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フェイシャルワイプの世界市場 - 2023-2030


Global Facial Wipes Market - 2023-2030

概要 フェイシャルワイプの世界市場は、2022年に25億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率7.2%で成長し、2030年には44億米ドルに達すると予測されている。 フェイシャル・ワイプは、頑固... もっと見る

 

 

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2023年9月6日 US$4,350
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サマリー

概要
フェイシャルワイプの世界市場は、2022年に25億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率7.2%で成長し、2030年には44億米ドルに達すると予測されている。
フェイシャル・ワイプは、頑固なメイクアップ、皮脂、垢、顔の汚れを簡単に取り除くのに役立つ。このワイプは超ソフトで、あらかじめ湿らせてあるため、あらゆる汚れを素早く溶かす。アロエベラエキス、カモミール、グリセリンの3つの有効成分を配合。顔にうるおいとツヤを与え、毛穴を引き締めます。
フェイスワイプは、従来のクレンジング方法に代わるもので、誰もが気軽に使える理想的なアイテムだ。このワイプはたくさんの種類があり、一人ひとりの顔のメイク、汚れ、油分を取り除くことができる。また、一日中肌をリフレッシュさせるのにも最適で、脂っぽさを残すことなくメイクを落とせるよう特別に処方されている。
さらに、世界のフェイシャルワイプ市場は、新製品の革新、美容とスキンケアのトレンドの上昇、改善されたライフスタイル、化粧品の上昇、研究開発の進歩などの様々な要因によって駆動され、Himalaya Wellness Company、Beiersdorf AG、Nice-Pak Products、Rocklineindなどのような重要な主要プレーヤーを持つ予測期間中にこの市場をさらに加速させる。
ダイナミクス
洗顔ワイプにおける最近のイノベーションの台頭
フェイシャルワイプにおける最近の技術革新は、予測期間中に市場を成長させる重要な要因の一つである。パーソナルケア用ワイプの消費者は、以前よりも選択肢が増えた。簡単で効率的なクレンジングを実現するため、新旧両方のブランドが頭からつま先までを対象とした革新的な製品を提供している。
例えば、2023年2月、オーストラリアを拠点とするConserving Beauty社は、InstaMelt Day Dissolverという洗顔ワイプを発売した。このワイプは、オイルベースの処方と特許技術を使用しており、使用後に瞬時に水に溶け、マイクロプラスチックや廃棄物を残さない。
小型パック入り洗顔ワイプの利用増加
便利さと携帯性は、消費者がおしりふきを購入する際に考慮する2大要素である。消費者の多様なニーズに対応するため、スキンケア製品のメーカー各社は、小型パックや旅行用サイズのパック入りの洗顔ワイプを発売している。これらの小型パックは持ち運びが可能で、低価格で入手できる。小型パックが提供するこうした利点は、多忙なライフスタイルを送り、頻繁に旅行する消費者にとって価値ある提案となる。米国、英国、ドイツ、日本、オーストラリアなどの先進国市場では、小型パック入りおしりふきの普及率が比較的高い。
個人の衛生習慣に対する意識の高まり
個人プレーヤーの間で衛生習慣に対する意識が高まっていることは、市場成長にとって極めて重要である。顔の清潔さは個人の健康にとって不可欠であり、適切な個人衛生は様々な疾病を予防・管理する。顔の衛生習慣には、洗顔、歯、口、目、コンタクトレンズ、耳の手入れなどが含まれる。
顔拭きに伴う副作用
洗顔ワイプは、汚れを落として洗うのではなく、皮膚の表面に付着した汚れを伝播させるものである。さらに、フェイスワイプを使用して洗浄するために必要なこする動作は、皮膚バリアを研磨する可能性があり、刺激、炎症、損傷を引き起こす可能性がある。さらに、フェイスワイプを使用する際に皮膚刺激が生じることが多く、予測される年を通して市場の拡大を妨げている。
セグメント分析
世界のフェイシャルワイプ市場は、カテゴリー、タイプ、素材、用途、流通チャネル、地域によって区分される。
カテゴリー別ではオーガニック洗顔ワイプが洗顔ワイプシェアの約41.5%を占める
美容・スキンケア産業におけるオーガニック・ナチュラル製品への消費者嗜好の高まりにより、カテゴリー別ではオーガニック洗顔ワイプが41.5%を占め、予測期間中は同セグメントが優位を占めると予想される。オーガニック洗顔ワイプは生分解性で環境に優しい成分から製造されており、持続可能性と環境保全の重要性に対する意識の高まりと一致している。さらに、オーガニック・フェイスティッシュには、アロエベラ、カモミール、エッセンシャルオイルなど、栄養価が高く心を落ち着かせる物質が頻繁に配合されている。これらの化合物は、保湿、穏やかな刺激、肌の健康促進といったスキンケア上の利点を提供する。
地理的浸透
北米が市場シェアの約38.4%を占める
北米は、ミレニアル世代の人口増加、主要企業による新発売、フェイシャルワイプにおける最近の技術革新、保湿、地域における多様な製品の利用可能性、皮膚を脱水させることなく個々の顔をリフレッシュするため、予測期間を通じて市場シェア全体の約38.4%を占めると推定される。
例えば、2021年12月、カイリースキンはメイク落としワイプの新ラインを発表した。これらのタオルケットは敏感肌にも安全で、ウォータープルーフのアイメイク、リップメイク、フェイスメイクを拭き取ることができる。例えば、2020年11月、クブ・ワイプスは、肌のクレンジング用コットン・ドライワイプと、手指や家庭内のディープクリーニング用アルコールベースのワイプを発売した。100%高級コットン繊維から作られたこれらのウェットティッシュは、液体や化学物質を含まず、抗菌・防カビ性に優れている。従来のティッシュよりも大きく、耐久性と吸収性に優れているため、新生児や敏感肌の方にも適しています。低刺激性で、あらゆる肌タイプに適している。
競争状況
市場の主な世界企業には、Himalaya Wellness Company、Beiersdorf AG、Nice-Pak Products、Rocklineind、Albaad、Nivea、Hengan、Kimberly-Clark Professional、CLH Healthcare、Simple Skincareなどがある。
COVID-19の影響分析
COVID-19は、大量の使い捨てウェットティッシュやマスクが環境に流入し、プラスチックやマイクロプラスチック汚染の状況を覆い隠すことになった顔拭き市場に大きな影響を与えた。おしりふきやマスクはプラスチック繊維でできており、ビニール袋やペットボトルなど他のプラスチック製品よりも環境中での分解が早い。おしりふきやマスクは環境中で徐々に分解され、最終的にはマイクロプラスチック繊維やナノプラスチックにまで変化する。
カテゴリー別
- オーガニック洗顔ワイプ
- 従来のフェイシャル・ワイプ
タイプ別
- ウェットタイプ
- ドライタイプ
素材別
- ポリエステル
- コットン
- 湿潤紙
- 不織布
ハイドロエンタングルファブリック
oスパンレース織物
用途別
- 使い捨て
- 非使い捨て
流通経路別
- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
 2023年7月、レンチングはニュートロジーナと提携し、市場をリードするメイク落としワイプの生産を100%植物由来のヴェオセル繊維に移行した。この新しいワイプは、持続可能な方法で管理され認証された森林からの再生可能な木材を使用したVeocelブランドの繊維を利用している。このメイク落としワイプは、家庭で35日以内に堆肥化することができ、埋立地に廃棄されるゴミをなくすことができる。
 2021年9月、有力企業のニースパック・プロダクツは、簡単で効果的なメイク落としのためにデザインされた洗顔用タオルケットを製造している。同社は植物由来の繊維を使用し、100%持続可能で優れた洗浄力を持つワイプを製造している。
レポートを購入する理由
- カテゴリー、タイプ、素材、用途、流通チャネル、地域に基づく世界のフェイシャルワイプ市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 顔拭きワイパー市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界のおしりふき市場レポートは、約61表、58図、186ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Category
3.2. Snippet by Type
3.3. Snippet by Material
3.4. Snippet by Usage
3.5. Snippet by Distribution Channel
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rise in the Recent Innovations in the Facial Wipes
4.1.1.2. Rise in Usage of Smaller Packs of Facial Wipes
4.1.1.3. Rising Awareness of Hygiene Practices Among Individual Players
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Side effects associated with Facial Wipes
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Expanding e-Commerce Platforms
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Category
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Category
7.2. Organic Facial Wipes*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Conventional Facial Wipes
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. Wet Facial Wipes*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Dry Facial Wipes
9. By Material
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
9.2. Polyster*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Cotton
9.4. Wet-strength paper
9.5. Non-woven Fabric
10. By Usage
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Usage
10.2. Disposable*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Non-Disposable
11. By Distribution Channel
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
11.2. Hospital Pharmacies*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Retail Pharmacies
11.4. Online Pharmacies
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. UK
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Spain
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Himalaya Wellness Company*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Beiersdorf AG
14.3. Nice-Pak Products
14.4. Rocklineind
14.5. Albaad
14.6. Nivea
14.7. Hengan
14.8. Kimberly-Clark Professional
14.9. CLH Healthcare
14.10. Simple Skincare
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Facial Wipes Market reached US$ 2.5 billion in 2022 and is expected to reach US$ 4.4 billion by 2030, growing with a CAGR of 7.2% during the forecast period 2023-2030.
Facial wipes help to remove stubborn makeup, oil, grime and dirt from the face with ease. These wipes are ultra-soft and pre-moistened which quickly dissolves all traces of dirt. It contains three active ingredients; aloe vera extract, chamomile and glycerin. They leave the face moisturized, glowing and tighten the pores
Face wipes are a great alternative to traditional cleansing methods and are ideal for everyone to go. These wipes come in many varieties and can remove makeup, dirt, and oil from an individual face. They are also great for refreshing the skin throughout the day and are specially formulated to help remove makeup without leaving a greasy.
Furthermore, the global facial wipes market is driven by various factors like new product innovation, rise in Beauty and Skincare Trends, Improved Lifestyle, rise in cosmetic products, and advancements in research and development will drive this market to accelerate further during the forecast period with having significant key players like Himalaya Wellness Company, Beiersdorf AG, Nice-Pak Products, Rocklineind and among others.
Dynamics
Rise in the Recent Innovations in the Facial Wipes
Recent innovations in facial wipes are one of the key factors that drive the market to grow during the forecast period. Consumers of personal care wipes have more choices than ever before. As people look to facial wipes to deliver an easy and efficient way to cleanse, brands both new and old are offering innovative products that target everything from head to toe.
For instance, in February 2023, Australia-based Conserving Beauty launched InstaMelt Day Dissolver facial cleansing wipes, using an oil-based formulation and patented technology that instantly dissolves in water after use, leaving no microplastic or waste behind.
Rise in Usage of Smaller Packs of Facial Wipes
Convenience and portability are the two major factors considered by consumers when they buy facial wipes. To specifically target the varying needs of consumers, manufacturers of skincare products are introducing smaller or travel-sized packs of facial wipes. These smaller packs are portable and are available at low costs. Such advantages offered by smaller packs create a value proposition for consumers who lead a hectic lifestyle and who travel frequently. Developed markets such as the US, the UK, Germany, Japan, and Australia have a relatively high penetration of smaller packs of facial wipes.
Rising Awareness of Hygeine Practices Among Individual Players
Rising awareness of hygiene practices among individual players is crucial for market growth. Facial cleanliness is essential for individual health, and proper personal hygiene prevents and controls various diseases. Facial hygiene practices include washing the face, caring for teeth, mouth, eyes, contact lenses, and ears.
Side Effects Associated with Facial Wipes
Face wipes propagated which is on the surface of individual skin rather than removing and washing it. Furthermore, the rubbing action necessary to clean using face wipes can be abrasive to the skin barrier, potentially causing irritation, inflammation, and damage. Furthermore, skin irritation develops often when face wipes are used, hampered market expansion throughout the predicted year.
Segment Analysis
The global facial wipes market is segmented based on category, type, material, usage, distribution channel, and region
The Organic Facial Wipes Segment From The Category Segment Accounted For Approximately 41.5 % Of The Facial Wipes Share
The organic facial wipes segment from the category segment accounted for 41.5% and it is expected to be dominated during the forecast period. due to the increasing consumer preference for organic and natural products in the beauty and skincare industry. Organic face wipes are manufactured from biodegradable and environmentally friendly ingredients, aligning with the rising awareness of the importance of sustainability and environmental preservation. Additionally, organic face wipes are frequently packed with nutritious and calming substances including aloe vera, chamomile, and essential oils. These compounds provide extra skincare advantages such as hydration, mild irritation, and skin health promotion.
Geographical Penetration
North America Accounted for Approximately 38.4% of the Market Share
North America is estimated to hold about 38.4% of the total market share throughout the forecast period, due to the rising population of millennials, new launches by key players, recent innovations in facial wipes, moisturizing, the availability of a diverse range of products in the region, refreshing the individual face without dehydrating the skin.
For instance, in December 2021, Kylie Skin introduced its new line of Makeup Removing Wipes. These towelettes are safe for sensitive skin and enable the users to wipe away waterproof eye, lip, and face makeup. For instance, in November 2020, Kub Wipes launched cotton dry wipes for skin cleansing and alcohol-based wipes for deep cleaning hands and the home. Made from 100% premium cotton fibres, these wipes are free from liquids and chemicals, antibacterial and antifungal. They are larger than traditional tissues, more durable, and absorbent, making them suitable for newborns and sensitive skin. They are hypoallergenic and suitable for all skin types.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Himalaya Wellness Company, Beiersdorf AG, Nice-Pak Products, Rocklineind, Albaad, Nivea, Hengan, Kimberly-Clark Professional, CLH Healthcare, Simple Skincare and among others.
COVID-19 Impact Analysis
The Covid-19 had a substantial impact on the facial wipes market where it has resulted in massive amounts of disposable wet wipes and masks entering the environment, masking the status of plastic and microplastic contamination. Wipes and masks are constructed of plastic fibres, which degrade the environment more quickly than other plastic items such as plastic bags and bottles. Wipes and masks will progressively degrade in the environment, ultimately transforming into microplastic fibres and even nano plastics.
By Category
• Organic Facial Wipes
• Conventional Facial Wipes
By Type
• Wet Facial Wipes
• Dry Facial Wipes
By Material
• Polyester
• Cotton
• Wet-Strength Paper
• Non-Woven Fabric
o Hydroentangled Fabric
o Spunlaced Fabric
By Usage
• Disposable
• Non-Disposable
By Distribution Channel
• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
 In July 2023 Lenzing partnered with Neutrogena to transition the production of its market-leading makeup removal wipes to 100% Veocel plant-based fibres. The new wipes utilize Veocel branded fibres made with renewable wood from sustainably managed and certified forests. The makeup removal wipes can be composted at home in 35 days, eliminating waste which ends up in a landfill.
 In September 2021, A prominent player, Nice-Pak Products manufactures facial cleaning towelettes designed for easy and effective makeup removal. The company uses plant-based fibres to manufacture these wipes, which are 100% sustainable to provide superior cleaning.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global facial wipes market segmentation based on category, type, material, usage, distribution channel, and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of facial wipes market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global facial wipes market report would provide approximately 61 tables, 58 figures and 186 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Category
3.2. Snippet by Type
3.3. Snippet by Material
3.4. Snippet by Usage
3.5. Snippet by Distribution Channel
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rise in the Recent Innovations in the Facial Wipes
4.1.1.2. Rise in Usage of Smaller Packs of Facial Wipes
4.1.1.3. Rising Awareness of Hygiene Practices Among Individual Players
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Side effects associated with Facial Wipes
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Expanding e-Commerce Platforms
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Category
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Category
7.2. Organic Facial Wipes*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Conventional Facial Wipes
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. Wet Facial Wipes*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Dry Facial Wipes
9. By Material
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
9.2. Polyster*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Cotton
9.4. Wet-strength paper
9.5. Non-woven Fabric
10. By Usage
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Usage
10.2. Disposable*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Non-Disposable
11. By Distribution Channel
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
11.2. Hospital Pharmacies*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Retail Pharmacies
11.4. Online Pharmacies
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. UK
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Spain
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Usage
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Himalaya Wellness Company*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Beiersdorf AG
14.3. Nice-Pak Products
14.4. Rocklineind
14.5. Albaad
14.6. Nivea
14.7. Hengan
14.8. Kimberly-Clark Professional
14.9. CLH Healthcare
14.10. Simple Skincare
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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