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乳糖不耐症の世界市場 - 2023-2030


Global Lactose Intolerance Market - 2023-2030

概要 世界の乳糖不耐症市場は、2022年に216億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率7.1%で成長し、2030年には283億米ドルに達すると予測されている。 牛乳やその他の乳製品に含まれる乳糖を消... もっと見る

 

 

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2023年9月6日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の乳糖不耐症市場は、2022年に216億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率7.1%で成長し、2030年には283億米ドルに達すると予測されている。
牛乳やその他の乳製品に含まれる乳糖を消化する能力がないことを乳糖不耐症という。乳糖不耐症が発症する年齢は異なる。乳糖不耐症は主に乳幼児に発症しますが、2歳くらいの子供にも発症することがあり、成人にもかなり多くみられます。乳糖不耐症の治療法としては、乳糖を減らした食事、プレバイオティクス、プロバイオティクス、酵素補充などがある。
しかし、その結果、カルシウム、ビタミンD、リボフラビンなど、人間の健康に不可欠なビタミンや栄養素が不足する可能性がある。無乳糖牛乳や豆乳、ライスミルクなどの代用乳を飲む人もいますが、これらの製品は本物の牛乳の代わりにはなりません。乳糖不耐症は、世界中で約75%の人が罹患している。食品メーカーは、乳糖不耐症の人のために特別に作られた幅広い商品を提供することで、乳糖不使用の選択肢を求める消費者の需要に応えてきた。これは、牛乳、ヨーグルト、チーズのような乳製品、さらには乳製品を使用したパッケージ商品など、乳糖不使用の製品に当てはまる。
ダイナミクス
製品発売と治療の増加
企業による新規製品の上市や製品認可の増加は、市場の成長を後押しする。例えば、2023年5月23日、dsm-firmenich社から、高い評価を得ているマキシラクト乳糖分解酵素の製品ラインに最新の新製品、マキシラクトネクストが発売された。この新製品には、現在市販されているラクターゼの中で最も純粋で効果的なものが含まれている。マキシラクト・ネクストは、同量を投与した場合、加水分解時間を25%短縮し、生乳処理に使用される従来の最も迅速な市場標準よりも約25%速くなる。
マキシラクト・ネクストの支援により、無乳糖乳製品メーカーは、生産能力を向上させ、生産を最適化し、原材料をより効果的に使用することができます。さらに、2021年8月には、培養食品会社のグッドカルチャー社から、初の無乳糖ラインや絞り出し可能なサワークリームパウチなど、多くの新鮮な商品が発売される。
これらの製品には生きた活性培養液が含まれており、中西部の小規模家族経営の牧場で飼育された牛乳を使用している。グッド・カルチャーの新製品、スクイーザブル・ホールミルク・クラシック・サワークリーム・パウチには、牛乳、クリーム、酵素、生きた活性培養液の4つの原材料が含まれている。このように、新製品の発売と製品認可の増加が市場拡大の原動力となっている。
乳糖不耐症の増加
乳糖不耐症が増加しているという見方は、特にかつて乳製品の消費が少なかった地域における食生活の変化に影響されている可能性がある。乳糖不耐症の人は、世界的に乳製品の多い食生活を送る人が増えるにつれて、自分の症状を自覚し、診断を求めるようになるかもしれない。したがって、乳糖不耐症の有病率の増加は市場の成長を後押しする。
例えば、NLMに掲載された論文によると、乳糖不耐症は一般的な症状ではあるが、5歳未満の子供に多い。若年成人やティーンエイジャーが最も頻繁に罹患する。世界中で約65%の人が乳糖不耐症である。いくつかの民族や人種の中で、乳糖不耐症の有病率は異なる。アジア人、ヒスパニック系/ラテン系、アフリカ系アメリカ人が最も経験しやすいのに対し、ヨーロッパ系アメリカ人は最も少ない。
乳糖不耐症がより一般的な民族グループでは、乳糖不耐症がより一般的である。一次性乳糖不耐症が最も多く、世界人口の70%に見られるが、すべての症例に症状が出るわけではない。一方、先天性乳糖不耐症は非常にまれである(現在までに世界で約40例が報告されている)。したがって、乳糖不耐症の増加は市場の成長を加速させるだろう。
乳糖不使用製品のコストは高い
食品であれ他の材料であれ、製品の製造に工程が加わると、一般的に費用が高くなる。一般的な乳製品の生乳を加工する技術の大半は、1つの連続した流れで加工を行うものである。連続した生乳の流れは、加熱されたパイプや金属板を通してポンプで送られ、低温殺菌される。ラクターゼ酵素を利用して無乳糖牛乳を作る場合、ラクターゼが牛乳中の乳糖をすべて(あるいは少なくとも十分な量)分解できるようになるまで時間がかかる。そのため、コストが上昇し、乳糖牛乳の処理時間が長くなる。市場の成長は、高価格製品によって妨げられることになる。
セグメント分析
世界の乳糖不耐症市場は、タイプ、診断、流通チャネル、地域によって区分される。
診断に必要なのは水素呼気試験のみ
乳糖不耐症は、水素呼気試験で客観的に特定できる。これは、未消化の乳糖の結果として発生する水素ガスの量を測定するもので、医療専門家が疾患の重症度を判断する際に役立つ。この検査は簡単で非侵襲的である。乳糖溶液を摂取し、呼気中の水素濃度を分析する装置を通して吸入する。このため、侵襲的な処置よりも安全で快適な選択肢となる。
さらに、乳糖不耐症がこの吸収不良の結果として症状が現れることであるのに対して、乳糖吸収不良は乳糖を消化できない体のことを指す。乳糖吸収不良のすべての人に症状が現れるわけではないので、水素呼気試験はこの2つの病気を区別するのに役立ちます。乳糖不耐症の重症度は個人差があります。医療専門家は、呼気水素検査の結果に基づいて、乳糖制限食や適切なラクターゼのサプリメントを勧めるなど、個々人に合った食事療法を提案することができます。その結果、この検査はセグメントの成長に寄与している。
地理的浸透
地域における疾患の有病率
乳糖不耐症の有病率の高さ、乳製品への需要の高まり、米国やカナダのような国々における無乳糖乳製品の消化と健康への利点に対する一般市民の意識の高まりにより、無乳糖乳製品の北米地域は予測期間中に健全な成長を遂げると予想される。さらに、市場は主にトップ企業の斬新な製品の発売と乳糖不耐症の有病率の上昇によって牽引されている。市場は、菜食主義者のライフスタイルが受け入れられつつあることが大きな要因となって拡大している。
例えば、2023年4月19日、クローバー・ソノマ社によると、クローバー・ザ・レインボーの製品ラインアップに、子供と心ある子供のために開発された新製品「クローバー・ザ・レインボー ミルク スプラッシュ・オブ・フレーバー」が加わった。砂糖無添加、または少量添加のクローバー・ザ・レインボーミルク・スプラッシュ・オブ・フレーバーは、伝統的な人気の3種類がある:チョコレート、バニラ、ストロベリー。これらの新しい乳製品は、カルシウムとタンパク質の素晴らしい供給源であり、100%USDAオーガニック、2%乳糖不使用の牛乳を使用しているため、人工香料や甘味料は一切含まれていない。これらすべての要因が、地域の成長を後押ししている。
COVID-19 影響分析
パンデミック期間中、COVIDとは無関係の疾患に対する医療へのアクセスは、医療資源への需要のため制限された可能性がある。乳糖不耐症の患者にとっては、必要な専門医の治療や食事指導を受けることが難しかったかもしれない。パンデミックによる閉鎖やその他の中断によって、人々は食事パターンを変えたかもしれない。典型的な食品が手に入らなかったり、隔離されたりした場合、乳糖不耐症の人々は乳糖不使用の食生活を維持することが困難になったかもしれない。流行によって世界のサプライチェーンが寸断され、乳糖や乳製品を含まない代用品を含むいくつかの製品の入手に影響が出た。このため、一部の地域では、乳糖不使用の製品を入手することができなかった。
タイプ別
- 一次
- 二次性
- 先天性
- 発達性
診断別
- 水素呼気試験
- ブドウ糖血液検査
- 便酸度検査
販売チャネル別
- オンライン企業ウェブサイト
- オフライン店舗
地域別
- 北米
o 米国
カナダ
o メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な進展
- 2022年6月、インドのネオエイジ・プレミアムミルクデリバリー企業の一つで、最も急速に拡大しているProvilac社が、無乳糖牛乳の発売を発表した。エンジェルからの資金提供を受けたこの新興企業は、現在年商5億円で、牛乳の供給量を大幅に増やすつもりだ。この発売により、プロビラックは今後2〜3年間で、無乳糖牛乳市場の10〜20%を獲得したいと考えている。
- 2022年1月、植物性食品に対する韓国の拡大する需要を満たすため、北米で最も人気のある乳製品不使用のチーズブランドであり、おいしい植物性食品のパイオニアであるダイエーミールは、現代グリーンフードとの新たな販売・流通提携を発表した。ヒュンダイ・グリーン・フードは、ブロック、シュレッド、スライス、スティック、クリームチーズ風スプレッドなど15種類以上の乳製品不使用食品で構成されるダイヤのプレミアム植物性食品ポートフォリオのマーケティングと販売を担当する。
- 2023年2月、デイリー・ファーマーズ・オブ・アメリカ(DFA)とグッド・カルチャー社が開発した新しい無乳糖牛乳に、免疫と胃腸の健康増進を目的としたプロバイオティクスが追加された。グッドカルチャーのプロバイオティックミルクは現在、完全脂肪タイプと2%低脂肪タイプがある。BC30プロバイオティクスのおかげで、12オンス当たり10億個のプロバイオティクス細菌が含まれ、牛乳はビタミンAとDの素晴らしい供給源である。
競争状況
市場の主な世界企業には、DSM、Kshipra Biotech Private Limited、Intoleran、MACLEODS、Merck KGaA、Johnson & Johnson Services, Inc、NOW Foods、Procter & Gamble、Chr. Hansen Holding A/S、Biofermen Private Limitedなどがある。
レポートを購入する理由
- タイプ、診断、流通チャネル、地域に基づく世界の乳糖不耐症市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 乳糖不耐症市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成される製品マッピングをエクセルで提供。
世界の乳糖不耐症市場レポートは約61表、58図、186ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Diagnosis
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The increasing of product launches and for the treatment
4.1.1.2. The rise in prevalence of Lactose intolerance
4.2. Restraints
4.2.1.1. The cost of lactose free products are expensive
4.2.2. Opportunity
4.2.3. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Primary *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Secondary
7.4. Congenital
7.5. Developmental
8. By Diagnosis
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Diagnosis
8.2. Hydrogen breath test *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Glucose blood test
8.4. Stool acidity test
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Online Companies Websites *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Offline Stores
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. DSM *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Kshipra Biotech Private Limited
12.3. Intoleran
12.4. MACLEODS
12.5. Merck KGaA
12.6. Johnson & Johnson Services, Inc
12.7. NOW Foods
12.8. Procter & Gamble
12.9. Chr. Hansen Holding A/S
12.10. Biofermen Private Limited
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Lactose Intolerance Market reached US$ 21.6 billion in 2022 and is expected to reach US$ 28.3 billion by 2030, growing with a CAGR of 7.1% during the forecast period 2023-2030.
The lack of capacity of a person to digest the lactose sugar found in milk or any other dairy product is recognized as lactose intolerance. Ages at which lactose intolerance can develop differ. Lactose intolerance primarily affects infants, although it can also affect children as young as 2 years old and is quite prevalent in adults. Taking a lactose-reduced diet, prebiotics, probiotics, and enzyme replacement are among treatments for lactose intolerance.
However, this may lead to a deficiency in essential vitamins and nutrients including calcium, vitamin D, and riboflavin, which are essential for human health. Some people drink lactose-free milk or milk substitutes like soy or rice milk, but these products are not a substitute for real milk. Lactose intolerance affects around 75% of people worldwide. Food manufacturers have reacted to consumer demand for lactose-free options by providing a wider selection of goods that are especially created for those who are lactose intolerance. This applies to lactose-free forms of dairy products such milk, yogurt, cheese, and even packaged goods that have dairy consumers.
Dynamics
The Increasing of Product Launches and for the Treatment
The rise of novel product launches and product approvals by the companies, helps to boost the market growth. For instance, on May 23, 2023, the most recent addition to its highly-regarded line of Maxilact lactase enzymes, MaxilactNext, has been launched by dsm-firmenich. The new product contains the purest and most effective lactase currently on the market. Maxilact Next reduces the hydrolysis time by 25% when dosed at the same amount, making it around 25% faster than the previous most rapidly market standard used for milk processing.
With the help of Maxilact Next, lactose-free dairy manufacturers can improve capacity, optimize production, and use raw materials more effectively — all without compromising the flavor of lactose-free products. Moreover, in August 2021, a number of fresh items are being introduced by the cultured food company Good Culture, including its first lactose-free line and squeezable sour cream pouches.
The products contain live and active cultures and are created using pasture-raised milk from small family farms in the Midwest. The new Squeezable Whole Milk Classic Sour Cream Pouch from Good Culture contains milk, cream, enzymes, and live and active cultures in addition to the other four ingredients. Thus, the increase in new product launches and product approvals drives the expansion of the market.
The Rise in Prevalence of Lactose Intolerance
The view of an increase in lactose intolerance may be influenced by changes in dietary habits, particularly in regions where dairy consumption used to be low. Those who are lactose intolerance may become more conscious of their symptoms and seek diagnosis as more people globally adopt diets high in dairy products. Therefore, increasing the prevalence of Lactose intolerance will helps to boost the market growth.
For instance, according to an article published in NLM, stated that, although it is a common condition, lactose intolerance is common in children under the age of five. Young adults and teenagers are most frequently affected by it. Approximately 65% of people worldwide are lactose intolerance. Among several ethnic and racial categories, lactose intolerance varies in prevalence. Asians, Hispanics/Latinos, and African Americans are most likely to experience it, whereas European Americans are least likely to.
Lactose non-persistence is more common in ethnic groups where lactose intolerance is more common. The primary variety is the most prevalent; it can be found in up to 70% of the world's population, although not every case occurs symptoms. In contrast, the congenital a range is incredibly uncommon (about 40 cases have been documented globally to date). Thus rise of lactose intolerance will accelerate the market growth.
The Cost of Lactose Free Products are Expensive
Any additional processes in the manufacture of a product, whether it be food or another material, will typically result in higher expenses. The majority of technologies for processing ordinary dairy milk allow for one continuous flow of processing. A continuous flow of raw milk is pumped through heated pipes and metal plates to pasteurize it. When utilizing the lactase enzyme to make lactose-free milk, it takes time for the lactase to be able to break down all of the lactose in the milk (or at least enough of it). This would increase the cost and lengthen the processing time for lactose milk. The growth of the market would be hampered by the high-priced products.
Segment Analysis
The global lactose intolerance market is segmented based on type, diagnosis, distribution channel and region.
Hydrogen Breath Test is the Only Needed for Diagnosis
Lactose intolerance can be identified objectively using the hydrogen breath test. It measures the quantity of hydrogen gas created as a result of undigested lactose, which can assist medical professionals in determining the severity of the disease. The test is simple and non-invasive. It entails consuming a lactose solution and inhaling through a device that analyzes breath for hydrogen levels. Because of this, it is a safer and more comfortable option than more intrusive procedures.
Moreover, while lactose intolerance is the emergence of symptoms as a result of this malabsorption, lactose malabsorption refers to the body's inability to digest lactose. Since not everyone with lactose malabsorption exhibits symptoms, the hydrogen breath test can help distinguish between these two diseases. Depending on the individual, lactose intolerance can range in severity. Healthcare professionals can offer individualized dietary recommendations based on the results of the hydrogen breath test, such as recommending a lactose-restricted diet or suitable lactase supplements. As a result, the test features contribute to the segment growth.
Geographical Penetration
Prevalence of the Diseases in the Region
Due to the high prevalence of lactose intolerance, growing demand for dairy products, and growing public awareness of the digestive and health benefits of lactose-free dairy products in countries like the United States and Canada, the North American region for lactose-free dairy is anticipated to experience healthy growth during the forecast period. Additionally, the market is being driven primarily by the top companies' novel product launches and the rising prevalence of lactose intolerance. The market is expanding largely due to the vegan lifestyle's increasing acceptance.
For instance, on April 19, 2023, the newest addition to the Clover the Rainbow product line developed for children and children at heart is Clover the Rainbow Milk with a Splash of Flavor, according to Clover Sonoma, a third-generation family-owned and -operated dairy and Certified B Corporation. With no or little added sugar, Clover the Rainbow Milk with a Splash of Flavor comes in three traditional favorites: Chocolate, Vanilla, and Strawberry. These new dairy products are a wonderful source of calcium and protein and don't contain any artificial flavors or sweeteners because they are made with 100% USDA organic, 2% lactose-free milk. All of those factors thus boost regional growth.
COVID-19 Impact Analysis
Access to medical care for conditions unrelated to COVID during the pandemic may have been constrained due to the demand on healthcare resources. It may have been difficult for those with lactose intolerance to get the specialist care or dietary recommendations they required. The pandemic's lockdowns and other interruptions may have caused people to alter their eating patterns. If their typical foods were unavailable or if they were isolated, people with lactose intolerance might have found it difficult to maintain a lactose-free diet. Global supply chains were disrupted by the epidemic, which had an impact on the availability of several products, including lactose- and dairy-free substitutes. This might have had an effect on some regions' availability of lactose-free products.
By Type
• Primary
• Secondary
• Congenital
• Developmental
By Diagnosis
• Hydrogen breath test
• Glucose blood test
• Stool acidity test
By Distribution Channel
• Online Companies Websites
• Offline Stores
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In June 2022, the launch of lactose-free cow milk has been announced by Provilac, one of India's neo-age premium milk delivery companies that is expanding the fastest. The angel-funded start-up, which now has a 500 million annual turnover, intends to greatly increase its milk supply. With this launch, Provilac hopes to take between 10 and 20 percent of the lactose-free milk market during the following two to three years.
• In January 2022, in order to satisfy South Korea's expanding demand for plant-based meals, Daiya meals, the most popular dairy-free cheese brand in North America and a pioneer of delectable plant-based goods, has announced a new sales and distribution collaboration with Hyundai Green Food. Hyundai Green Food will be in charge of marketing and sales for Daiya's portfolio of premium plant-based foods, which comprises over 15 dairy-free formats such cheeze blocks, shreds, slices, sticks, and cream cheese style spreads.
• In February 2023, a probiotic has been added to new lactose-free milk that Dairy Farmers of America (DFA) and Good Culture have developed to enhance immunological and gastrointestinal health. Probiotic milk from Good Culture is currently available in full and 2% reduced fat varieties. Thanks to its BC30 probiotic, each 12-oz serving contains 1 billion probiotic bacteria, and the milk is a fantastic source of vitamins A and D.
Competitive Landscape
The major global players in the market include DSM, Kshipra Biotech Private Limited, Intoleran, MACLEODS, Merck KGaA, Johnson & Johnson Services, Inc, NOW Foods, Procter & Gamble, Chr. Hansen Holding A/S, Biofermen Private Limited and among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global lactose intolerance market segmentation based on type, diagnosis, distribution channel and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of lactose intolerance market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global Lactose Intolerance market report would provide approximately 61tables, 58figures and 186 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Diagnosis
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The increasing of product launches and for the treatment
4.1.1.2. The rise in prevalence of Lactose intolerance
4.2. Restraints
4.2.1.1. The cost of lactose free products are expensive
4.2.2. Opportunity
4.2.3. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Primary *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Secondary
7.4. Congenital
7.5. Developmental
8. By Diagnosis
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Diagnosis
8.2. Hydrogen breath test *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Glucose blood test
8.4. Stool acidity test
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Online Companies Websites *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Offline Stores
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. DSM *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Kshipra Biotech Private Limited
12.3. Intoleran
12.4. MACLEODS
12.5. Merck KGaA
12.6. Johnson & Johnson Services, Inc
12.7. NOW Foods
12.8. Procter & Gamble
12.9. Chr. Hansen Holding A/S
12.10. Biofermen Private Limited
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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