ドリンクウェアの世界市場 - 2023-2030Global Drinkware Market - 2023-2030 概要 世界のドリンクウェア市場は、2022年に38億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 3.7%で成長し、2030年には500万米ドルに達すると予測されている。 世界的なドリンクウェア市場は、飲料消費の増加... もっと見る
サマリー概要世界のドリンクウェア市場は、2022年に38億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 3.7%で成長し、2030年には500万米ドルに達すると予測されている。 世界的なドリンクウェア市場は、飲料消費の増加やホスピタリティ・ケータリング産業からの製品ニーズの拡大によって牽引されている。ドリンクウェア市場は、持続可能な素材から生産される最先端で創造的なアイテムを開発しようとする企業の試みによって拡大するだろう。バー、レストラン、ホーム・バーの急増、インターネット流通チャネルへのアクセス、飲料アイテムのオンライン販売の増加などが、ドリンクウェア市場の拡大を後押ししている。 スーパーマーケット/ハイパーマーケット部門は市場の3分の2以上のシェアを占めており、スーパーマーケットでは幅広い品揃え、特別価格、総合的なショッピング体験が提供されるため、人々は商品購入にスーパーマーケットを好むようになっている。プロテイン・パウダーやコーヒー・パウダーとタンブラーのような組み合わせや関連商品を提供する陳列で顧客を引き付けている。 市場ダイナミクス 飲料消費の増加 ドリンクウェアの市場は、飲料消費の増加によって拡大している。消費者の選択肢の変化、ライフスタイルの変化、健康意識、環境への配慮などの結果、飲用習慣が変化している。人々は、スペシャルティコーヒー、ハーブティー、スムージー、フレーバーウォーター、エナジードリンクなど、多種多様な飲料を受け入れながら、飲み心地を向上させるために適切なドリンクウェアを求めている。 今日のモバイル・ライフスタイルのため、持ち運びや旅行に便利な代替ドリンクウェアの市場が拡大している。通勤、旅行、仕事の際に好みの飲料を持ち運びたい消費者は、保温水筒、タンブラー、旅行用マグカップをよく選ぶようになった。飲料を長時間保温・保冷できるドリンクウェアの需要は、アクセスのしやすさに大きく影響されている。 ホームパーティーの増加 ドリンクウェア市場は現在、ホームパーティーの増加によって大きく牽引されている。近年、消費者の嗜好は大きく変化し、自宅で社交的なイベントや集まりを開くことを好む人が増えている。人口動態、労働力の増加、ライフスタイルの変化、都市化など、数多くの変数が、パブ、バー、ホテル、ホームバーの数の増加の原因となっている。 世界銀行グループによると、2050年までに世界人口の65%以上が都市部に居住するようになるという。パブやバー、酒類を提供するカフェやラウンジの開店は、都市部の人口増加とホワイトカラー労働者の割合の増加が後押ししている。商業部門の酒器購入は、この影響を直接受けている。また、ホームパーティーの増加により、一般家庭の需要も伸びている。 ドリンクウェアに含まれる有害成分が健康被害をもたらす ドリンクウェアが最も多く見られる場所は、家庭、飲食店、バー、カフェなどである。そのほとんどがスチール、ガラス、金属、ポリマー、セラミックなどの素材でできている。ほとんどの飲料容器は、飲料と結合して健康を害する可能性のある危険な物質を含まない素材でできているが、ドリンクウェアは通常、安全だと思われている。 飲料容器には、鉛やカドミウムなど、いくつかの危険物質が含まれている。この2つの重金属は、ガラス製品を製造する際に溶けやすくするために広く使われているが、人体に危険な可能性がある。リップ部分に装飾が施されたドリンクウェアから液体を飲むと、直接摂取する恐れがあり、その危険性は熱い飲料や酸性の飲料の場合に高くなります。 鉛やカドミウムに長期間さらされると、腎臓障害、ガン、過度の血圧上昇、神経系の悪化の可能性がある。さらに、飲料用食器にはクロムやヒ素のような危険物質が含まれていることがあり、飲料に染み込む可能性がある。市場の拡大が制限される可能性 COVID-19 影響分析 パンデミックの間、消費者の嗜好と消費習慣は変化した。家に閉じこもり、公共の場での付き合いを減らす人が増えたため、家庭での使用に最適な飲料用品の需要が増加した。このため、水筒、タンブラー、コーヒーマグを含む家庭用ドリンクウェアの売上が増加した。 パンデミックは、レストラン、カフェ、バー業界だけでなく、ホスピタリティや外食産業にも大きな悪影響を与えた。これらのレストランで使用される業務用ドリンクウェアの需要は、臨時休業や人通りの減少により減少した。パンデミックは労働力不足、輸送制約、製造閉鎖を引き起こし、世界的な供給網を混乱させた。 セグメント分析 世界のドリンクウェア市場は、製品、素材、価格帯、流通チャネル、用途、エンドユーザー、地域によって区分される。 飲料の消費によく使われるガラス素材への需要増加 ガラス部門は世界のドリンクウェア市場で28.5%以上のシェアを占めている。 ガラスは、実質的にあらゆる産業で使用されており、最も複雑で汎用性の高い素材の一つである。ガラスを多用することで、住宅や商業施設の外観が極めてハイテクかつ現代的になる。ガラスは、多様なニーズに対応できるよう、多種多様な形や大きさがある。 ガラス製ドリンクウェアの絶妙な品質は、その拡大を支える主な要素のひとつである。ガラスにはクラシックでエレガントな魅力があり、その透明度と透明度によって飲料の視覚的なプレゼンテーションが向上します。ガラス製のドリンクウェアは、どんなテーブルセッティングにも洗練された雰囲気を与え、特別なイベントにも日常使いにも人気があります。フォーマルなディナーでも、カジュアルな集まりでもそうです。 ドアや窓、パーティションなど、建築用途にも幅広く使われている。窓ガラスとして質素に始まって以来、ガラスは複雑な構造要素へと進化してきた。 地理的分析 成長を続ける北米の商業産業 北米の飲料用品の売上は、感染症を防ぐために温かい飲料を飲むことが健康に良いという消費者の意識の高まりによって押し上げられると予想される。米国とカナダには主要なドリンクウェア・メーカーが存在するため、重要な製品革新が可能になる。これらの企業は、新たな協力関係や製品の創出を開始し、ビジネス環境を大幅に強化し、市場において最大37.9%の地域シェアに達するだろう。 特に、職場や教育機関などの商業分野の創造が進み、それが製品の使用に拍車をかけていることから、北米はドリンクウェア市場で重要な地位を占めると予測されている。例えば、2019年2月のU.S.ニュースの統計では、教育省によると、米国には学位を授与する学術機関が4,000以上あると報告されている。 加えて、同国の外食産業が成長した結果、同製品の使用率が高まっていることも、消費率にプラスの影響を与えていると考えられる。例えば、全米レストラン協会は、2020年の統計に基づき、米国には100万以上のレストラン施設が建設されていると主張している。 