航空宇宙・防衛Cクラス部品の世界市場 - 2023-2030Global Aerospace and Defense C Class Parts Market - 2023-2030 市場概要 世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.2%... もっと見る
サマリー市場概要世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場は、2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.2%である。 市場概要 Cクラス部品市場は、既存の航空機や防衛システムの交換やメンテナンスの需要、世界的な航空宇宙・防衛産業の成長によって牽引されている。市場はまた、技術の進歩、規制要件、原材料の入手可能性などの要因にも影響される。 市場ダイナミクス 航空機需要の増加 航空宇宙・防衛産業では、航空機の需要が増大しており、新規航空機の取得や既存航空機の整備が必要となるため、Cクラス部品の需要が高まっている。また、地政学的状況や高度な軍事システムの必要性から、軍用機の需要も増加している。これが、これらのシステムに使用されるCクラス部品の需要を牽引している。したがって、航空機需要の増加は、これらの航空機の製造および保守に使用されるCクラス部品の需要を牽引している。その結果、世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場は、新しい航空機の需要が増加するにつれて成長を続けると予想される。 原材料価格の変動 原材料価格の変動もまた、Cクラス部品のサプライチェーンに混乱をもたらす可能性がある。サプライヤーは必要な原材料を安定した価格で調達するのに苦労し、Cクラス部品の生産と顧客への納入に遅れが生じる可能性がある。原材料価格の変動に対応して、メーカーやサプライヤーはコスト削減のために代替原材料を求める可能性があります。これは、Cクラス部品の生産に従来使用されてきた原材料の使用に取って代わる可能性のある他の原材料との競争につながる可能性があります。 したがって、原材料価格の変動は、航空宇宙・防衛Cクラス部品市場にとって重大な課題につながる可能性があり、生産コスト、部品需要、サプライチェーンの混乱、代替材料との競争に影響を与える。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場は、部品の種類、エンドユーザー、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化される。 複雑で特殊な要件と防衛費により、軍用エンドユーザー部門が世界市場の成長に貢献している。 軍用機や防衛システムは、Cクラス部品に対して複雑で特殊な要求を持っていることが多く、生産がより困難でコストがかかる可能性がある。その結果、こうした要件を満たし、高品質のCクラス部品を提供できるサプライヤーは、軍用エンドユーザー・セグメントにおいて大きな優位性を持つことになる。世界各国の政府は、軍用機や防衛システムの調達・保守を含め、防衛に多額の資金を費やしている。このため、軍事エンドユーザー・セグメントではCクラス部品の需要が大きく、今後もこの傾向は続くと予想される。 地理的分析 民間航空機の需要拡大により、北米地域が世界を席巻 民間航空機の需要拡大は、世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場成長の重要な原動力である。これは、Cクラス部品が民間航空機の製造とメンテナンスに広く使用されているためである。航空旅行の需要が増加し、世界の航空産業が成長するにつれて、民間航空機の需要が高まっている。このため、ボーイングやエアバスなどの大手メーカーによる民間航空機の生産が増加し、Cクラス部品の需要も高まっている。 競争状況 世界の主要企業には、Amphenol Corporation、Eaton Corporation (Eaton Aerospace)、Arconic Corporation、Stanley Black & Decker、Lisi Aerospace、LMI Aerospace, Inc.、National Aerospace Fasteners Corporation、RBC Bearings Incorporated、Stanley Black & Decker、TriMas Corporationなどがある。 レポートを購入する理由 - 部品の種類、エンドユーザー、流通チャネル、地域に基づく世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 航空宇宙・防衛Cクラス部品市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場レポートは、約61の表、59の図、200ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Types of Parts 3.2. Snippet by End-User 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increased demand for aircraft 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Volatility in raw material prices 4.1.2.2. YY 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. YY 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Types of Parts 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Types of Parts 7.2. Fasteners* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Bearings 7.4. Electrical Components 7.5. Machined Parts 7.6. Others 8. By End-User 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 8.2. Commercial* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Millitary 8.4. General Aviation 8.5. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. OEM* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Aftermarket 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Russia 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Amphenol Corporation* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Eaton Corporation (Eaton Aerospace) 12.3. Arconic Corporation 12.4. Stanley Black & Decker 12.5. Lisi Aerospace 12.6. LMI Aerospace, Inc. 12.7. National Aerospace Fasteners Corporation 12.8. RBC Bearings Incorporated 12.9. Stanley Black & Decker 12.10. TriMas Corporation LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Types of Parts 3.2. Snippet by End-User 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increased demand for aircraft 4.1.1.2. YY 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Volatility in raw material prices 4.1.2.2. YY 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. YY 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Types of Parts 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Types of Parts 7.2. Fasteners* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Bearings 7.4. Electrical Components 7.5. Machined Parts 7.6. Others 8. By End-User 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 8.2. Commercial* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Millitary 8.4. General Aviation 8.5. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. OEM* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Aftermarket 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Russia 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Amphenol Corporation* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Eaton Corporation (Eaton Aerospace) 12.3. Arconic Corporation 12.4. Stanley Black & Decker 12.5. Lisi Aerospace 12.6. LMI Aerospace, Inc. 12.7. National Aerospace Fasteners Corporation 12.8. RBC Bearings Incorporated 12.9. Stanley Black & Decker 12.10. TriMas Corporation LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(航空)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の航空分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(aerospace)の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |