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血圧計の世界市場 - 2023-2030


Global Sphygmomanometer Market - 2023-2030

概要 世界の血圧計市場は2022年に28億米ドルに達し、2030年には52億米ドルに達することで有利な成長を目撃すると推定されている。世界の血圧計市場は、予測期間(2023-2030年)に8.3%のCAGRを示すと予測されてい... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年9月6日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の血圧計市場は2022年に28億米ドルに達し、2030年には52億米ドルに達することで有利な成長を目撃すると推定されている。世界の血圧計市場は、予測期間(2023-2030年)に8.3%のCAGRを示すと予測されています。在宅医療現場での血圧計の採用増加は、市場の主要トレンドの1つである。
血圧計は、腕に巻き付けるゴム製のカップ、カップを内在させるバルブ、圧力を解放するバルブ、カップの圧力を測定する測定器で構成される。デジタルまたは電子血圧計は、オシロメトリック測定法を採用しています。操作は簡単で、電池式で自動化されており、水銀を使用していません。
デジタル血圧計には、手動式、自動式、手首式、上腕式、新生児用、小児用の血圧計があります。最も頻繁に使用される血圧計は、手首式と自動式のデジタル血圧計である。
市場ダイナミクス
血圧計の技術的進歩
血圧計は診断と管理のための血圧測定に不可欠であり、その機能性と技術の進歩に注目したレビューが行われている。ウェアラブル技術、アプリ、モバイルの革新、小売業者や製造業者の平均販売価格の引き下げなど、コンシューマーヘルスケアのカテゴリーにおける技術の進歩が、企業の成長を後押ししている。
Microlife WatchBP home A、QardioArm、LifeSource Sophisticated one-step auto inflate blood pressure monitor、Omron HealthcareのiHealth blood pressure monitorは、市場で最も技術的に洗練されたデジタルBPモニターである。Omron Healthcareは、Omron PlatinumやEvolv Wireless Upper Arm Monitorを含むデジタル血圧モニターの有名なメーカーである。
在宅ケアにおける血圧計の採用増加
ここ数年、遠隔医療の利用が増加しています。Covid-19の大流行が、通常の診療所受診からバーチャルな受診へと移行した理由であったにもかかわらず、患者はすぐに遠隔医療にはさらなる利点があることに気づきました。遠隔医療は、以前は医師が求めていた的確で迅速な医療提案を提供することができる。このように遠隔医療が普及するにつれて、血圧などの健康データを家庭でモニターする必要性が重要になってきた。
在宅ケア環境における血圧計は、患者が自宅で血圧を測定できるようにすることで、利便性、アクセス性、健康アウトカムの改善を提供します。その結果、より頻繁なモニタリング、高血圧コントロールの改善、早期診断と異常の回避、迅速な治療、個人に合わせたケアが可能になります。また、家庭血圧モニタリングは、診療所への受診を減らし、問題や入院を回避するため、費用対効果が高くなります。
市場における競争の激化
血圧計市場の成長を妨げる主な要因の1つは、プロバイダー間の強い競争と非認可製品の存在である。この業界は、老舗ベンダーだけでなく、複数の新興企業や小規模企業が存在する結果、非常に競争が激しくなっている。血圧計の大半は、形状も技術も同等であり、外資系・地場系業者から入手可能である。多国籍企業は、利益率を最大化するために、マーケティング、プロモーション、ブランドの品質開発に多くの投資を行っている。
COVID-19の影響分析
COVID-19は血圧計産業に多くの影響を与えるだろう。なぜなら、高血圧の人はウイルス性疾患を間接的に感染させるため、感染症にかかりやすくなるからである。血圧計は医療従事者が一般的に使用するものであり、人の皮膚を通して感染する可能性のある細菌やバクテリアを含んでいる。その結果、感染のリスクを冒すことなく、自分自身の血圧を検査・監視できるようになれば、市場収益を押し上げることになる。
ロシア・ウクライナ紛争の影響分析
ロシア・ウクライナ紛争は、これまで最大の割合を占めていた慢性非感染性疾患の医療負担を増加させた。アルコール使用や喫煙の増加といった否定的な対処法がこうした健康上の懸念を悪化させ、心血管リスク、特に高血圧を増加させる可能性があり、将来的に血圧計の必要性が高まる。
セグメント分析
世界の血圧計は、製品、操作、設定、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化されます。
エンドユーザーによる在宅ケア用設定が市場シェアの37.3%を占める、新製品上市の増加が要因
患者情報を臨床医にワイヤレスで伝達できる高度な技術を備えた在宅ケア用デジタル血圧計の利用が増加しているため、エンドユーザーによる在宅ケア設定が約37.3%のシェアを占め、予測期間中に優位に立つと予想される。
例えば、2022年1月、オムロン株式会社の子会社であるオムロンヘルスケア株式会社は、遠隔患者モニタリングサービスを開始した。このサービスは、デジタルヘルスサービスを拡大し、消費者の心臓の健康の旅の各ステップをサポートするものである。さらに、このサービスは、行動変容、患者と医師のつながり、リスク低減のガイドを強化するために作成される。
地理的分析
アジア太平洋地域が市場シェアの約38.4%を占めると推定
アジア太平洋地域は、未開拓の可能性の利用可能性、高血圧有病率の増加、意識レベルの上昇により、予測期間中に市場全体の約38.4%のシェアを占めると推定され、予測期間中に大幅な増加が見込まれる。
医療施設の急速な改善と誤診患者の増加が、地域市場の拡大を促進している。国民の意識を向上させるための政府の取り組みや、対象疾患人口の急速な増加が、この地域のBPモニタリング機器産業の有利な拡大に貢献している。
例えば、2023年3月、XiaomiはMIJIA電子血圧計として知られるMIJIA電子血圧計を中国で発売した。このネクタイ不要の装置は、クランプとスティック1本で血圧を測定するため、カフの調整を繰り返す必要がない。
競争状況
血圧計の主要グローバルプレーヤーには、オムロン株式会社、3B Scientific、Acoma Medical Industry Co.、AmbulanceMed、American Diagnostic Corporation、Amico Group of Companies、A D Company Ltd、Bremed Ltd、CIGA Healthcare Ltd、HEINE Optotechnik GmbHCo.KGなどがある。
レポートを購入する理由
- 製品、操作、構成、エンドユーザー、地域に基づく世界の血圧計市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 血圧計市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成される製品マッピングをエクセルで提供。
世界の血圧計レポートは、約53表、54図、195ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Operation
3.3. Snippet by Configuration
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Technological Advancements in Sphygmomanometers
4.1.1.2. Increasing Adoption of Sphygmomanometers In Homecare Settings
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Increasing Competition in the Market
