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ガラスドアマーチャンダイザーの世界市場 - 2023-2030


Global Glass Door Merchandiser Market - 2023-2030

市場概要 ガラスドアマーチャンダイザーの世界市場は、2022年に55億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.8%で成長し、2030年には86億米ドルに達すると予測されている。 予測期間中、特... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年8月22日 US$4,350
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サマリー

市場概要
ガラスドアマーチャンダイザーの世界市場は、2022年に55億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.8%で成長し、2030年には86億米ドルに達すると予測されている。
予測期間中、特に発展途上国における都市化の進展が、ガラス戸用マーチャンダイザーの世界市場の成長を促進するとみられる。都市化は消費者のライフスタイルを変える大きな社会経済的変化をもたらす。その結果、包装された食品に対する需要が高まり、小売業者の間でガラス戸用マーチャンダイザーの需要が増加する。
また、発展途上地域や先進地域における小売インフラの拡大も、予測期間中の世界市場の成長に寄与するだろう。多くの小売ブランドが事業拡大とサプライチェーン強化のための投資を行っている。例えば、2023年2月、米国の大手小売企業であるターゲットは、米国での店舗拡大計画に先立ち、サプライチェーンとラストワンマイル配送ソリューションの強化のために1億米ドルを投資すると発表した。
市場ダイナミクス
飲食企業による新製品発表
消費者の利便性追求の高まりに伴い、パッケージ食品・飲料製品に対する需要は過去10年間で大幅に拡大した。需要の高まりを受けて、食品・飲料メーカーは調理済み食品やパッケージ飲料の製品ラインナップを拡大している。より多くの消費者にリーチするため、食品・飲料メーカーは、さまざまなサービング・サイズと価格帯の、さまざまなタイプの包装食品を発売している。
新製品の発売を左右するもう一つの大きな要因は、企業の新地域への進出である。食品・飲料企業は一般的に、その土地の嗜好に対応し、その土地の料理をベースにした製品を作っている。大手食品ブランドがこぞって新製品を発売したことで、小売店はガラス戸マーチャンダイザー専用の売り場面積を拡大している。
ガラス戸マーチャンダイザー技術の進歩
ここ数年、冷却技術の進歩と新しい断熱材の開発により、よりエネルギー効率の高いガラス戸マーチャンダイザーが登場している。これらの機器は、最適な冷却条件を維持しながら消費電力を抑え、小売店のコスト削減と環境負荷の低減を実現している。
IoT(モノのインターネット)とスマートセンサーアレイにより、ガラスドア式マーチャンダイザーはより正確で効率的な温度調節が可能になった。最新のガラスドア式マーチャンダイザーには、デジタル・スクリーンやインタラクティブ・パネルが搭載されるようになってきています。小売業者は、商品情報、プロモーション、ブランディングを表示することができ、購買決定に影響を与える顧客エンゲージメントを高めることができる。新技術の進歩が運営コストの削減につながることから、ガラス戸型マーチャンダイザーの採用は今後数年間で増加するとみられる。
高い運営コスト
ガラスドア式マーチャンダイザーは、冷却システムと照明システムに電力を大量に使用している。特に欧州などの先進地域ではエネルギー価格が不安定なため、小売業者やその他のエンドユーザーは、利益率を低下させかねない運営費の増加を懸念して、マーチャンダイザーへの投資をためらうようになっている。
ガラスドアのマーチャンダイザーは一般的にオープン・ディスプレイ・ユニットよりもエネルギー効率が高いが、エネルギー消費の削減によるコスト削減効果が初期投資を相殺するにはかなりの時間を要する。長期的には他の様々な要因がエネルギー節約に影響するため、多くの小売業者はガラスドア式マーチャンダイザーの長期的な運用経費を欠点と認識している。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは、施錠、旅行制限、工場閉鎖によるサプライチェーンの混乱により、世界市場に深刻な課題をもたらした。その結果、ガラスドア用マーチャンダイザーの生産と納品に遅れが生じ、小売業者や企業にとって品不足とリードタイムの増加につながった。新品のガラスドア用マーチャンダイザーの不足は、中古市場での価格上昇につながった。
スーパーマーケット、コンビニエンスストア、飲食店など多くの小売店舗では、社会的距離の縮小措置の実施による営業制限のため、来店客が激減した。顧客数の減少に伴い、パンデミックの主な期間中、主要なエンドユーザーからのガラス扉マーチャンダイザーの需要が減少した。
AIの影響分析
最新のガラス戸式マーチャンダイザーでは、AIを搭載したセンサーやアルゴリズムを活用することで、陳列された商品固有の要件に基づいてガラス戸式マーチャンダイザー内の温度レベルを最適に保つことができる。これにより、エネルギー効率の高い冷却が保証され、商品の鮮度と品質が維持される。
AI対応のガラス戸マーチャンダイザーにはカメラやマシンビジョン技術を搭載し、顧客の属性や行動傾向を分析することができる。小売業者はこの情報を活用し、個人の嗜好に基づいてターゲットを絞った広告や販促を表示することで、販売機会を増やすことができる。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
ロシアとウクライナの戦争は、世界市場全体には大きな影響を及ぼしていないが、ガラスドア用マーチャンダイザーの需要は両国とも減少している。大規模なインフラ破壊と難民の流出により、ウクライナのガラスドア用品の需要は短期・中期的に大きく落ち込むだろう。
ロシアにおけるガラスドア用マーチャンダイザーの需要も、ロシア企業に対する西側の厳しい制裁措置により大幅に減少している。ロシアの多国籍小売企業の多くは、制裁により市場から撤退した。それ以来、ロシア企業はガラス戸用マーチャンダイザーの需要を満たすために国際的なグレーマーケットに依存している。
セグメント分析
ガラス戸用マーチャンダイザーの世界市場は、タイプ、エンドユーザー、地域によって区分される。
ガラス戸用マーチャンダイザーの最大のエンドユーザーは小売店
小売店舗が最もシェアが高く、世界市場の半分近くを占めている。コンビニエンスストア、スーパーマーケット、ハイパーマーケットなどの小売店舗は、様々な種類の調理済み製品、飲料、生鮮食品、デザートを陳列するためにガラスドア商品を幅広く利用しています。
小売店では通常、複数のガラス・ドア・マーチャンダイザーを利用し、消費者の関心を引くために店内のさまざまな場所に戦略的に配置する。店舗が大きければ大きいほど、より多くのマーチャンダイザーが使われる。さらに、小売ブランドが発展途上国の半都市部や農村部にまで拡大するにつれて、ガラス戸用マーチャンダイザーの需要は増加すると予想される。
地理的分析
小売技術の進歩が北米市場の成長を促進
北米は世界市場の3分の1以上を占める。北米は高所得の先進地域であり、人口も都市化している。北米には、ウォルマート、ターゲット、クローガー、アルディ、トレーダー・ジョーズ、コストコ、ロブロー、リドル、ホールフーズ・マーケットなど、世界的な大手小売チェーンがある。北米、特に米国の小売業界は、多くのチェーンが新たな都市に事業を拡大しており、非常に細分化され、競争が激しい。
新たな技術の進歩は、予測期間中、北米の需要を増大させると思われる。すべての大手小売チェーンは、完全自動化されたセルフレジ店舗を検討している。例えば、2023年4月、米国を拠点とする小売チェーン最大手の1つであるウォルマートは、2026年までに店舗の大半を自動化する計画を発表した。
競争状況
世界の主要プレーヤーには、Hobart Canada、Turbo Air Inc.、ARNEG S.P.A.、Liebherr、True Manufacturing Co.社、Migali、Procool、Traulsen、Hussmann Corporation、Hoshizaki Corporationが含まれる。
レポートを購入する理由
- 世界のガラス戸用マーチャンダイザー市場をタイプ、エンドユーザー、地域別に可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- ガラス戸用マーチャンダイザー市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成される製品マッピングをエクセルで提供。
ガラス戸用マーチャンダイザーの世界市場レポートは約50の表、48の図、182ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet By Type
3.2. Snippet by End-User
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. New product launches by F&B companies
4.1.1.2. Advances in glass door merchandiser technology
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High operational costs
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Sliding Door*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Hinged Door
8. By End-User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
8.2. Retail Outlets*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Commercial Complexes
8.4. Commercial Kitchens
8.5. Airports and Train Stations
8.6. Food Service Establishments
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. UK
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Hobart Canada*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Recent Developments
11.2. Turbo Air Inc.
11.3. ARNEG S.P.A
11.4. Liebherr
11.5. True Manufacturing Co., Inc.
11.6. Migali
11.7. Procool
11.8. Traulsen
11.9. Hussmann Corporation
11.10. Hoshizaki Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Glass Door Merchandiser Market reached US$ 5.5 billion in 2022 and is expected to reach US$ 8.6 billion by 2030, growing with a CAGR of 5.8% during the forecast period 2023-2030.
During the forecast period, growing urbanization, especially in developing countries is likely to propel the growth of the global glass door merchandiser market. Urbanization leads to major socio-economic changes that alter consumer lifestyles. It creates a growing demand for packaged food products, which consequently increases demand for glass door merchandiser among retailers.
The expansion of retail infrastructure, in developing and developed regions will also contribute to global market growth during the forecast period. Many retail brands are undertaking investments to expand their operations and strengthen supply chains. For instance, in February 2023, Target, a major U.S.-based retail company, announced an investment of US$ 100 million to strengthen its supply chains and last mile delivery solutions ahead of a planned expansion of its stores in U.S.
Market Dynamics
New Product Launches by F&B Companies
With consumers increasingly seeking convenience, the demand for packaged food and beverage products has grown considerably over the past decade. Rising demand has led food and beverage manufacturers to expand their product lineup of ready-to-eat foods and packaged beverages. To reach more consumers, food and beverage companies are launching different types of packaged foods in various serving sizes and price points.
Another major factor influencing new product launch is expansion of companies to new regions. Food and beverage companies generally create products that are accommodating to local tastes and are based on local cuisines. With new product launches by every major food brand, retail outlets are expanding their retail space dedicated to glass door merchandiser displays.
Advances in Glass Door Merchandiser Technology
Over the past few years, advancements in cooling technologies and the development of new insulation materials have led to more energy-efficient glass door merchandisers. These units consume less electricity while maintaining optimal cooling conditions, resulting in cost savings for retailers and reduced environmental impact.
IoT (Internet of Things) and smart sensors arrays enable glass door merchandisers to regulate temperatures more accurately and efficiently. Modern glass door merchandiser models are being increasingly equipped with digital screens and interactive panels. Retailers can display product information, promotions and branding, enhancing customer engagement to influence purchasing decisions. With new technological advancements leading to lower operating costs, the adoption of glass door merchandisers is likely to increase over the coming years.
High Operational Costs
Glass door merchandisers extensively use electricity to power their cooling and lighting systems. With volatile energy prices, especially in developed regions such as Europe, retailers and other end-users are becoming increasingly hesitant to invest in merchandisers due to concerns about increased operating expenses, which can erode their profit margins.
While glass door merchandisers are generally more energy-efficient than open display units, the cost savings from reduced energy consumption require significant time to offset the initial investment. Many retailers perceive the long-term operational expenses for glass door merchandisers as a drawback, since various other factors can impact energy savings in the long term.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic created serious challenges for the global market due to supply chains disruptions on account of lockdowns, travel restrictions and factory closures. It resulted in delays in the production and delivery of glass door merchandisers, leading to shortages and increased lead times for retailers and businesses. The shortage of new glass door merchandisers led to increased prices in the second-hand market.
Many retail outlets, such as supermarkets, convenience stores and restaurants, experienced a drastic decline in footfall due to restricted operations caused by the implementation of social distancing measures. With fewer customers, there was a reduced demand for glass door merchandisers from major end-users for a major duration of the pandemic.
AI Impact Analysis
An array of AI-powered sensors and algorithms can be utilized in modern glass door merchandisers to maintain optimal temperature levels inside glass door merchandisers based on the specific requirements of the displayed products. It will ensures energy-efficient cooling and maintain product freshness and quality.
AI-enabled glass door merchandisers can be equipped with cameras and machine vision technology to analyze customer demographics and behavior trends. Retailers can leverage the information to display targeted advertisements and promotions based on individual preferences, thus increasing sales opportunities.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The war between Russia and Ukraine has not majorly affected the global market at large, but demand for glass door merchandisers has fallen in both countries. Due to large-scale destruction of infrastructure and refugee exodus, the demand for glass door merchandisers from Ukraine will be significantly depressed over the short and medium term.
The demand for glass door merchandisers in Russia has also decreased significantly on account of stringent western sanctions on Russian businesses. Many multinational retail companies in Russia have exited the market due to the sanctions. Russian businesses have since relied upon the international grey market to fulfill demand for glass door merchandisers.
Segment Analysis
The global glass door merchandiser market is segmented based on type, end-user and region.
Retail Outlets are the Biggest End-Users of Glass Door Merchandisers
Retail outlets have the highest share, accounting for nearly half of the global market. Retail outlets such as convenience stores, supermarkets and hypermarkets extensively utilize glass door merchandise to display various types of packaged ready-to-eat and ready-to-cook products, beverages, packaged fresh products and desserts.
Retail outlets typically utilize multiple glass door merchandisers, strategically located in different places all across the store to attract consumer interest. The larger the store, the more merchandisers are used. Furthermore, as retail brands expand to semi-urban and rural areas in developing countries, the demand for glass door merchandiser is expected to increase.
Geographical Analysis
Advancements in Retail Technology to Propel Market Growth in North America
North America accounts for more than a third of the global market. North America is a high-income, developed region with an urbanized population. North America has major global retail chains including Walmart, Target, Kroger, Aldi’s, Trader Joe’s, Costco, Loblaw’s, Lidl’s and Whole Foods Market. The retail industry in North America, especially U.S. is highly fragmented and competitive with many chains expanding their operations to new cities.
New technological advances are likely to augment demand in North America over the forecast period. All major retail chains are considering fully automated, self-checkout stores which do not require humans for operation, allowing them to operate large retail spaces with low operating costs and high efficiency. For instance, in April 2023, Walmart, one of the largest U.S.-based retail chains, announced plans to automate the majority of its stores by 2026.
Competitive Landscape
The major global players include Hobart Canada, Turbo Air Inc., ARNEG S.P.A, Liebherr, True Manufacturing Co., Inc., Migali, Procool, Traulsen, Hussmann Corporation and Hoshizaki Corporation.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global glass door merchandiser market segmentation based on type, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of glass door merchandiser market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global glass door merchandiser market report would provide approximately 50 tables, 48 figures and 182 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet By Type
3.2. Snippet by End-User
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. New product launches by F&B companies
4.1.1.2. Advances in glass door merchandiser technology
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High operational costs
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Sliding Door*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Hinged Door
8. By End-User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
8.2. Retail Outlets*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Commercial Complexes
8.4. Commercial Kitchens
8.5. Airports and Train Stations
8.6. Food Service Establishments
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. UK
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Hobart Canada*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Recent Developments
11.2. Turbo Air Inc.
11.3. ARNEG S.P.A
11.4. Liebherr
11.5. True Manufacturing Co., Inc.
11.6. Migali
11.7. Procool
11.8. Traulsen
11.9. Hussmann Corporation
11.10. Hoshizaki Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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