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ドリンクウェアの世界市場 - 2023-2030


Global Drinkware Market - 2023-2030

概要 世界のドリンクウェア市場は、2022年に38億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 3.7%で成長し、2030年には500万米ドルに達すると予測されている。 世界的なドリンクウェア市場は、飲料消費の増加... もっと見る

 

 

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2023年8月22日 US$4,350
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サマリー

概要
世界のドリンクウェア市場は、2022年に38億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 3.7%で成長し、2030年には500万米ドルに達すると予測されている。
世界的なドリンクウェア市場は、飲料消費の増加やホスピタリティ・ケータリング産業からの製品ニーズの拡大によって牽引されている。ドリンクウェア市場は、持続可能な素材から生産される最先端で創造的なアイテムを開発しようとする企業の試みによって拡大するだろう。バー、レストラン、ホーム・バーの急増、インターネット流通チャネルへのアクセス、飲料アイテムのオンライン販売の増加などが、ドリンクウェア市場の拡大を後押ししている。
スーパーマーケット/ハイパーマーケット部門は市場の3分の2以上のシェアを占めており、スーパーマーケットでは幅広い品揃え、特別価格、総合的なショッピング体験が提供されるため、人々は商品購入にスーパーマーケットを好むようになっている。プロテイン・パウダーやコーヒー・パウダーとタンブラーのような組み合わせや関連商品を提供する陳列で顧客を引き付けている。
市場ダイナミクス
飲料消費の増加
ドリンクウェアの市場は、飲料消費の増加によって拡大している。消費者の選択肢の変化、ライフスタイルの変化、健康意識、環境への配慮などの結果、飲用習慣が変化している。人々は、スペシャルティコーヒー、ハーブティー、スムージー、フレーバーウォーター、エナジードリンクなど、多種多様な飲料を受け入れながら、飲み心地を向上させるために適切なドリンクウェアを求めている。
今日のモバイル・ライフスタイルのため、持ち運びや旅行に便利な代替ドリンクウェアの市場が拡大している。通勤、旅行、仕事の際に好みの飲料を持ち運びたい消費者は、保温水筒、タンブラー、旅行用マグカップをよく選ぶようになった。飲料を長時間保温・保冷できるドリンクウェアの需要は、アクセスのしやすさに大きく影響されている。
ホームパーティーの増加
ドリンクウェア市場は現在、ホームパーティーの増加によって大きく牽引されている。近年、消費者の嗜好は大きく変化し、自宅で社交的なイベントや集まりを開くことを好む人が増えている。人口動態、労働力の増加、ライフスタイルの変化、都市化など、数多くの変数が、パブ、バー、ホテル、ホームバーの数の増加の原因となっている。
世界銀行グループによると、2050年までに世界人口の65%以上が都市部に居住するようになるという。パブやバー、酒類を提供するカフェやラウンジの開店は、都市部の人口増加とホワイトカラー労働者の割合の増加が後押ししている。商業部門の酒器購入は、この影響を直接受けている。また、ホームパーティーの増加により、一般家庭の需要も伸びている。
ドリンクウェアに含まれる有害成分が健康被害をもたらす
ドリンクウェアが最も多く見られる場所は、家庭、飲食店、バー、カフェなどである。そのほとんどがスチール、ガラス、金属、ポリマー、セラミックなどの素材でできている。ほとんどの飲料容器は、飲料と結合して健康を害する可能性のある危険な物質を含まない素材でできているが、ドリンクウェアは通常、安全だと思われている。
飲料容器には、鉛やカドミウムなど、いくつかの危険物質が含まれている。この2つの重金属は、ガラス製品を製造する際に溶けやすくするために広く使われているが、人体に危険な可能性がある。リップ部分に装飾が施されたドリンクウェアから液体を飲むと、直接摂取する恐れがあり、その危険性は熱い飲料や酸性の飲料の場合に高くなります。
鉛やカドミウムに長期間さらされると、腎臓障害、ガン、過度の血圧上昇、神経系の悪化の可能性がある。さらに、飲料用食器にはクロムやヒ素のような危険物質が含まれていることがあり、飲料に染み込む可能性がある。市場の拡大が制限される可能性
COVID-19 影響分析
パンデミックの間、消費者の嗜好と消費習慣は変化した。家に閉じこもり、公共の場での付き合いを減らす人が増えたため、家庭での使用に最適な飲料用品の需要が増加した。このため、水筒、タンブラー、コーヒーマグを含む家庭用ドリンクウェアの売上が増加した。
パンデミックは、レストラン、カフェ、バー業界だけでなく、ホスピタリティや外食産業にも大きな悪影響を与えた。これらのレストランで使用される業務用ドリンクウェアの需要は、臨時休業や人通りの減少により減少した。パンデミックは労働力不足、輸送制約、製造閉鎖を引き起こし、世界的な供給網を混乱させた。
セグメント分析
世界のドリンクウェア市場は、製品、素材、価格帯、流通チャネル、用途、エンドユーザー、地域によって区分される。
飲料の消費によく使われるガラス素材への需要増加
ガラス部門は世界のドリンクウェア市場で28.5%以上のシェアを占めている。 ガラスは、実質的にあらゆる産業で使用されており、最も複雑で汎用性の高い素材の一つである。ガラスを多用することで、住宅や商業施設の外観が極めてハイテクかつ現代的になる。ガラスは、多様なニーズに対応できるよう、多種多様な形や大きさがある。
ガラス製ドリンクウェアの絶妙な品質は、その拡大を支える主な要素のひとつである。ガラスにはクラシックでエレガントな魅力があり、その透明度と透明度によって飲料の視覚的なプレゼンテーションが向上します。ガラス製のドリンクウェアは、どんなテーブルセッティングにも洗練された雰囲気を与え、特別なイベントにも日常使いにも人気があります。フォーマルなディナーでも、カジュアルな集まりでもそうです。
ドアや窓、パーティションなど、建築用途にも幅広く使われている。窓ガラスとして質素に始まって以来、ガラスは複雑な構造要素へと進化してきた。
地理的分析
成長を続ける北米の商業産業
北米の飲料用品の売上は、感染症を防ぐために温かい飲料を飲むことが健康に良いという消費者の意識の高まりによって押し上げられると予想される。米国とカナダには主要なドリンクウェア・メーカーが存在するため、重要な製品革新が可能になる。これらの企業は、新たな協力関係や製品の創出を開始し、ビジネス環境を大幅に強化し、市場において最大37.9%の地域シェアに達するだろう。
特に、職場や教育機関などの商業分野の創造が進み、それが製品の使用に拍車をかけていることから、北米はドリンクウェア市場で重要な地位を占めると予測されている。例えば、2019年2月のU.S.ニュースの統計では、教育省によると、米国には学位を授与する学術機関が4,000以上あると報告されている。
加えて、同国の外食産業が成長した結果、同製品の使用率が高まっていることも、消費率にプラスの影響を与えていると考えられる。例えば、全米レストラン協会は、2020年の統計に基づき、米国には100万以上のレストラン施設が建設されていると主張している。
競争状況
世界の主要プレーヤーには、Libbey、AnHui DeLi Glassware、Bormioli Rocco、Pasabache、Steelite International、The Oneida Group、Arc Holdings、Thermos LLC、Klean Kanteen、Nomaderが含まれる。
レポートを購入する理由
- 製品、素材、価格帯、流通チャネル、用途、エンドユーザー、地域に基づく世界のドリンクウェア市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- ドリンクウェア市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要プレイヤーの主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界のドリンクウェア市場レポートは、約85表、95図、181ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Material
3.3. Snippet by Price Range
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Application
3.6. Snippet by End-User
3.7. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Industry Analysis Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Beverage Consumption
4.1.1.2. Increasing Demand for Various Applications of Home Decoration and Beverage Consumption
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Harmful Components in the Drinkware Causing a Risk to the Health
4.1.2.2. Drinkware Reuse Causes Hygiene Issues
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increasing the Number of Home Parties
4.1.3.2. Rising Establishment of Bars in Various Countries
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Wine Glass*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Beer Glass
7.4. Coffee Mugs and Tea Cups
7.5. Everyday Glass
7.6. Cocktail Glass
7.7. Spirit Glass
7.8. Others
8. By Material
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
8.2. Glass*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Steel
8.4. Plastic
8.5. Ceramic
8.6. Others
9. By Price Range
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
9.2. Low-end*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Medium Range
9.4. High-end
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
10.2. Supermarket/Hypermarket*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Independent Stores
10.4. E-Commerce
10.5. Others
11. By Application
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
11.2. Everyday Use*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Outdoor & Travel
11.4. Sports & Fitness
11.5. Others
12. By End-User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
12.2. Household*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Commercial
12.4. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.9.1. U.S.
13.2.9.2. Canada
13.2.9.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.9.1. Germany
13.3.9.2. UK
13.3.9.3. France
13.3.9.4. Italy
13.3.9.5. Russia
13.3.9.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.9.1. Brazil
13.4.9.2. Argentina
13.4.9.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.9.1. China
13.5.9.2. India
13.5.9.3. Japan
13.5.9.4. Australia
13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Positioning/Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. Libbey*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. AnHui DeLi Glassware
15.3. Bormioli Rocco
15.4. Pasabache
15.5. Steelite International
15.6. The Oneida Group
15.7. Arc Holdings
15.8. Thermos LLC
15.9. Klean Kanteen
15.10. Nomader
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Drinkware Market reached US$ 3.8 billion in 2022 and is expected to reach US$ 5.0 million by 2030, growing with a CAGR of 3.7% during the forecast period 2023-2030.
The worldwide drinkware market is being driven by rising beverage consumption as well as expanding product needs from the hospitality and catering industries. The market for drinkware will expand due to corporate attempts to develop cutting-edge, creative items produced from sustainable materials. The proliferation of bars, restaurants and home bars, access to internet distribution channels and rising online sales of beverage items are all factors that are boosting the drinkware market's expansion.
The supermarket/hypermarket segment holds more than 2/3rd share of the market and supermarkets provide a large range of selections, special deals and an all-around shopping experience that has led to people favoring them for product purchases. These arrangements draw customers with displays that provide combinations and associated items, such as protein powders or coffee powders with a tumbler.
Market Dynamics
Increase in Beverage Consumption
The market for drinkware is expanding as a result of rising beverage consumption, which is a major factor. Drinking habits have changed as a result of shifting consumer choices, lifestyle changes, health awareness and environmental concerns. People seek appropriate drinkware to improve their drinking experience as they embrace a wide variety of beverages, including specialty coffees, herbal teas, smoothies, flavored water and energy drinks.
There is a growing market for portable and travel-friendly drinkware alternatives because of today's mobile lifestyle. Consumers who want to take their preferred beverages with them when commuting, traveling, or working now frequently choose insulated water bottles, tumblers and travel mugs. The demand for drinkware that can keep beverages hot or cold for lengthy periods is heavily influenced by accessibility.
Increasing the Number of Home Parties
The drinkware market is now significantly driven by the rise of house parties. Consumer tastes have changed significantly in recent years, with more people preferring to organize social events and gatherings at home. Numerous variables, including demography, an escalating labor force, shifting lifestyles and urbanization, are to blame for the rise in the number of pubs, bars, hotels and home bars.
According to the World Bank Group, By 2050, more than 65% of the world's population will reside in urban regions. The opening of pubs, bars, liquor-serving cafés and lounges has been aided by the increase in the population of cities and the significant proportion of white-collar workers. The buying of drinkware goods in the commercial sector is being directly impacted by this. The demand for drinkware items among residential clients is also being driven by the rise in the number of home parties.
Harmful Components in the Drinkware Causing a Risk to the Health
The places where drinkware is most frequently found include homes, eateries, bars and cafés. They mostly consist of steel, glass, metal, polymer and ceramic materials. While most drinking containers are made of materials that don't contain dangerous substances that may combine with drinks and endanger health, drinkware is usually thought to be safe.
Drinkware contains several dangerous substances, including lead and cadmium. These two heavy metals are widely used to make glass products melt more easily during manufacture, but they can be dangerous to human health. Drinking liquids from drinkware with decorations on the lip region may cause direct ingestion; the risk is higher for hot or acidic beverages.
Long-term exposure to lead and cadmium raises the possibility of kidney damage, cancer, excessive blood pressure and nervous system deterioration. Additionally, drinkware can contain dangerous substances like chromium and arsenic that can seep into beverages. The market's expansion may be restricted
COVID-19 Impact Analysis
Consumer preferences and spending habits changed during the pandemic. There was an increase in demand for drinkware items ideal for home usage as more individuals stayed at home and reduced their socializing in public areas. Due to this, sales of drinkware for domestic use, including water bottles, tumblers and coffee mugs, increased.
The pandemic significantly negatively impacted the restaurant, café and bar industries as well as the hospitality and food service sectors. The demand for the commercial-grade drinkware used in these restaurants declined as a result of temporary closures and decreased foot traffic. The pandemic caused labor shortages, transit constraints and manufacturing closures that disrupted global supply networks.
Segment Analysis
The global drinkware market is segmented based on product, material, price range, distribution channel, application, end-user and region.
Rising Demand for Glass Material due to the product being popular used in the Consumption of Beverages
The glass segment holds more than 28.5% share of the global drinkware market Glass, used in practically every industry, is one of the most intricate and versatile materials. The extensive use of glass contributes to the extremely high-tech and contemporary appearance of both residential and commercial constructions. Glass may be found in a vast variety of shapes and sizes to suit a wide variety of needs.
The exquisite qualities of glass drinkware are one of the main elements behind its expansion. Glass has a classic and elegant appeal and the visual presentation of beverages is enhanced by its transparency and clarity. Glass drinkware gives a sense of sophistication to any table setting, making it popular for both special events and everyday use. This is true whether it's a formal dinner or a casual get-together.
It is used in a wide variety of architectural applications, including doors, windows and partitions. Since its humble beginnings as a windowpane, glass has advanced to become a complex structural element.
Geographical Analysis
North America Growing Creation of Commercial Industry
The North America drinkware sales are expected to be boosted by rising consumer awareness of the health benefits of consuming hot beverages to fight away infectious illnesses. Important product innovation will be possible because of the existence of major drinkware producers in the U.S. and Canada. These companies will start creating new collaborations and products, significantly strengthening the business environment and leading to reaching a regional share of up to 37.9% in the market.
According to the growing creation of commercial sectors like workplaces and educational institutions, among others, which have fueled the use of the product, North America is predicted to have a significant position in the drinkware market. For instance, U.S. News statistics from February 2019 report that there are over 4,000 degree-granting academic institutions in U.S., according to the Department of Education.
Additionally, the growing usage of the product as a result of the country's growing restaurant industry is thought to be positively affecting the rate of consumption. For example, the National Restaurant Association claims that there are more than 1 million restaurant establishments built in U.S., based on statistics from 2020.
Competitive Landscape
The major global players include Libbey, AnHui DeLi Glassware, Bormioli Rocco, Pasabache, Steelite International, The Oneida Group, Arc Holdings, Thermos LLC, Klean Kanteen and Nomader.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global drinkware market segmentation based on product, material, price range, distribution channel, application, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of drinkware market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global drinkware market report would provide approximately 85 tables, 95 figures and 181 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Material
3.3. Snippet by Price Range
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Application
3.6. Snippet by End-User
3.7. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Industry Analysis Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Beverage Consumption
4.1.1.2. Increasing Demand for Various Applications of Home Decoration and Beverage Consumption
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Harmful Components in the Drinkware Causing a Risk to the Health
4.1.2.2. Drinkware Reuse Causes Hygiene Issues
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increasing the Number of Home Parties
4.1.3.2. Rising Establishment of Bars in Various Countries
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Wine Glass*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Beer Glass
7.4. Coffee Mugs and Tea Cups
7.5. Everyday Glass
7.6. Cocktail Glass
7.7. Spirit Glass
7.8. Others
8. By Material
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
8.2. Glass*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Steel
8.4. Plastic
8.5. Ceramic
8.6. Others
9. By Price Range
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
9.2. Low-end*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Medium Range
9.4. High-end
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
10.2. Supermarket/Hypermarket*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Independent Stores
10.4. E-Commerce
10.5. Others
11. By Application
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
11.2. Everyday Use*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Outdoor & Travel
11.4. Sports & Fitness
11.5. Others
12. By End-User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
12.2. Household*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Commercial
12.4. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.9.1. U.S.
13.2.9.2. Canada
13.2.9.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.9.1. Germany
13.3.9.2. UK
13.3.9.3. France
13.3.9.4. Italy
13.3.9.5. Russia
13.3.9.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.9.1. Brazil
13.4.9.2. Argentina
13.4.9.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.9.1. China
13.5.9.2. India
13.5.9.3. Japan
13.5.9.4. Australia
13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Positioning/Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. Libbey*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. AnHui DeLi Glassware
15.3. Bormioli Rocco
15.4. Pasabache
15.5. Steelite International
15.6. The Oneida Group
15.7. Arc Holdings
15.8. Thermos LLC
15.9. Klean Kanteen
15.10. Nomader
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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