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Growth Opportunities in Emerging Markets
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post Covid-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Electronic Sphygmomanometer*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Aneroid Sphygmomanometer
7.4. Mercury Sphygmomanometer
8. By Operation
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Operation
8.2. Automatic *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Semi automatic
8.4. Others
9. By Configuration
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Configuration
9.2. Portable *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Desk Mounted
9.4. Floor standing
9.5. Wall Mounted
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Hospitals *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Diagnostic Laboratories
10.4. Homecare
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Spain
11.3.7.5. Italy
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. OMRON Corporation*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. 3B Scientiifc
13.3. Acoma Medical Industry Co
13.4. AmbulanceMed
13.5. American Diagnostic Corporation
13.6. Amico Group of Companies
13.7. A D Company Ltd
13.8. Bremed Ltd.
13.9. CIGA Healthcare Ltd
13.10. HEINE Optotechnik GmbHCo. KG
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
The global Sphygmomanometer market reached US$ 2.8 billion in 2022 and is estimated to witness lucrative growth by reaching up to US$ 5.2 billion by 2030. The global Sphygmomanometer market is expected to exhibit a CAGR of 8.3% during the forecast period (2023-2030). Increasing adoption of Sphygmomanometers in homecare settings is one of the key trend of the market.
A sphygmomanometer consists of a rubber cup wrapped around the arm, a bulb to innate the cup, a valve to release the pressure, and a measuring instrument to measure the cup's pressure. A digital or electronic sphygmomanometer employs an oscillometric measurement approach. It is simple to operate, battery-powered, automated, and mercury-free.
Digital sphygmomanometers include manual, automatic, wrist, upper arm, neonatal, and paediatric sphygmomanometers. The most often used sphygmomanometers are wrist and automated digital sphygmomanometers.
Market Dynamics
Technological Advancements in Sphygmomanometers
Sphygmomanometers are crucial for assessing blood pressure for diagnosis and management, with reviews focusing on their functionality and advancements in technology. Technological advancements in the consumer healthcare category, such as innovations in wearable technology, apps, and mobiles, as well as reducing average selling prices for retailers and manufacturers, are boosting firm growth.
Microlife WatchBP home A, QardioArm, LifeSource Sophisticated one-step auto inflate blood pressure monitor, and Omron Healthcare's iHealth blood pressure monitor are some of the most technologically sophisticated digital BP monitors on the market. Omron Healthcare is a well-known manufacturer of digital blood pressure monitors, including the Omron Platinum and Evolv Wireless Upper Arm Monitors.
Increasing Adoption of Sphygmomanometers In Homecare Settings
Over the previous few years, telehealth usage has increased. Patients quickly realized that there were additional advantages to telemedicine, despite the fact that the Covid-19 pandemic was the reason for the move from regular clinic visits to virtual ones. Telemedicine can deliver precise and prompt healthcare suggestions that were previously sought by a doctor. With this rising adoption of telehealth, the need for at-home monitoring of health data such as blood pressure has become crucial.
