ギフトカードの世界市場 - 2023-2030Global Gift Card Market - 2023-2030 市場概要 世界のギフトカード市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達し、有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023年~2030年)の年平均成長率は13.8%である。 ギフト... もっと見る
サマリー市場概要世界のギフトカード市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達し、有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023年~2030年)の年平均成長率は13.8%である。 ギフトカードは、誕生日、祝日、特別なイベントなど、様々な場面で便利で柔軟なギフトの選択肢を提供するため、近年ますます人気が高まっている。また、企業のギフトやインセンティブとしても人気が高い。ギフトカードは、贈る側にも贈られる側にも利便性があります。オンラインでも店頭でも購入でき、多くの小売店ではEメールやテキストメッセージで送信できる電子ギフトカードを提供しています。これにより、いつでもどこからでも簡単にギフトカードを購入し、贈ることができる。 市場ダイナミクス ギフトカードの利便性と柔軟性 小売業者にとって、ギフトカードは販売と在庫管理の面で柔軟性を提供する。ギフトカードは小売業者にとって、特定の商品を仕入れたり在庫を管理したりする必要がなく、事前に売上を生み出す方法を提供する。これにより、小売業者はキャッシュフローをより適切に管理し、過剰在庫や在庫不足のリスクを軽減することができる。 ギフトカードの利便性と柔軟性を高めるもう一つの要因は、オンラインで購入できることである。消費者がオンラインショッピングを好むようになっているため、オンラインギフトカードの売上は近年大きく伸びている。これにより、消費者は昼夜を問わず、自宅に居ながらにしてギフトカードを購入することができる。さらに、ギフトカードの利便性と柔軟性は、ギフトカードをパーソナライズする能力によってさらに向上している。現在、多くのギフトカードプロバイダーは、ギフトカードに個人的なメッセージや写真を追加する機能を提供しており、ギフトカードはさらに心のこもったパーソナライズされた贈り物となっている。 ギフトカード詐欺 ギフトカード詐欺は、不正なオンライン取引によって起こります。犯罪者は盗んだクレジットカード情報を使ってオンラインでギフトカードを購入したり、ボットを使ってギフトカード番号やPINを生成したりします。この結果、小売業者はチャージバックや収益の損失を招くだけでなく、評判や消費者の信頼を損なうことになります。ギフトカード詐欺は消費者にも直接影響を与えます。消費者が購入したギフトカードが後に不正であることが判明した場合、そのカードを利用することができなかったり、返金を受けることができなかったりする可能性があります。その結果、フラストレーションや不満が生じ、ギフトカード市場に対する信頼が損なわれる可能性がある。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を軽減するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界のアプリケーションコンテナ市場は、タイプ、製品、流通チャネル、エンドユーザー、地域によって区分される。 カスタマイズ可能なデザインの増加と購買体験のコントロール拡大がセグメント成長の原動力 クローズド・ループ・ギフト・カードは、小売業者に購買体験に対するより大きなコントロールを提供する。これらのギフトカードは特定の小売業者やブランドでしか使用できないため、小売業者は顧客がポジティブな体験を得られるようにすることができる。これには、カードが適切に有効化されていること、正しい残高がカードにロードされていること、顧客が欲しい商品を見つけることができることなどが含まれる。ポジティブな購買体験を提供することで、小売業者はリピーターを増やし、顧客ロイヤルティを高めることができる。クローズド・ループ・ギフト・カードは、ギフト・カードのデザインやブランディングをカスタマイズすることができます。これにより、小売業者のブランド・アイデンティティを強化し、顧客にとってより魅力的で記憶に残る体験を生み出すことができる。ギフトカードのデザインをカスタマイズすることで、小売業者はギフトカードの認知価値を高め、顧客にギフトカード購入を促すことができる。 地理的分析 アジア太平洋地域における電子商取引の拡大がギフトカード市場の成長を強化 Eコマースは、世界中の小売業者から商品やサービスを購入できるようになり、消費者にとってショッピングの可能性が広がった。このため、消費者はどこでも好きな場所で買い物ができる柔軟性を求め、さまざまな小売店で利用できるギフトカードの需要が生まれている。それに応えるように、多くの小売業者がオンラインでも店舗でも使えるギフトカードを提供し始め、消費者への訴求力を高めている。Eコマースの台頭により、セキュリティと詐欺防止がより重視されるようになった。デジタルギフトカードは、不正行為を防ぐために追跡や監視が可能なため、従来のギフトカードよりも安全性が高い場合が多い。このため、ギフトカードの利用に対する消費者の信頼が高まり、アジア太平洋地域のギフトカード市場の成長に寄与している。 競争状況 主なグローバルプレイヤーは、Blackhawk Network、InComm、Givex、National Gift Card Corp.、CashStar、Tango Card、Qwikcilver、SVS、Card Compliant、First Dataなどである。 レポートを購入する理由 - タイプ、製品、流通チャネル、エンドユーザー、地域に基づく世界のアプリケーションコンテナ市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - アプリケーションコンテナ市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要プレイヤーの主要製品で構成されたエクセルとして利用可能な製品マッピング。 世界のギフトカード市場レポートは、約69表、67図、212ページを提供します。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Product 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by End-User 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Convenience and flexibility in gift cards 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Gift card fraud 4.1.2.2. YY 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. YY 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Open Loop* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Closed Loop 8. By Product 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product 8.2. E-Gift Cards* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Physical Cards 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Retail Stores* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Online Platforms 9.4. Others 10. By End-User 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 10.2. Retail* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Restaurants 10.4. Entertainment 10.5. Travel 10.6. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Blackhawk Network* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. InComm 13.3. Givex 13.4. National Gift Card Corp. 13.5. CashStar 13.6. Tango Card 13.7. Qwikcilver 13.8. SVS 13.9. Card Compliant 13.10. First Data LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Types 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Product 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by End-User 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Convenience and flexibility in gift cards 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Gift card fraud 4.1.2.2. YY 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. YY 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Open Loop* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Closed Loop 8. By Product 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product 8.2. E-Gift Cards* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Physical Cards 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Retail Stores* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Online Platforms 9.4. Others 10. By End-User 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 10.2. Retail* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Restaurants 10.4. Entertainment 10.5. Travel 10.6. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Blackhawk Network* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. InComm 13.3. Givex 13.4. National Gift Card Corp. 13.5. CashStar 13.6. Tango Card 13.7. Qwikcilver 13.8. SVS 13.9. Card Compliant 13.10. First Data LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Types 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
DataM Intelligence社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(card)の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|