ゴルフウェア、フットウェア、アクセサリーの世界市場 - 2023-2030Global Golf Apparel, Footwear and Accessories Market - 2023-2030 市場概要 ゴルフウェア、フットウェア、アクセサリーの世界市場は、2022年に22億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率4.5%で成長し、2030年には31億米ドルに達すると予測されている。 一貫した... もっと見る
サマリー市場概要ゴルフウェア、フットウェア、アクセサリーの世界市場は、2022年に22億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率4.5%で成長し、2030年には31億米ドルに達すると予測されている。 一貫した技術革新と新たな進歩が主要な市場促進要因である。予測期間中、世界のゴルフウェア、フットウェア、アクセサリー市場は、ゴルフトーナメントやイベントの増加によって牽引される。ゴルフシューズ、Tシャツ、ズボンは日常着として人気が高まっている。ミレニアル世代の間でファッションステートメントとしてのゴルフウェアの人気が高まっていることが市場を牽引している。 ゴルフ・ツーリズムは高齢者の間で人気が高まっている。北米のゴルフウェア、フットウェア、アクセサリー市場は大きく成長しており、2022年には市場の3分の1以上を占めるようになるだろう。主要ゴルフウェア・メーカーは、多様な選択肢を提供し製品ポートフォリオを強化するため、常に新しいデザイン、卓越したカラー、スタイルを備えたユニークなゴルフウェアを生産している。 市場ダイナミクス ゴルフウェア、フットウェア、アクセサリーの技術革新の拡大 ゴルフウェア、フットウェア、アクセサリーの革新は、ゴルファーのパフォーマンスと快適性の向上を目指している。例えば、ファブリック技術の開発により、吸湿発散性に優れたテキスタイルが生まれ、ゴルファーはプレー中常にドライで快適な状態を保つことができる。さらに、大手企業はイノベーションと新製品のアップグレードに注力し、市場での競争優位性を提供している。 高度なファブリック技術を採用したゴルフウェアは、体からの発汗や湿気を吸収し、プレーヤーをラウンド中ドライで快適に保つことができる。保温性、断熱性、耐候性を備えた多用途ウェアのレイヤリングシステムがゴルフウェアメーカーによって開発され、ゴルファーが天候の変化に対応できるようになっている。 ゴルフ・ツーリズムの台頭 ゴルフ・ツーリズムは、世界中で開催されるゴルフ・イベント、トーナメント、チャンピオンシップと密接な関係がある。マスターズ、全米オープン、全英オープンなど、ゴルフの主要トーナメントの中には、大勢のファンや参加者を集めるものもある。ゴルフ用品メーカーは、これらのイベントを利用して、最新アイテムを紹介したり、選手を応援したり、ブランディングや広告を通じて知名度を上げたりすることができる。こうした大会が生み出す興奮が消費者の関心を呼び起こし、ゴルフウェア、フットウェア、アクセサリーの売上を押し上げるかもしれない。 ゴルフ・ツーリズムには、プロゴルファーや有名人、ソーシャルメディアのインフルエンサーが集まる人気のゴルフコースやリゾートを訪れることも多い。こうした人々は、消費者の行動やトレンドに大きな影響力を持つ。特定のゴルフ製品、ウェア、シューズ、アクセサリーの推薦やマーケティングは、そのフォロワーやファンの嗜好や購買決定に影響を与えるかもしれない。この影響力は需要を押し上げ、世界のゴルフ製品産業に有益な影響を与える可能性を秘めている。 ゴルフアクセサリーの高コスト クラブ、バッグ、シューズなどのゴルフアクセサリーは高価な場合がある。価格が高いため、特定の製品が幅広い消費者、特に予算が限られている消費者やゴルフを始めたばかりの消費者にとって入手しにくくなる可能性がある。コストによって見込み客が限定され、事業の拡大が妨げられるかもしれない。 ゴルフ市場は競争が激しく、多くの企業がウェア、シューズ、アクセサリーの多様なセレクションを提供している。これらの製品に高額な費用がかかるため、ブランド競争が激化する可能性がある。顧客を引き付け、維持するために、企業は競争力のある価格設定を維持しながら、高級な品質と機能を提供するというバランスを取る必要があるかもしれない。 COVID-19の影響分析 COVID-19の流行は2020年のゴルフウェア、フットウェア、アクセサリー市場の成長に混乱を引き起こしている。COVID-19の流行により、多くのゴルフコンペが延期または中止された。さらに、この大流行により、世界中のゴルフウェア、フットウェア、アクセサリーの販売が妨げられ、その結果、スポーツ複合施設、州のスポーツ活動、専門店などが閉鎖された。 さらに、この伝染病流行はゴルフウェア、フットウェア、アクセサリーの世界的な販売に支障をきたし、その結果、スポーツ複合施設、州のスポーツ活動、専門店などが閉鎖された。また、ゴルフ参加者の減少をもたらし、ゴルフウェアの需要に影響を与えた。その結果、前述の要因が市場の拡大を妨げている。 ロシア・ウクライナ戦争の影響 戦争の結果、企業や消費者が優先順位や嗜好を調整するにつれて、市場のダイナミクスが変化する可能性がある。レジャーとしてのゴルフは、紛争の影響を受けた地域や近隣諸国での人気や参加者が低下する可能性がある。需要パターンの変化は、ゴルフウェア、フットウェア、アクセサリーの売上に影響を与えるかもしれない。 地政学的紛争は、世論を揺さぶり、関係国の評判を傷つける可能性がある。消費者は、そのような国を原産地とするブランドや製品を紛争と結びつけ、おそらく需要を低下させるかもしれない。消費者が戦争に関連した製品を購入しないことを選択すれば、その関連性がゴルフウェア、フットウェア、アクセサリーの売上に影響を与える可能性がある。 セグメント分析 世界のゴルフウェア、フットウェア、アクセサリー市場は、タイプ、価格帯、消費者グループ、流通チャネル、地域によって区分される。 若者の間で最新のシューズを持つ傾向が高まる シューズは、2023-2030年の予測期間において、世界のゴルフアパレル、フットウェア、アクセサリー市場の約25.3%を占めると予想される。若者向けのシューズは、従来のシューズよりも快適で柔軟性があるため、市場トレンドとして高まっている。例えば、2021年6月、アディダスは快適で軽いゴルフシューズ「Solarthon」を発売した。 これは、トラクションと耐久性を向上させるFishcale Traxionアウトソールと、快適な履き心地を提供する完全増量ミッドソールによるものだ。Solarthonは、グレー、ブルー、ホワイトの限定カラーバリエーションも用意されるという。このシューズのアッパーには、アディダスの「プラスチック廃棄物撲滅」イニシアチブを支援するため、パーリーオーシャンプラスチックを50%以上使用したリサイクル糸が使用されている。 地理的分析 アジア太平洋地域でトレンドスポーツとしてのゴルフの認知度が高まる アジア太平洋地域は、2023~2030年の予測期間中、世界のゴルフウェア、フットウェア、アクセサリー市場の約4分の1を占め、大きな成長が見込まれている。アジア太平洋地域のゴルフウェア、フットウェア、アクセサリー市場は今後数年間で拡大すると予測されており、中国、インド、オーストラリア、日本などの主要国が市場拡大に貢献している。ゴルフの認知度が高まり、ゴルファー人口が増加している日本は、ゴルフプレーヤー数においてアジア太平洋地域の主要国のひとつである。 経済産業省(METI)によると、日本のゴルファー数は2018年の893万人から2021年には約1,030万人に増加する。国際的なゴルフイベントへのメディア露出の増加が、一般消費者の間でのゴルフ人気の拡大に寄与している。この傾向は、子供たちがこのようなスポーツに参加することを促し、この地域のゴルフ用品の売上を押し上げている。 競争状況 世界の主要プレーヤーには、Nike Inc.、Cobra Golf (PUMA)、Adidas AG、TopGolf Callaway Brands Corp.、KERING、Amer Sports、Asics Corporation、Bridgestone Golf, Inc.、Decathalon、Fila Holding Corp.などが含まれる。 レポートを購入する理由 - タイプ、価格帯、消費者グループ、流通チャネル、地域に基づく世界のゴルフウェア、フットウェア、アクセサリー市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - ゴルフアパレル、フットウェア、アクセサリーの市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。 - 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析レポート(PDF)。 - 主要プレイヤーの主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。 世界のゴルフウェア、フットウェア、アクセサリー市場レポートは約69の表、67の図、204ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Price Range 3.3. Snippet by Consumer Group 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Growing Innovations in Golf Apparel, Footwear and Accessories 4.1.1.2. The Rise in Golf Tourism 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Costs of Golf Accessories 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Clothing* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Shoes 7.4. Accessories 7.5. Others 8. By Price Range 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Price Range 8.2. Economy* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Mid-Range 8.4. Luxury 9. By Consumer Group 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Consumer Group 9.2. Men* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Women 9.4. Kids 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Online* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Offline 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Nike Inc.* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Recent Developments 13.2. Cobra Golf (PUMA) 13.3. Adidas AG 13.4. TopGolf Callaway Brands Corp. 13.5. KERING 13.6. Amer Sports 13.7. Asics Corporation 13.8. Bridgestone Golf, Inc. 13.9. Decathalon 13.10. Fila Holding Corp. LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Consumer Group 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Price Range 3.3. Snippet by Consumer Group 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Growing Innovations in Golf Apparel, Footwear and Accessories 4.1.1.2. The Rise in Golf Tourism 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Costs of Golf Accessories 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Clothing* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Shoes 7.4. Accessories 7.5. Others 8. By Price Range 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Price Range 8.2. Economy* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Mid-Range 8.4. Luxury 9. By Consumer Group 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Consumer Group 9.2. Men* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Women 9.4. Kids 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Online* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Offline 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Price Range 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Consumer Group 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Nike Inc.* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Recent Developments 13.2. Cobra Golf (PUMA) 13.3. Adidas AG 13.4. TopGolf Callaway Brands Corp. 13.5. KERING 13.6. Amer Sports 13.7. Asics Corporation 13.8. Bridgestone Golf, Inc. 13.9. Decathalon 13.10. Fila Holding Corp. LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Consumer Group 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の消費者向け製品・サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|