Sphygmomanometers in homecare settings provide convenience, accessibility, and improved health outcomes by allowing patients to test their blood pressure at home. This results in more frequent monitoring, improved hypertension control, early diagnosis and avoidance of anomalies, prompt treatments, and personalised care. Home blood pressure monitoring also decreases clinic visits and avoids problems and hospitalisations, making it cost-effective.
Increasing Competition in the Market
One of the primary factors hindering the growth of the sphygmomanometer market is strong competition among providers, as well as the presence of unauthorised products. The industry has grown extremely competitive as a result of the existence of several new and small firms, as well as well-established vendors. The majority of sphygmomanometers are comparable in form and technology, and they are available from both foreign and local vendors. Multinational firms invest much in marketing, promotion, and brand quality development to maximise their profit margins.
COVID-19 Impact Analysis
COVID-19 will had a numerous impact on the sphygmomanometer industry since people with high blood pressure will be more susceptible to infection owing to the indirect transmission of viral illnesses. Blood pressure monitors are commonly used by healthcare practitioners and contain germs and bacteria that may be transmitted through human skin. As a result, being able to test and monitor one's own blood pressure without risking infection will boost market revenue.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The Russia-Ukraine conflict has increased the healthcare burden for chronic noncommunicable illnesses, which previously accounted for the largest portion. Negative coping techniques, like increased alcohol use and smoking, have exacerbated these health concerns, potentially increasing cardiovascular risks, especially hypertension, and increasing the need for sphygmomanometers in the future.
Segment Analysis
The global sphygmomanometer is segmented based on product, operation, configuration, end user and region.
HomeCare Settings From the End User Segment Accounts for 37.3% of Market Share Owing to Rising Novel Product Launches
The homecare settings from the end user segment with around 37.3% is expected to dominate during the forecast period owing to an increase in the usage of homecare digital sphygmomanometers with sophisticated technology that can communicate patient information wirelessly to clinicians.
For instance, in January 2022, OMRON Healthcare, Inc., a subsidiary of OMRON Corporation, launched Remote Patient Monitoring Services. The service would broaden Digital Health Services to support consumers on each step of their heart health journey. Moreover, this service is created to strengthen the guide behaviour change, patient-physician connection, and reducing risk.
Geographical Analysis
Asia Pacific estimated to hold for Approximately 38.4% of the Market Share
Asia Pacific is estimated to hold about 38.4% of the total market share in the forecasted period, due to the availability of untapped potential, growing hypertension prevalence, and rising awareness levels, is expected to rise substantially over the projected period.
Rapidly improving healthcare facilities, as well as a rise of misdiagnosed patients, are driving regional market expansion. Government efforts to improve public awareness, as well as a rapidly growing target disease population base, are all contributing to the lucrative expansion of this area's BP monitoring devices industry.
For instance, in March 2023, Xiaomi launched the MIJIA electronic blood pressure monitor in China, also known as the MIJIA Electronic Sphygmomanometer. This tie-free device measures blood pressure with just one clamp and stick, eliminating the need for repeated cuff adjustments.
Competitive Landscape
The major global players in the sphygmomanometer include OMRON Corporation, 3B Scientific, Acoma Medical Industry Co, AmbulanceMed, American Diagnostic Corporation, Amico Group of Companies, A D Company Ltd, Bremed Ltd., CIGA Healthcare Ltd, HEINE Optotechnik GmbHCo. KG and among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global sphygmomanometer market segmentation based on product, operation, configuration, end user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of sphygmomanometer market level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global sphygmomanometer report would provide approximately 53 tables, 54 figures and 195 pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Operation
3.3. Snippet by Configuration
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Technological Advancements in Sphygmomanometers
4.1.1.2. Increasing Adoption of Sphygmomanometers In Homecare Settings
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Increasing Competition in the Market
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Growth Opportunities in Emerging Markets
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter’s 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post Covid-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Electronic Sphygmomanometer*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Aneroid Sphygmomanometer
7.4. Mercury Sphygmomanometer
8. By Operation
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Operation
8.2. Automatic *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Semi automatic
8.4. Others
9. By Configuration
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Configuration
9.2. Portable *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Desk Mounted
9.4. Floor standing
9.5. Wall Mounted
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Hospitals *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Diagnostic Laboratories
10.4. Homecare
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Spain
11.3.7.5. Italy
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Configuration
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. OMRON Corporation*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. 3B Scientiifc
13.3. Acoma Medical Industry Co
13.4. AmbulanceMed
13.5. American Diagnostic Corporation
13.6. Amico Group of Companies
13.7. A D Company Ltd
13.8. Bremed Ltd.
13.9. CIGA Healthcare Ltd
13.10. HEINE Optotechnik GmbHCo. KG
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/09/20 10:26

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