競争状況 世界の主要プレーヤーには、Libbey、AnHui DeLi Glassware、Bormioli Rocco、Pasabache、Steelite International、The Oneida Group、Arc Holdings、Thermos LLC、Klean Kanteen、Nomaderが含まれる。 レポートを購入する理由 - 製品、素材、価格帯、流通チャネル、用途、エンドユーザー、地域に基づく世界のドリンクウェア市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - ドリンクウェア市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要プレイヤーの主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界のドリンクウェア市場レポートは、約85表、95図、181ページを提供します。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product 3.2. Snippet by Material 3.3. Snippet by Price Range 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Application 3.6. Snippet by End-User 3.7. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Industry Analysis Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increase in Beverage Consumption 4.1.1.2. Increasing Demand for Various Applications of Home Decoration and Beverage Consumption 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Harmful Components in the Drinkware Causing a Risk to the Health 4.1.2.2. Drinkware Reuse Causes Hygiene Issues 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increasing the Number of Home Parties 4.1.3.2. Rising Establishment of Bars in Various Countries 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product 7.2. Wine Glass* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Beer Glass 7.4. Coffee Mugs and Tea Cups 7.5. Everyday Glass 7.6. Cocktail Glass 7.7. Spirit Glass 7.8. Others 8. By Material 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material 8.2. Glass* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Steel 8.4. Plastic 8.5. Ceramic 8.6. Others 9. By Price Range 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Material 9.2. Low-end* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Medium Range 9.4. High-end 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Material 10.2. Supermarket/Hypermarket* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Independent Stores 10.4. E-Commerce 10.5. Others 11. By Application 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 11.2. Everyday Use* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Outdoor & Travel 11.4. Sports & Fitness 11.5. Others 12. By End-User 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 12.2. Household* 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Commercial 12.4. Others 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.9.1. U.S. 13.2.9.2. Canada 13.2.9.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.9.1. Germany 13.3.9.2. UK 13.3.9.3. France 13.3.9.4. Italy 13.3.9.5. Russia 13.3.9.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.9.1. Brazil 13.4.9.2. Argentina 13.4.9.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.9.1. China 13.5.9.2. India 13.5.9.3. Japan 13.5.9.4. Australia 13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Positioning/Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. Libbey* 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Product Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Key Developments 15.2. AnHui DeLi Glassware 15.3. Bormioli Rocco 15.4. Pasabache 15.5. Steelite International 15.6. The Oneida Group 15.7. Arc Holdings 15.8. Thermos LLC 15.9. Klean Kanteen 15.10. Nomader LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product 3.2. Snippet by Material 3.3. Snippet by Price Range 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Application 3.6. Snippet by End-User 3.7. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Industry Analysis Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increase in Beverage Consumption 4.1.1.2. Increasing Demand for Various Applications of Home Decoration and Beverage Consumption 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Harmful Components in the Drinkware Causing a Risk to the Health 4.1.2.2. Drinkware Reuse Causes Hygiene Issues 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increasing the Number of Home Parties 4.1.3.2. Rising Establishment of Bars in Various Countries 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product 7.2. Wine Glass* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Beer Glass 7.4. Coffee Mugs and Tea Cups 7.5. Everyday Glass 7.6. Cocktail Glass 7.7. Spirit Glass 7.8. Others 8. By Material 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Material 8.2. Glass* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Steel 8.4. Plastic 8.5. Ceramic 8.6. Others 9. By Price Range 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Material 9.2. Low-end* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Medium Range 9.4. High-end 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Material 10.2. Supermarket/Hypermarket* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Independent Stores 10.4. E-Commerce 10.5. Others 11. By Application 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 11.2. Everyday Use* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Outdoor & Travel 11.4. Sports & Fitness 11.5. Others 12. By End-User 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 12.2. Household* 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Commercial 12.4. Others 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.9.1. U.S. 13.2.9.2. Canada 13.2.9.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.9.1. Germany 13.3.9.2. UK 13.3.9.3. France 13.3.9.4. Italy 13.3.9.5. Russia 13.3.9.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.9.1. Brazil 13.4.9.2. Argentina 13.4.9.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.9.1. China 13.5.9.2. India 13.5.9.3. Japan 13.5.9.4. Australia 13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Positioning/Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. Libbey* 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Product Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Key Developments 15.2. AnHui DeLi Glassware 15.3. Bormioli Rocco 15.4. Pasabache 15.5. Steelite International 15.6. The Oneida Group 15.7. Arc Holdings 15.8. Thermos LLC 15.9. Klean Kanteen 15.10. Nomader LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の消費者向け製品・サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |