
8.4.6. Ethnic Wear
8.4.7. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarket/Hypermarket*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Clothing Stores
9.4. E-commerce
9.5. Brand Stores
9.6. Wholesale Marts
9.7. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.3. Market Attractiveness Index, By Region
10.4. North America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. U.S.
10.4.6.2. Canada
10.4.6.3. Mexico
10.5. Europe
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. Germany
10.5.6.2. UK
10.5.6.3. France
10.5.6.4. Italy
10.5.6.5. Spain
10.5.6.6. Rest of Europe
10.6. South America
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.6.6.1. Brazil
10.6.6.2. Argentina
10.6.6.3. Rest of South America
10.7. Asia-Pacific
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Region-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.7.6.1. China
10.7.6.2. India
10.7.6.3. Japan
10.7.6.4. Australia
10.7.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.8. Middle East and Africa
10.8.1. Introduction
10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. The TJX Company Inc.
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. PVH Corp.
12.3. Christian Dior
12.4. Hyosung Tnc
12.5. YOUNGOR
12.6. Apparel Production
12.7. Alok Industries Ltd.
12.8. Arvind Ltd.
12.9. Grasim Industries Ltd
12.10. KPR Mill Ltd.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Textile Garment Market reached US$ 10.1 billion in 2022 and is expected to reach US$ 13.2 billion by 2030 growing with a CAGR of 4.0% during the forecast period 2023-2030. The increased demand for sustainable products has driven major textile companies to restructure their businesses and invest in sustainable manufacturing practices. During the forecast period, it is another driving force for the textile market. Rapid industrialization in emerging economies and new technologies promise to improve revenue generation in the textile business.
The cotton segment led the market, accounting for over 40% of total revenue in the global textile garment market in 2022. Cotton demand is expected to rise as the textile industry advances in response to increased demand for textiles and clothing in the countries. According to a Textile Exchange research, more than 95% of all industry-grade cotton is produced in Brazil, India, China, Pakistan, U.S., Australia, Cameroon and Côte d'Ivoire.
Market Dynamics
Rising Growth of Smart Textiles
Continuous innovation in the market, combined with a growing trend, may lead to extreme growth in the global textile garment market in the near future. Some smart textile applications include color changes in clothes in radiation zones or areas where hazards to the environment are more common. There are other examples of medical observation of patients for the pharmaceutical companies as well.
Actuators and sensors built into synthetic fabrics enable some wearables to collect exact information on health and fitness. In 2022, for example, MIT researchers created smart textiles that snugly conform to the body and can sense the wearer's posture and actions using a unique production technique.
Growing Promotional Schemes and Government Support
Various governments across the world are boosting the global textile garment market over the forecast period. For example, the government's plans to establish 7 huge textile parks across India will not only offer job opportunities but also improve the MSME sector. The parks have advanced facilities and offer textile companies tax breaks and other advantages. An additional proposal, worth US$ 1.4 billion, was released, which will help textile and apparel manufacturing facilities in realising their capacity potential.
The measures taken by the government are positive moves towards helping the industry's growth. Darshana V Jardosh, Minister of State for Textiles, declared during the 68th India International Garment Fair (IIGF) that India is the world's second largest textile and garment exporter. Historically, apparels has contributed the most to exports, followed by home textiles and fabric.
Intense Competition and Fluctuating Raw Materials Price
The textile garments market is highly competitive, with several producers and brands doing business worldwide. Prices, profit margins and market share face pressure from competition, making it difficult for companies to differentiate themselves and retain profitability. Cotton, wool, synthetic fibers and dyes are all important raw materials in the textile garment industry.
Price fluctuations in these raw materials can have a significant effect on production costs, influencing the total profitability of textile garment producers. Manufacturers and industry stakeholders must negotiate the hurdles in order to remain competitive and grow in the global market.
COVID-19 Impact Analysis
Changes in aggregate demand, a slowing global economy, the closure of manufacturing stores and production shutdowns as a result of the COVID-19 outbreak have caused global structural supply shocks. The pandemic has had the same effect on the textile and fashion supply chain. China is an important source of textile inputs. As a result, when the disruptions began in China, the impact spread throughout the global market.
As per Forbes, the Centre for Global Workers' Rights conducted a survey of 319 Bangladeshi garment manufacturing companies between March 21st and March 25th, 2020 and found that upon cancelling orders, more than 72% of buyers refused to make payments for raw materials (fabric, etc.) already purchased by the supplier. Over 91% of buyers refused to accept the supplier's reduced make-trim cost (production cost). As a result of order cancellations and nonpayment, 58% of the firms polled indicate they had to shut down most or all of their operations.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
As a result of increased energy and raw material costs, numerous brands have closed their retail networks in Russia, causing the global apparel sector to suffer both directly and indirectly. The decision to withdraw from Russia has had an undeniable impact on sales and earnings for some fashion firms, like Inditex, H&M and LPP, because the country was a source of rapid development with high margins due to cheap labour.
While the exit had a significant impact in 2022, the impact will decrease in 2023 and beyond as the main apparel companies have the means to focus their attention on creating growth in other parts of the world. The Ukraine war encouraged commerce re-routing and led to an energy crisis, while outdated port structures around the world are causing transportation bottlenecks. Input costs have risen due to global inflation, with cotton and wool prices rising.
Segment Analysis
The global textile garment market is segmented based on material, product, distribution channel and region.
The Presence of Variety of Products
Women's tops and dresses are estimated to account for almost 1/3rd of the global textile garment market in 2022. The availability of a wide range of products is driving growth. A random shopping website or retail store sells a large variety of shirts, tops, t-shirts and other items. The availability of a diverse range of patterns, such as polos, ruffles and frills, wraps, tanks and crops, is likely to increase growth.
Silk, denim, cotton, shear, chiffon, crepe, georgette, rayon, leather and faux are among the fabrics available for all of the goods. To add to the variety, clothing patterns such as solids, prints, flowers, polka dots, checks and stripes are available. The variety, combined with the mix-and-match trend, has been driving growth. The changing trends have created a solid foothold among millennials, which is expected to stimulate demand even more.
Geographical Analysis
The Growing Exports from EU
Europe is expected to hold about 1/3rd of the global textile garment market during the forecast period 2023-2030. The presence of countries such as Germany, Spain, France, Italy and UK drives the European textile sector. According to the European Commission, the European Union's textile and garment industry is a global market leader. EU exports to the rest of the world account for more than 30% of the global market and the EU Single Market is one of the largest in terms of size, quality and design.
The Commission aims to guarantee that international trade is conducted on a level-playing field. It does so globally by carrying out World Trade Organisation agreements, individually by negotiating Free Trade Agreements and through dialogues like as the Euro-Mediterranean Textile and Clothing Industry Dialogue and bilateral meetings with Colombia and China.
Competitive Landscape
The major global players include PVH Corp., The TJX Company Inc., Christian Dior, Hyosung Tnc, YOUNGOR, Apparel Production, Alok Industries Ltd., Arvind Ltd., Grasim Industries Ltd and KPR Mill Ltd.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global textile garment market segmentation based on material, product, distribution channel and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of textile garment market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global textile garment market report would provide approximately 61 tables, 62 figures and 205 pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Material
3.2. Market Snippet by Product
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Digital Marketing and Growing Design Innovations in Garments
4.1.1.2. Growing Preference Towards Sustainable Products
4.1.1.3. Rising Growth of Smart Textiles
4.1.1.4. Growing Promotional Schemes and Government Support
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Rise in Wastage of Resources
4.1.2.2. Intense Competition and Fluctuating Raw Materials Price
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Cotton*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Denim
7.4. Wool
7.5. Silk
7.6. Others
8. By Product
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
8.2. Women*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.3. Tops & Dresses
8.2.4. Bottom Wear
8.2.5. Inner Wear & Sleep Wear
8.2.6. Coats, Jackets & Suits
8.2.7. Ethic Wear
8.2.8. Others
8.3. Men
8.3.1. Shirts & T-shirts
8.3.2. Trousers
8.3.3. Denims
8.3.4. Ethnic Wear
8.3.5. Others
8.4. Kids
8.4.1. Shirts & T-shirts
8.4.2. Bottom Wear
8.4.3. Dresses
8.4.4. Denims
8.4.5. Uniform
8.4.6. Ethnic Wear
8.4.7. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarket/Hypermarket*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Clothing Stores
9.4. E-commerce
9.5. Brand Stores
9.6. Wholesale Marts
9.7. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.3. Market Attractiveness Index, By Region
10.4. North America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. U.S.
10.4.6.2. Canada
10.4.6.3. Mexico
10.5. Europe
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. Germany
10.5.6.2. UK
10.5.6.3. France
10.5.6.4. Italy
10.5.6.5. Spain
10.5.6.6. Rest of Europe
10.6. South America
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.6.6.1. Brazil
10.6.6.2. Argentina
10.6.6.3. Rest of South America
10.7. Asia-Pacific
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Region-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.7.6.1. China
10.7.6.2. India
10.7.6.3. Japan
10.7.6.4. Australia
10.7.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.8. Middle East and Africa
10.8.1. Introduction
10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. The TJX Company Inc.
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. PVH Corp.
12.3. Christian Dior
12.4. Hyosung Tnc
12.5. YOUNGOR
12.6. Apparel Production
12.7. Alok Industries Ltd.
12.8. Arvind Ltd.
12.9. Grasim Industries Ltd
12.10. KPR Mill Ltd.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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2024/10/04 10:27

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